Morsiamen alusasu??!!

tuleva morsmaikku

Mie olen ihan tohkeissani häistä, jotka ovat vielä kaukana tulevaisuudessa. Kaikesta muusta tuntuu löytyvän vinkkejä, ohjeita, kuvia ja keskustelua, mutta tämän illan kihertelynaiheeni on alusvaatteet.

Mistähän netistä löytyis korseletteja tai muita kauniita alusasuja tähän tarkoitukseen (ei punaista lateksia "ruoska kaupan päälle" -tarjouksesta)? Jos nyt en heti ole tilaamassa, niin vois ainakin katsella että mitä kaikkea tästä maailmastä löytyy. Ulkomaiset sivutkin siis käyvät.

Kotikaupungistani löytyy tasan kaksi alusvaatteisiin erikoistunutta liikettä, toisessa ei tiedetty mikä on korseletti ja tyrkytettiin mummobeigejä hyvin epäseksikkäitä bodyjä, ja toisessa pelkät alushousut maksaa vissiin minun kuukausipalkan =)

Vinkkejä kaivataan siis... kauniita alusvaatteita! Jos OIKEIN hyvin kävisi (mitä en uskalla toivoakaan), löytäisin yksinkertaisen, söpönseksikkään, tukevan, hoikentavan korseletin runsailla push-up-kupeilla, ohuilla olkaimilla ja sukkanauhoilla, ja samaan settiin löytyisi tai-malliset alushousut. Taitaa olla aivan liikaa vaadittu, varmastikin...

9

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bon Life . fi

      ..sieltä löytyy apu alusvaateongelmiin.

      • tuleva morsmaikku

        Varmaan mies ihan innostuu jos ole hääyönä pukeutunut eläkevakuutukseen... mistäs tuollainen ehdotus?


      • Braut
        tuleva morsmaikku kirjoitti:

        Varmaan mies ihan innostuu jos ole hääyönä pukeutunut eläkevakuutukseen... mistäs tuollainen ehdotus?

        Minä olen pohdiskellut kans tuota alusasuongelmaa. Puku on jo ostettu ja se on yläosaltaan semmonen ihana korsettimalli. Nyöritetään takaa. Mietin vain et kannattaako ostaa alle korsettia ollenkaan? Push Upit kuulemma kannattaa laittaa puvun alle, sanoo morsiuspukujen myyjät. Istuu kuulemma puku parhaiten. Sulho kyllä ihastuis korsetista alla, mutta tukehdunko alle jos on kaksinkertaset nyöritykset? ;-)

        Mut itse kysymykseen, kokeilemallahan sitä vain löytää, joten eiku johki suurempaan kaupunkiin. Mutta ensin kannattaa ostaa morsiuspuku, et varmasti passaa just siihen pukuun! Ei näy olkaimet ja muuta. Esim. mun puvussa ei voi olla olkaimia ollenkaan.


        http://www.house-of-dessous.de/shop/index.php/cPath/50
        Siinä ois esim. yks linkki kuvien katteluun! Kannattaa etsiä googlella eri kielillä.


      • tuleva morsian
        Braut kirjoitti:

        Minä olen pohdiskellut kans tuota alusasuongelmaa. Puku on jo ostettu ja se on yläosaltaan semmonen ihana korsettimalli. Nyöritetään takaa. Mietin vain et kannattaako ostaa alle korsettia ollenkaan? Push Upit kuulemma kannattaa laittaa puvun alle, sanoo morsiuspukujen myyjät. Istuu kuulemma puku parhaiten. Sulho kyllä ihastuis korsetista alla, mutta tukehdunko alle jos on kaksinkertaset nyöritykset? ;-)

        Mut itse kysymykseen, kokeilemallahan sitä vain löytää, joten eiku johki suurempaan kaupunkiin. Mutta ensin kannattaa ostaa morsiuspuku, et varmasti passaa just siihen pukuun! Ei näy olkaimet ja muuta. Esim. mun puvussa ei voi olla olkaimia ollenkaan.


        http://www.house-of-dessous.de/shop/index.php/cPath/50
        Siinä ois esim. yks linkki kuvien katteluun! Kannattaa etsiä googlella eri kielillä.

        Niih, kyllä mie ainakin itse ajattelen että jonkin sortin korseletti siellä kuuluu alla olla =) Mutta voithan hommata nyörittömän/luuttoman jos se sopii pukuusi paremmin? Niitä tuntuu nykyään löytyvän paremmin kuin tukevia kiristyskorseletteja.

        Mulla tulee tosiaan home-made puku ja puvusta on jo selvä mielikuva, sen takia tässä vaiheessa vois harkita sen korseletin hommaamista --> jos löytyy luilla varustettu ja tukeva, yläosan toteutus on paljon helpompi.

        Yhtä korselettia ihastelin, mutta se ehkä vaatisi suurempaa rintavarustusta kuin mitä minä omaan =)
        Mutta: www.ladyshop.net -> erotiikka -> Ladyshop -> Shirley hääasusteet -> ylin kuva (malli 9001). Sitä en tiedä miten kohollaan nuo kuviot on, onko pukukangas riittävän paksu... mutta kunhan haaveilen!



        Huom!
        Korsetti: päättyy rinnan alle
        Korseletti: sisältää myös kuppiosat

        --> Aina puhutaan korsetista mutta yleensä tarkoitetaan tuota korselettia...


    • minni

      Häiden järjestämisessähän pennin venyttäminen voi tulla ajankohtaiseksi jos häävieraiden lista alkaa hipoo jo 100-180hlö:n kieppeillä.
      H&M myy mielestäni nuorekkaita edullisia ja laadultaa hyviä alusvaatteita, jotka kestävät kauan (kunhan et osta 5e push-up liivejä!;D). Itse olen toiminut häissä vain organisoijana, mutta kannattaa ensi miettiä puvusta lähtien, jonka kanssa sovittaa yhteen alusvaatteet. Tämä on tietty vain minun ohjeeni...

      • jenna

        kun nyt olen noita hääpukuja sovitellut, niin olen huomannut että ehdottomasti kannatta ensin valita puku ja sitten siihen sopivat alusvaatteet. Eri mallien kanssa sopii erilaiset/malliset alusvaatteet. Itse en missään tapauksessa halua korsettia, ahdistaisi kesällä koko päivän pitää sellaista hääpuvun kanssa. JOs vielä sattuu olemaa oikein lämmin päivä...huhhuh.. Mun tapauksessa täytyy olla olkaimettomat rintaliivit (puku off shoulders-malli). Ja tod.näk. ostan ne juuri jostain "tavallisesta kaupasta" kuten H&M, Lindex tms. Ne on aivan yhtä hyviä kuin huippukalliit "putiikkirintsikat". Ja lisäksi kauniita.


    • Tiina

      Omani tilasin täältä:
      http://www.figleaves.com/uk/
      Nopea toimitus ja tuotteet hyvin pakattu. Rintsikoita ja korseletteja voit selata oman koon mukaan.

      • tuleva morsian

        Juu, kävin katselemassa. Aika huokeita vaihtoehtoja löytyi, tähän mennessä yksikään aikaisemmista kriteerit täyttävistä korseleteistä ei ole lähtenyt alle satasella! Eikä tuollakaan kyllä ihan tarkoituksenmukaista ollut, mutta pidetään mielessä. Kiitoksia!


    • mirkux

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe