Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ..
Hei Yksi Neiti sielä mitä mökötät?
9
273
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..moi..
Mulla tosi kiva päivä...
Pikkuiset...
Mut mä en jaksa..läheiset..
Penteleen kuspäät...kun eivät osaa elää...
Kaik hyvin..mitää ei puutu...
Mut se on se...on kaikkea...mut ei osata elää yhdes...
Ei sen puoleen mun suvus kaik eronneet ..
Kummaltakin puolelt...kierroksiikin...
Itekin...Miksei sitä osaa rakastaa ..vain rakastaa...Ei tarvii olla muuta kuin ..Rakkaus...
No täytyy sitä osata puhuu toisen kaa...
Mut oikeist asiosta...
Mä sit suren toisten asioita...mä oon sellainen...
Mut oon nyt päättänyt..et isken seuraavaksi nyrkin pöytään ..ja sit keskustellaan...
Mulla itellä hyvä....elämä ollut todella hyvän tuntuista...oon ajatellut paljon elämääni..lähi asioita...ratkaisut niitä..
Kato se ..meidän talo..kauhujen talo...
Ei helppoo...yritän taas nauraa paljon..kun oon ihminen mikä nauraa paljon...kaik ei ain ymmärrä mua.....
Eli en mökötä..mä vaan suren...
Kyl ymmärrät...oothan itekin elänyt...
Tsau Beibi..olkoon yösi antoisa...🐇🐰👣
👁👁👅😳😂- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Miks nyt sanoit Ellu...
Mähän oon sulle...vain pikkukukka...
Kukaan muu ei sano..niin...👅❤😳👌👣 Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Kuokka..
Miks nyt sanoit Ellu...
Mähän oon sulle...vain pikkukukka...
Kukaan muu ei sano..niin...👅❤😳👌👣Noh .. Pikkukukka onko nyt parempi ;)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
On parempi..mut vaistoan....
Et sanot...ihan kuin noin vain pikkukukka...
Ihan kuin sinua ei kiinnostais...kärpäsen paskaakaan...
Joko oot kaveri...tai sit oot taas kiukkunen...
Sulla sellainen vika...nään jo ilmeenkin..
Mut nuku hyvin....😳👌👣tsau....
Tai mitä ikinä teetkin...onhan lauantai...
Työläisten juoma päivä...👅
Neidille hyvää yötä 💤💤
Kyllähän minä sen tiedä ettet kehtaa minulle vastailla.- vaikeitavuosia
en mökötä, mutta en kaipaa haleja enkä läheisyyttä, ehkä täytyy lähteä luostarin rauhaan, onko se ainoa paikka missä on hiljaista
- myössinulle
Hassu,en mökötä : ) Kauniita unia sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898214Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944427Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302677Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902553Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171022138- 511696
- 561633
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288