Olen ollut tyytyväinen seksittömään elämääni. Hetero nainen ja ehkä poikkeuksellisen tyytyväinen ilman mitään kosketusta mieheen.
Muiden syiden kun ehkäisyn vuoksi laitettiin hormonikierukka ja NYT PANETTAA 24/7! Olen lukenut netistä viimeistenkin himojen häipyvän kierukan laiton jälkeen. Ei täällä. Onko kenelläkään samaa kokemusta: kierukka jatkuva panetus.
Hormonikierukka ja HALUT
15
2137
Vastaukset
- Vituttaaaaa
Minulla pääinvastaiset kokemukset. Aina ennen niin halukas avovaimo joka halusi seksiä useamman kerran viikossa joskus jopa useamman kerran päivässä haluaa hormonikierukan asennuksen jälkeen seksiä ehkä enää 1-2 kertaa kuukaudessa. Että sellainen kokemus hormonikierukasta meillä.
- Käyvieraissa
Niin sulta?
- Mies40__
Oletko sinkku?
Kaveri hakusessa.. - Kaeppa
Minä en tykkää kierukasta.Iso aseisena miehenä se tuntuu ikävältä
Vaikka muuten ennen sitä meillä,oli ihanaa seksiä tyttöystävän kanssa- Kierrukkanainen
Kääk! Tunnetko sen? Mua vähän pelottaa että jos ne kierukan rautalangat tökkää miehen terskaan! Haluan tuplavarmuuden etten vaan ikinä tuu raskaaksi, tuntuuko ne langat niin että vois mennä kortsu rikki! Kamalaa >:(
Minä en oo kyllä koskaan saanut isoa munaa että turha kai hätäillä noiden pikkumolojen kans ;D Kierrukkanainen kirjoitti:
Kääk! Tunnetko sen? Mua vähän pelottaa että jos ne kierukan rautalangat tökkää miehen terskaan! Haluan tuplavarmuuden etten vaan ikinä tuu raskaaksi, tuntuuko ne langat niin että vois mennä kortsu rikki! Kamalaa >:(
Minä en oo kyllä koskaan saanut isoa munaa että turha kai hätäillä noiden pikkumolojen kans ;DKyllä ainakin kuparikierukan narut tuntee.
- kjfhdkdfvj
Mulla on ihan normi kokoinen peli (17) ja nuo langat todellakin saattavat osua ikävästi...
- Tilta
Kierukasta en tiedä, mutta mä sain kans muista kuin sexihalusyistä hormonilääkityksen......ja voi elämä näitä panohaluja. Himoitsen jokaista vastaantulevaa urosta:):):)
- Kierrukkanainen
Kiva kuulla etten oo ainoo :D Ostetaan henkselit niin pysyy housut jalassa paremmin ;)
- Kierrukkanainen
E-pillerit lopetti seksihalut moneksi vuodeksi. Tää mirena hormonikierukka on ihan mahdoton nyt, mietin jo että pitääks tää käydä ottamassa veks kun sinkkuna panettaa kokoajan enkä muuta haluais tehdä kun maata kotona sängyssä jalat ylhäällä dildo pillussa/ vibra klitoriksella. Aivan järkyttävän pitkiä sessioita, välillä yli kaks tuntia yhtäjaksoisesti! Puhelinseksiä viiden eri miehen kans peräkkäin ja sit alko jo naurattaan että en haluu enää kuudetta, jatkoin itse loppuun. Oon alkanu jo fantasioimaan jostain orgioista kun ei tää panetus mee millään ohi. Ja tosiaan luulin ja olin kuullu että hormonikierukka vie halut mennessään... mä varmaan oon saanu sellasen kierukan nyt sisääni mihin ne kaikki muiden naisten kadonneet halut on varastoitu. Jos tää ei ala rauhottuun niin on kyl pakko miettiä mikä neutralisois tilannetta. -aloittaja
- kivaolisi
Kuulosti ihanalta ja alkoi itse tuntea että vois panna :)
Kuulostaa niin tutulta. Mä joudun jopa töissä käymään sormettamassa välillä. Hormoonikierrukka ollut nyt 1,5 vuotta ja pahemmaksi menee. Miesystäväkin on välillä ihan uuvuksissa :)
- himokas
Eukko laitto kolmisen vuotta sitten hormoonikierukan...loppu seksihalut ku seinää mutta niin loppu myös parisuhde..en alkanut oleen selibaatissa
- Kaakku2
Toi on hormoniehkäisyn huono puoli, ne hormonit vie oikeesti halut!!! Ehkäisee todella tehokkaasti: pidättäytyminen on ainoa 100% ehkäisykeino.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973