Onko Kuparipannu hyvä ravintola?

Kuparipannu

Kertokaa mielipiteenne.

24

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onseparas

On se. Inglesin paras. Ehkäpä maailman paras. Enempää kehumatta.

• Anonyymi

Onko se jo avattu??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se jo avattu??

Kerronpa hieman tuosta ravintolasta mitään lisäämättä tai mitään arvostelematta. Aioin mennä sinne syömään joskus 2000-luvun alussa, kevättalvella, klo 22 paikkeilla. Ovella sanoivat että "kokki on putsannut "parilan ja lihasapuskaa ei enää tänään saa". Seuraavan kerran menin sinne noin 15 vuotta myöhemmin iltapäivällä. Ovelta katseltuani en huomannut sisällä ketään asiakasta, keittiöstä kuului kolistelua, käännyin takaisin ja ostin siitä saman pohjakerroksen pikkumarketista banaanin. Söin sen ja nälkä lähti sen verran, että jaksoin kävellä pari sataa metriä jossa italialaiskuppilan kyyppi pyysi minut sisään ja kysyi olenko jo syönyt lounaan. Kun sanoin että en, hän ehdotti että söisin hänen kuppilassaan sen. Sovimme niin. Kun hän toi listan, sanoin että en tarvitse sitä, tuo jotakin hyvää ja kevyttä. Sain kohta kanan rintafileen, kasviksia ja mozzarellaa. Juomaksi oli puolikuivaa sisilialaista viiniä, jota join puolikaspullollisen. Syötyäni olin hyvällä tuulella, enkä enää muistellut aiempia ruokailuyrityksiäni.
        Seuraavan kerran menin Kuparipannuun tammikuussa 2018 iltapäivällä kun kusetti ja piti päästä vessaan. Kusin vessan pönttöön ja join ravintolan puolella kolmen euron kaljan ja arvelin, että se alkaa kusettaa vasta sitten kun olen kävellyt pari-kolme kilometriä hotellilleni. Näin todella kävikin.

• Anonyymi

Kuparipannussa on hyvä pitää meidän Granin kävijöiden miitit, kaalikäöryleiden ääressä juttu luistaa kympin tuoppeja siemaillessa.

• Anonyymi

Onko niitä jo ollu..? Siis miittejä tänä keväänä?

• Anonyymi

On hyvä. Nyt kun sulla on ollut melkein kolme vuotta aikaa säästää rahaa matkaa niin käy kokeilemassa.

• Anonyymi

kyllä on hyvä siellä käydään tammikuussa aivan varmasti.

• Anonyymi

Minä käyn myös

• Anonyymi

Hurjaa on. Ihan mahotonta.

• Anonyymi

Muistakaa Talon Punaviini , kaalikääryleitten kera aivan 5/5

Terveisin, nahkaan pukeutuvat iloiset pojat

• Anonyymi

Ohoh. Kiitoksia tiedosta

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

On hyvä ei yhtä hyvä kuin saarten paras gourmet ruoka ravintola karhu.

• Anonyymi

Taitavat molemmat olla edesmenneitä.

• Anonyymi

en nyt sanoisi että hyvä

• Anonyymi

Mielellään tulisinkin, mutta sehän meni konkurssiin jo yli vuosi sitten.
        Nyt käydään konkurssin menneen karhubaarin uudesti syntyneessä aulabaarissa. Tule sinäkin ettet turhaan notku sen konkurssiin menneen pimeän putkikäytäväbaarin rappusilla. Näethän selkäsi takana, että liikehuoneisto on typötyhjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielellään tulisinkin, mutta sehän meni konkurssiin jo yli vuosi sitten.
        Nyt käydään konkurssin menneen karhubaarin uudesti syntyneessä aulabaarissa. Tule sinäkin ettet turhaan notku sen konkurssiin menneen pimeän putkikäytäväbaarin rappusilla. Näethän selkäsi takana, että liikehuoneisto on typötyhjä.

Ei ainakaan sivuilla ole lukenut mitään konkasta...

• Anonyymi

Näinhän se on totta

• Anonyymi

Putler aloittanut massiivisen hyökkäyksen suomalaisravintolaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe