Pelko pois ja----- Pattayalle Tyttöjä siellä on --

Poijat isot miehet ja sanonko vielä.... TV näyttää vaarallista ja hurjaa Pattayaa..
Onko Teistä edes miestä pelastamaan naisia ja tyttöjä silloin ?

Toisaalta valtion TV voisi ottaa Pattayalaiset esimekiksi valistusohjelmiin
suomalaisille, että Pattayalaiset ei juo suomessa, kun suomessa on niin tylsää
baareissa ja mieluimmin säästellää ja pidetään myös hauskaa, kun ryypätään.

Tästä tulikin mieleen, että on sanonta, että viina on viisasten juoma.
Voidaanko olettaa, että Pattayalaiset ovat viisaita, kun ne eivät käy baareissa ja
suomalaisissa räkälöissä suomessa ? Viina ja olut ja taksi ja surkea grilliruoka on
myös niin kallista, että järki on pattayalaisilla mukana ja he ei osoita tyhmyyttä ja
sorru tälläiseen...suomessa. Eli onko Pattayalainen myös malli ihminen noin valtion
valistusohjelmien kannalta ?

Onko Niin myös, että suomesta ei sitten löydy miehiä pelastamaan tyttöjä
Pattayalle ? Jos kerran valtionkin mielestä Pattaya on niin kauhea paikka, niin
eikö suomesta löydy miehiä pelastamaan Pattayantyttöjä ?

Niin kyllä meidät pattayan veitikat otetaan aina ilolla vastaan.
Voisiko valtio suomen valtio osoittaa meitä vaikka valkoisen ja punaisen ruusun
ristillä ja antaa apurahaa toimintaan ja kerätä sen vaikka suomen baareista ?

10

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa taas joku haukkui 160 kiloista, että luulee jonkun rakastuneen Thaimaassa.

      HEI. Jos tytöillä on noin kurjaa ja tahtovat oikeasti sieltä Thaimaasta ja Pattayalata
      ulos.... Niin eikö ole silloin oikein tarjota sitä auttavaa kättä... No niin joka ikinen vapaa
      mies kipin kapin auttamaan Pattayan ja Thaimaan tyttöjä ja heti ja heti.

      Jos sä haukut, että Ne ei halua 160 kilosta reinoa oikeasti, vaan valitsevat kenet vain.
      Niin eikö niillä ole sitten Kriisi tilanne siellä Thaimaassa ja Me voimme viedä avun !
      Naimattomia miehiä siis tarvitaan .... Voi joku tietenkin erotakin asian vuoksi.

    • antipunic

      oletko pahastikin häiriintynyt?

    • Huppe

      Mistähän lataamosta noin vajaa on laitettu pihalle mitä aloittaja on.

    • Eikö Teillä olekkaan hyvää sydäntä ja auttamisen halua ?
      Jos nätti neito on hädässä ja sä vaan, niin kuin makaat ja annat sen kärsiä ?
      Mää lähden Pattayalle pitämään tytöstä huolta ja kuinkas kehtaat haukkua ? ?

      • tytöt-on-tyhmii

        Moron Tapsa. Itse sovellan, vaihtelevalla menestyksellä, tuota sinunkin harrastamaa huolenpitoa Pattayalla.. ? Ihan täällä koto suomessa.

        Liikun paljon tienpäällä, joskus on nuorelta naiselta bensa loppunut tai autossa jotain muuta häikkiä tuolla baanalla. Herrasmiehenä pysähdyn aina ja tarjoan apuani, 10l varakannu bensaa on aina mukanani, jos tytöltä on löyly loppunut, myyn omani päivän hintaa, jos en saa hädässä auttamaltani tytöltä oraaliseksituokiota, jatkan matkaani. Tyttö ei ole apuni tarpeessa, jos ei aukea minun fantasioilleni. Pattayalla olen saanut seksiä joka kerta, kun olen hädässä olevia tyttöjä rahallisesti jeesannut? Eivät ne naiset kai niin erilaisia ole? Joskus ajattelin, että vika on minussa, kun suomalaistytöt eivät minusta olleet kiinnostuneita..... Sitten kävin Pattayalla ja tajusin, että vika onkin suomalaisissa naisissa??? Koska Pattayalla vähintään 3 nuorta tyttöä pyörii ympärilläni mennessäni siellä baariin...? Suomessa ei kukaan edes katso kahta kertaa????


    • 64NumBall64

      Oikeassa olet, siihen se pattayan aktiviteettilista sitten loppuukin, vuokramorsiamiin...

      • sänkiäinen

        Totta, numeroukko ja siitä se myös alkaa. Aika monelle palstalaisellekkin pattayan loma tarkoittaa "naisen kosketusta" Kaikki muu on yhdentekevää tai ei nyt yhdentekevää, mutta samaa hönöttelyä kun Suomessakin, Suomessa tosin ilman naisseuralaista, poika porukalla yleensä joutuvat räkkyämään tuolla baareissa..


    • ovellanäkeekaikkee

      Paljon säkin tapsa thaikuista tiedät? Joka viikonloppu niitä näkee ainakin Tampereen yökerhoissa, yleensä loppuyöstä ainakin pari tappelee humalassa keskenään. Fiksuja ja koulutettuja kun ovat.?

      • perusjuomalainen

        Tapsa on ok ja asennetta piisaa vaikka muille jakaa. Ite sanoit että ei ne poikkea ne thaikut. No ei ne poikkeakaan. Poikkeus tulee olosuhteista. Pattaya on lomakohde ja turistikohde, eikä mikään Viitasaari. Tottakai paremmat bileet on Pattayalla ja 365 päivää vuodessa, jos haluaa.
        20 x kuukauden olleena se on ku kotiin menis. Naiset on tässä vaiheessa showta ja seuraa. Naurettavaa puhua pelkästä panemisesta Pattayallakaan. Kolmella viimeisellä kerralla oli tasan yksi nainen mulla ja se oli yhtenä päivänä mukana. Kummasti ollut muutakin tekemistä.


    • Niin, minä aloitin tämän sen vuoksi, että kerron, että isot miehet ei pelkää
      Pattayaa... vaikka siellä Thaimaassa on käärmeitä ja hämähäkkejä ja ties mitä.

      Yritin kertoa, että Thaimaassa ja Pattayalla on paljon tyttöjä. Ja jos siellä siro
      tyttö on myös ja hätääkin vielä kärsimässä, niin kyllä miehen kuuluu auttaa.

      Niin ei sitä aina tarvitse seksiä pyytää palkaksi ja onhan se kiva punastella ja
      pitää kädestäkin kiinni ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe