Terve. Olen innokas perhokalastaja. Kiertelen ympäri suomea viskelemässä perhoa ja joskus myös virveliä. Kalastusbon hauskaa kaikissa muodoissaan. Ulkomaillakin käyn välillä. Huomasin jossain kohtaa, että rahaa palaa niin pirusti, kun tulee upotuksia ja muuta menekkiä. Vieheet ovat suhteellisen kalliita. Aloin jossain vaiheessa sitomaan perhoni itse. Kalaa on tullut hyvin, isoja taimenia, harjusta, lohta, kirjolohta, kuhaa, ahventa ja tietysti haukea. Keksin tässäkin asiassa loistavan "pirkkaniksin". Sidoin viime vuoden kesäkuussa ensimmäisen perhoni munankarvoista. Idea lähti kännisestä vitsistä mutta sitten ajattelin että miksi ei? Tein tosiaan tämän, ja ensimmäisellä heittokerralla oli jo nätti taimen kiinni keravanjoella. Tämän jälkeen olen aina kun on ns rehottanut niin ottanut munaliaanit talteen ja väkertänyt niistä perhoja. Mustaan päin tuppaa olemaan mutta sekaanhan saa sekoitettua tietysti tehdastuotteiden värejä. Hiuksia olen myös käyttänyt paljon. Käynkin parturikampaamoista hakemassa usein talteen eri värisiä ja tyyppisiä hiuksia. Munankarvat olen ajatellut yrittää värjätä jotta saisin erilaisia sävyjä. Kekseliästä? Kyllä vain. Olen säästänyt metodeillani pitkän pennin. Älkää arastelko vaan kokeilkaa! Nähdään kalassa. Kireitä!
Perhokalastus
StillTheFckingKing
0
1253
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502