Hormonikierukka ja HALUT

Kierrukkanainen

Olen ollut tyytyväinen seksittömään elämääni. Hetero nainen ja ehkä poikkeuksellisen tyytyväinen ilman mitään kosketusta mieheen.

Muiden syiden kun ehkäisyn vuoksi laitettiin hormonikierukka ja NYT PANETTAA 24/7! Olen lukenut netistä viimeistenkin himojen häipyvän kierukan laiton jälkeen. Ei täällä. Onko kenelläkään samaa kokemusta: kierukka jatkuva panetus.

15

1640

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vituttaaaaa

      Minulla pääinvastaiset kokemukset. Aina ennen niin halukas avovaimo joka halusi seksiä useamman kerran viikossa joskus jopa useamman kerran päivässä haluaa hormonikierukan asennuksen jälkeen seksiä ehkä enää 1-2 kertaa kuukaudessa. Että sellainen kokemus hormonikierukasta meillä.

      • Käyvieraissa

        Niin sulta?


    • Mies40__

      Oletko sinkku?
      Kaveri hakusessa..

    • Kaeppa

      Minä en tykkää kierukasta.Iso aseisena miehenä se tuntuu ikävältä
      Vaikka muuten ennen sitä meillä,oli ihanaa seksiä tyttöystävän kanssa

      • Kierrukkanainen

        Kääk! Tunnetko sen? Mua vähän pelottaa että jos ne kierukan rautalangat tökkää miehen terskaan! Haluan tuplavarmuuden etten vaan ikinä tuu raskaaksi, tuntuuko ne langat niin että vois mennä kortsu rikki! Kamalaa >:(

        Minä en oo kyllä koskaan saanut isoa munaa että turha kai hätäillä noiden pikkumolojen kans ;D


      • Kierrukkanainen kirjoitti:

        Kääk! Tunnetko sen? Mua vähän pelottaa että jos ne kierukan rautalangat tökkää miehen terskaan! Haluan tuplavarmuuden etten vaan ikinä tuu raskaaksi, tuntuuko ne langat niin että vois mennä kortsu rikki! Kamalaa >:(

        Minä en oo kyllä koskaan saanut isoa munaa että turha kai hätäillä noiden pikkumolojen kans ;D

        Kyllä ainakin kuparikierukan narut tuntee.


    • kjfhdkdfvj

      Mulla on ihan normi kokoinen peli (17) ja nuo langat todellakin saattavat osua ikävästi...

    • Tilta

      Kierukasta en tiedä, mutta mä sain kans muista kuin sexihalusyistä hormonilääkityksen......ja voi elämä näitä panohaluja. Himoitsen jokaista vastaantulevaa urosta:):):)

      • Kiitos kun olet olemassa, sinä ja te muut kiimaiset naiset;)


      • Kierrukkanainen

        Kiva kuulla etten oo ainoo :D Ostetaan henkselit niin pysyy housut jalassa paremmin ;)


    • Kierrukkanainen

      E-pillerit lopetti seksihalut moneksi vuodeksi. Tää mirena hormonikierukka on ihan mahdoton nyt, mietin jo että pitääks tää käydä ottamassa veks kun sinkkuna panettaa kokoajan enkä muuta haluais tehdä kun maata kotona sängyssä jalat ylhäällä dildo pillussa/ vibra klitoriksella. Aivan järkyttävän pitkiä sessioita, välillä yli kaks tuntia yhtäjaksoisesti! Puhelinseksiä viiden eri miehen kans peräkkäin ja sit alko jo naurattaan että en haluu enää kuudetta, jatkoin itse loppuun. Oon alkanu jo fantasioimaan jostain orgioista kun ei tää panetus mee millään ohi. Ja tosiaan luulin ja olin kuullu että hormonikierukka vie halut mennessään... mä varmaan oon saanu sellasen kierukan nyt sisääni mihin ne kaikki muiden naisten kadonneet halut on varastoitu. Jos tää ei ala rauhottuun niin on kyl pakko miettiä mikä neutralisois tilannetta. -aloittaja

      • kivaolisi

        Kuulosti ihanalta ja alkoi itse tuntea että vois panna :)


    • Kuulostaa niin tutulta. Mä joudun jopa töissä käymään sormettamassa välillä. Hormoonikierrukka ollut nyt 1,5 vuotta ja pahemmaksi menee. Miesystäväkin on välillä ihan uuvuksissa :)

    • himokas

      Eukko laitto kolmisen vuotta sitten hormoonikierukan...loppu seksihalut ku seinää mutta niin loppu myös parisuhde..en alkanut oleen selibaatissa

      • Kaakku2

        Toi on hormoniehkäisyn huono puoli, ne hormonit vie oikeesti halut!!! Ehkäisee todella tehokkaasti: pidättäytyminen on ainoa 100% ehkäisykeino.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe