Thaimaa-aiheinen kuvakilpailu.

AmalianAviomies

Olemme päättäneet "me" googlematkailijat laittaa pystyyn kuvakilpailun.

Linkittäkää tai aijatkaa tänne kuvia "kotikaupungistani" Chiang Maista joissa näkyy Indian-moottoripyörä, T-vortti tai Kuksa.

Parhaan kuvan lähettäjälle lähetämme palkinnoksi Amalian kohtuullisesti käytetyt Sringit.

Khiai!!!

48

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei--

      Surkee kloonialoitus, etkö parempaan todellakaan pysty ???

      Mutta kiitos taas että ajattelet mua, se on sun kohtalos Poju.

      • Pojusi--

        Mitä viikset....mistä tämä hauska aloitus muka on klooni???
        Onko tällä Senseillä taas joku psykoosi päällä?...
        Eikö tämän ajatusten Mehgongin pitänyt olla Epsjanjassa!...


      • Sensei--
        Pojusi-- kirjoitti:

        Mitä viikset....mistä tämä hauska aloitus muka on klooni???
        Onko tällä Senseillä taas joku psykoosi päällä?...
        Eikö tämän ajatusten Mehgongin pitänyt olla Epsjanjassa!...

        Leikkisi sopii minulle ja pistänet piirun verran paremmaksi.

        Ohessa poikani passista ote, kas kummaa Thaipassi Suomessa synteneellä.

        https://aijaa.com/Tu1jpu

        Onko siis itselläsi mitään kuvakilpailusi aloitukseen vai alkaako nyt marjanpoimija babla ?

        Kun olet pistänyt paremmaksi niin petraan juttua vaimoni asiakirjoilla asteittain.


      • LerpanEspanja
        Pojusi-- kirjoitti:

        Mitä viikset....mistä tämä hauska aloitus muka on klooni???
        Onko tällä Senseillä taas joku psykoosi päällä?...
        Eikö tämän ajatusten Mehgongin pitänyt olla Epsjanjassa!...

        Lerpan Espanja on Hiekkaharjussa, turha kuvitella muuta.


      • Sensei--

        Eikös tämä ole kuvakilpailu eikä kuvittelukilpailu, tosin kuvittelukilpailun voittaja olet sinä varmuudella.


      • Espanjanlerpanpassijuttu
        Sensei-- kirjoitti:

        Leikkisi sopii minulle ja pistänet piirun verran paremmaksi.

        Ohessa poikani passista ote, kas kummaa Thaipassi Suomessa synteneellä.

        https://aijaa.com/Tu1jpu

        Onko siis itselläsi mitään kuvakilpailusi aloitukseen vai alkaako nyt marjanpoimija babla ?

        Kun olet pistänyt paremmaksi niin petraan juttua vaimoni asiakirjoilla asteittain.

        Voi lerppa, lerppa thaipassin saa jokainen, jolla on thaimaalainen äiti, siivoojavaimosi asuu edelleen Suomessa, poikansa kanssa ja sinä myös, sinun Espanja on Hiekkaharjussa! Poika on thaivaimosi thaimaalaisen miehen kanssa saama ja tietysti perhesiteen nojalla päässyt Suomeen. Passi on tietysti anottava ja oltava dokumentit sitä varten.
        Toisaalta voihan olla, että Suomessa asuva thairouva on hyvän hyvyyttään sinulle näyttänyt poikansa passin, jonka kuvasit ja sittemmin aijasit nettiin, tämä ennen hulluksi tuloasi.


      • AmalianAviomies
        Sensei-- kirjoitti:

        Leikkisi sopii minulle ja pistänet piirun verran paremmaksi.

        Ohessa poikani passista ote, kas kummaa Thaipassi Suomessa synteneellä.

        https://aijaa.com/Tu1jpu

        Onko siis itselläsi mitään kuvakilpailusi aloitukseen vai alkaako nyt marjanpoimija babla ?

        Kun olet pistänyt paremmaksi niin petraan juttua vaimoni asiakirjoilla asteittain.

        Oletko ihan oikeasti jotenkin sekaisin nyt?
        Lue aloitus uudestaan.....kysyttiinkö siinä aijaamaan passin kuvia?....


      • Espanjanlerpanpassijuttu
        Espanjanlerpanpassijuttu kirjoitti:

        Voi lerppa, lerppa thaipassin saa jokainen, jolla on thaimaalainen äiti, siivoojavaimosi asuu edelleen Suomessa, poikansa kanssa ja sinä myös, sinun Espanja on Hiekkaharjussa! Poika on thaivaimosi thaimaalaisen miehen kanssa saama ja tietysti perhesiteen nojalla päässyt Suomeen. Passi on tietysti anottava ja oltava dokumentit sitä varten.
        Toisaalta voihan olla, että Suomessa asuva thairouva on hyvän hyvyyttään sinulle näyttänyt poikansa passin, jonka kuvasit ja sittemmin aijasit nettiin, tämä ennen hulluksi tuloasi.

        Niin, tuo kuvaus, siis ennen.


      • Sensei--

        Pistäppä nyt kuvakilpailuus jotain muutakin kuin päättelyjäsi minusta niin saat vaimoni kolmesta passista vastaavat kuvat, vai onko nekin naapurilta lainattu?

        Montako kirjainta pojan, vaimoni ja minun passien sukunimestä täytyy näkyä, että otat vihdoin lääkkeesi ?
        Vai olisiko nekin naapurilta lainattuja ?


      • Hiljainenkulkuri
        Espanjanlerpanpassijuttu kirjoitti:

        Voi lerppa, lerppa thaipassin saa jokainen, jolla on thaimaalainen äiti, siivoojavaimosi asuu edelleen Suomessa, poikansa kanssa ja sinä myös, sinun Espanja on Hiekkaharjussa! Poika on thaivaimosi thaimaalaisen miehen kanssa saama ja tietysti perhesiteen nojalla päässyt Suomeen. Passi on tietysti anottava ja oltava dokumentit sitä varten.
        Toisaalta voihan olla, että Suomessa asuva thairouva on hyvän hyvyyttään sinulle näyttänyt poikansa passin, jonka kuvasit ja sittemmin aijasit nettiin, tämä ennen hulluksi tuloasi.

        Kuulostaa totuudelta, uskottavasti esitit asian, lerppaan ei voi koskaan uskoa.


      • Vitsi-Väännettäväksi

        Emme nyt parempaan pysty ja armollisesti annamme sinulle nyt hetken aikaa kuunnella Paula Koivuniemen tuotantoa.


      • Kuulemma
        Pojusi-- kirjoitti:

        Mitä viikset....mistä tämä hauska aloitus muka on klooni???
        Onko tällä Senseillä taas joku psykoosi päällä?...
        Eikö tämän ajatusten Mehgongin pitänyt olla Epsjanjassa!...

        Kuksaileva Sensei on viimeksi nähty Viikinmäellä.


      • AmaliaSenseille

        Oletko sinä Sensei oikeasti tämä mieleltään nyrjähtänyt Amalia joka täällä on häiriköinyt jo vuosia 24/7....?


    • Sensei--

      Sohasinko taas kusiaispesää, hienoa, mulla hauskaa.

      Kuvaa katsonut yksi henkilö mutta 4 nimimerkkiä alkaa bablaan.

      Kyllä täällä näitä asiakirjoja on enmmänkin mutta Dille homokaratelainen kun luikkii karkuun.

      No tässäpä teille sunnuntain puheenaihetta.

      Olis muuten imipaperit myös jossa minun nimeni ja Chiang Main osoitteeni, mutta on teillä nyt tässä muutamaksi kuukaudeksi taas paskanjauhantaan aihetta.

      • ArvopaperitEspanjassa

        Senseilerpan papereilla on hyvä pyyhiä, no tiedätte kyllä mitä. Ehkä on syytä hieroa hieman pehmeyttä, mutta lerppa kaapii niillä joten ei haittaa.


      • Sensei--

        Olet oikeassa paperit on papereita.

        Ensinnäkin selviö on että sinulla on aivan tarpeekis tekemistä elämäntarkoituksessasi, että et tule koskaan saamaan ravintoloista enempää tietoa aloittaaksesi vuosikymmenen mustamaalauksen niistä, ne ei ole minun vaan thaimaalaisten ja vaimoni vain omistaa rahoituksensa johdosta osan.

        Vene ja Inkkari kuvat voit jopa saada, mutta vain tapauksessa hyvä homokaraterouvan sihteeri, että pomosi aijaa uskottavuuttaan.

        Älypuhelin.......Sähköpostissani on Drivetiedosto.

        Eikös olekin outoa että olen ollut Thaimaassa vuonna 2008 mutta poikani syntynyt Suomessa 2010 luvulla ???

        Kysyin ......jos aijaan poikani 2, vaimoni 3 ja minun kahdesta passista kuvasivun, montako samaa kirjainta kaikkien henkilöiden sukunimessä tulee olla sama, että otat lääkkeesi ?
        Tosin vaimoni ensimmäisessä passissa on hänen tyttönimensä.

        Niin ja lisäksi tarjolla kaikkien osaisten kelakortit, sekä vaimoni pysyvä oleskelulupa Suomeen sekä hänen Suomalainen ajokorttinsa.

        Siis jatkuuko tuonkinjälkeen bablas ??????????????

        Minä otan kuvia lähes päivittäin mutta en viitsi alentua tapaasi kylpylän mainos ja viinapullot todisteena eiliset juhlat, sekä tytön kuva Thaimaalaisesta parturista ennen Suomessa saunaan menoa ym. kaljatölkkejä parvekkeella.

        Onko sulla tänään muuta ongelmaa ???? Kerro se helpottaa.

        Ps. Kuvakilpailusi sai kovin vähäisen tuulta purjeisiin, mutta eihän tarkoituksesi ollutkaan muu kuin päivittäinen vittuiluorgasmisi.


      • marjaparoni
        ArvopaperitEspanjassa kirjoitti:

        Senseilerpan papereilla on hyvä pyyhiä, no tiedätte kyllä mitä. Ehkä on syytä hieroa hieman pehmeyttä, mutta lerppa kaapii niillä joten ei haittaa.

        Marjanpoimijoiden vanhoja käytöstä poistettuja passeja. Niitä on aika monella marjakeisarilla jäänyt nurkkiin, kun uudet myönnetty. Suomessa 6000 thaivaimoa ja tuhansia poimijoita. Passeja on moneen lähtöön laatikoissa. Minullakin on vanhat passit tallella. Expired pvm ei haittaa vaikkapa mopoa vuokratessa kun ei ne sitä vuosilukua katso. Se onnistuu niin että ilmoittaa passinsa kadonneen uutta hakiessa, niin ei tarvi leikellä kulmia eikä palautella.


      • Sensei-- kirjoitti:

        Olet oikeassa paperit on papereita.

        Ensinnäkin selviö on että sinulla on aivan tarpeekis tekemistä elämäntarkoituksessasi, että et tule koskaan saamaan ravintoloista enempää tietoa aloittaaksesi vuosikymmenen mustamaalauksen niistä, ne ei ole minun vaan thaimaalaisten ja vaimoni vain omistaa rahoituksensa johdosta osan.

        Vene ja Inkkari kuvat voit jopa saada, mutta vain tapauksessa hyvä homokaraterouvan sihteeri, että pomosi aijaa uskottavuuttaan.

        Älypuhelin.......Sähköpostissani on Drivetiedosto.

        Eikös olekin outoa että olen ollut Thaimaassa vuonna 2008 mutta poikani syntynyt Suomessa 2010 luvulla ???

        Kysyin ......jos aijaan poikani 2, vaimoni 3 ja minun kahdesta passista kuvasivun, montako samaa kirjainta kaikkien henkilöiden sukunimessä tulee olla sama, että otat lääkkeesi ?
        Tosin vaimoni ensimmäisessä passissa on hänen tyttönimensä.

        Niin ja lisäksi tarjolla kaikkien osaisten kelakortit, sekä vaimoni pysyvä oleskelulupa Suomeen sekä hänen Suomalainen ajokorttinsa.

        Siis jatkuuko tuonkinjälkeen bablas ??????????????

        Minä otan kuvia lähes päivittäin mutta en viitsi alentua tapaasi kylpylän mainos ja viinapullot todisteena eiliset juhlat, sekä tytön kuva Thaimaalaisesta parturista ennen Suomessa saunaan menoa ym. kaljatölkkejä parvekkeella.

        Onko sulla tänään muuta ongelmaa ???? Kerro se helpottaa.

        Ps. Kuvakilpailusi sai kovin vähäisen tuulta purjeisiin, mutta eihän tarkoituksesi ollutkaan muu kuin päivittäinen vittuiluorgasmisi.

        Älä sekoita taas muihin minua, kiitos. Parturikuva oli Pattayalta kuten sanoin. Ammeista en tiedä mitään. Sinun jäyniä tod näk.

        Rahoittaja on omistaja koska kuka rahoittaisi toimintaa ilman panttia, takausta, korvausta, korkoa, tuottoa, takaisinmaksua tai vastinetta? Jos niitä ei ole, niin silloin on kyse lahjoituksesta, eikä rahoituksesta ja silloin sinua on höynäytetty.

        Kerrot ravintoloiden olevan niin tuottoisia että työntekijöilläkin on omistusasunnot ja kiinteistöistä ei ole velkaa. Mitä sinä siis vaimosi kanssa oikein tänä päivänä rahoitat ja omistat siinä toiminnassa?

        Minä hoitelen Suomessa asuvien vuokralaisten asioita joskus työkseni taloyhtiöiden omistajien puolesta. Minulle tuli juuri valokopiot Afgaaniperheen papereista, kurdiperheen kelakorteista ja irakilaisperheen korteista. Voin laittaa ne sutattuna sinulle ja kertoa että minun perhe. En tietenkään tekisi niin, mutta ne sinun paperisi on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Muistelenpa vielä että Hiekkaharjun hanurimiehenä ollessasi kerroit muijasi olevan Kelatäti. Olet saattanut pihistää exäsi kotitöitä tai kopioita.

        Feikki olet joka tapauksessa.


      • Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Älä sekoita taas muihin minua, kiitos. Parturikuva oli Pattayalta kuten sanoin. Ammeista en tiedä mitään. Sinun jäyniä tod näk.

        Rahoittaja on omistaja koska kuka rahoittaisi toimintaa ilman panttia, takausta, korvausta, korkoa, tuottoa, takaisinmaksua tai vastinetta? Jos niitä ei ole, niin silloin on kyse lahjoituksesta, eikä rahoituksesta ja silloin sinua on höynäytetty.

        Kerrot ravintoloiden olevan niin tuottoisia että työntekijöilläkin on omistusasunnot ja kiinteistöistä ei ole velkaa. Mitä sinä siis vaimosi kanssa oikein tänä päivänä rahoitat ja omistat siinä toiminnassa?

        Minä hoitelen Suomessa asuvien vuokralaisten asioita joskus työkseni taloyhtiöiden omistajien puolesta. Minulle tuli juuri valokopiot Afgaaniperheen papereista, kurdiperheen kelakorteista ja irakilaisperheen korteista. Voin laittaa ne sutattuna sinulle ja kertoa että minun perhe. En tietenkään tekisi niin, mutta ne sinun paperisi on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Muistelenpa vielä että Hiekkaharjun hanurimiehenä ollessasi kerroit muijasi olevan Kelatäti. Olet saattanut pihistää exäsi kotitöitä tai kopioita.

        Feikki olet joka tapauksessa.

        https://youtu.be/TyHvyGVs42U

        Tuo sopii sulle feikki ja sekoitan sinut rakkaisiin tasan tarkkaan oman sekoituksesi ajan homokarateoppilas.

        Olen antanut muutaman kymppitonnin ravintolatoimintaan saaden vaimolle omistusosuuden ja rahat on jo palautunut, sekä tipottain lisää,ei tosin paljoa.

        Kyllä puljut omistaa toimitilansa jatyöntekijöillä onomistusasunnot ja tosinmyös asuntolainaan vakituisten työpaikkojensa jatakaustemme johdosta.

        Hyvä että hoitelet työksesi toisten ihmisten asioita se on hienoa toimintaa.

        Olet siis sitä mieltä että toistakymmentä henkilöpaperia joissakaikissa sama sukunimi, olisi lainattuja asiakirjoja, ok juttu loppuuniiltäosin tähän ja pidetään sinun korkeatasoisia kuviasi todisteina mitä sitten todistavatkin.

        Jatketaan siis piruilua,sopii mulle.


      • TöötsKöhKöh
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Älä sekoita taas muihin minua, kiitos. Parturikuva oli Pattayalta kuten sanoin. Ammeista en tiedä mitään. Sinun jäyniä tod näk.

        Rahoittaja on omistaja koska kuka rahoittaisi toimintaa ilman panttia, takausta, korvausta, korkoa, tuottoa, takaisinmaksua tai vastinetta? Jos niitä ei ole, niin silloin on kyse lahjoituksesta, eikä rahoituksesta ja silloin sinua on höynäytetty.

        Kerrot ravintoloiden olevan niin tuottoisia että työntekijöilläkin on omistusasunnot ja kiinteistöistä ei ole velkaa. Mitä sinä siis vaimosi kanssa oikein tänä päivänä rahoitat ja omistat siinä toiminnassa?

        Minä hoitelen Suomessa asuvien vuokralaisten asioita joskus työkseni taloyhtiöiden omistajien puolesta. Minulle tuli juuri valokopiot Afgaaniperheen papereista, kurdiperheen kelakorteista ja irakilaisperheen korteista. Voin laittaa ne sutattuna sinulle ja kertoa että minun perhe. En tietenkään tekisi niin, mutta ne sinun paperisi on ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Muistelenpa vielä että Hiekkaharjun hanurimiehenä ollessasi kerroit muijasi olevan Kelatäti. Olet saattanut pihistää exäsi kotitöitä tai kopioita.

        Feikki olet joka tapauksessa.

        Noh....noh....tööts.....köhköh.

        Partturikuvaan liittyi tyttöystävän parturissa käynti ennen suomalaiseen saunaan menemistä ja juttu muuttui kun aviomies puuttui thaimaalaiseen sähkörasiaan, siis jälkiselittelyjä kun 2010 jäi feikistä kiinni.

        Aviomiehen lapsen passissa näkyy syntymäaika 201X joten ei ole marjanpoiminta ikäinen.

        Kysyn pyydetäänkö todisteita todisteiksi vai vittuiltavaksi.

        Kysynkin todistaako 2010 lentokonekuva 2010 istuvan lentokoneess vai todistaako se jonkun ehkä 2010 ystävän istuvan lentokoneessa?
        Todistaako kuva hauksiste televisiosta otettuna että 2010 on voimakas?
        Todistaako joku maisemakuva että 2010 on eilen käynyt luonnossa?
        Todistaako valokuva viinapullorivistöstä että eilen oli juhlat?
        Todistaako istuskelu golfravintolassa että istuskelija on golffaaja parhaimmasta päästä.

        Todistaako edes 2010 käytös että hän on koko elämänsä harrastanut urheilua jossa arvostetaan itsehillintää ja eritoten sitä että harrastuksen taitoja ei käytetä pahoinpitelytuomioiden hankintaan?

        Todistaako 2010 perskärpästen kirjoitukset että ylipäätään olisi kyse päästään terveistä henkilöistä?

        Pitäisikö Aviomiehen aijata kuksansa veneessään ja moottoripyöränsä satulalla että saisitte kirjoitella Aviomiehen lähettäneen kuksansa jonkun tuttunsa kuvattavaksi?


      • MOTlerppa
        TöötsKöhKöh kirjoitti:

        Noh....noh....tööts.....köhköh.

        Partturikuvaan liittyi tyttöystävän parturissa käynti ennen suomalaiseen saunaan menemistä ja juttu muuttui kun aviomies puuttui thaimaalaiseen sähkörasiaan, siis jälkiselittelyjä kun 2010 jäi feikistä kiinni.

        Aviomiehen lapsen passissa näkyy syntymäaika 201X joten ei ole marjanpoiminta ikäinen.

        Kysyn pyydetäänkö todisteita todisteiksi vai vittuiltavaksi.

        Kysynkin todistaako 2010 lentokonekuva 2010 istuvan lentokoneess vai todistaako se jonkun ehkä 2010 ystävän istuvan lentokoneessa?
        Todistaako kuva hauksiste televisiosta otettuna että 2010 on voimakas?
        Todistaako joku maisemakuva että 2010 on eilen käynyt luonnossa?
        Todistaako valokuva viinapullorivistöstä että eilen oli juhlat?
        Todistaako istuskelu golfravintolassa että istuskelija on golffaaja parhaimmasta päästä.

        Todistaako edes 2010 käytös että hän on koko elämänsä harrastanut urheilua jossa arvostetaan itsehillintää ja eritoten sitä että harrastuksen taitoja ei käytetä pahoinpitelytuomioiden hankintaan?

        Todistaako 2010 perskärpästen kirjoitukset että ylipäätään olisi kyse päästään terveistä henkilöistä?

        Pitäisikö Aviomiehen aijata kuksansa veneessään ja moottoripyöränsä satulalla että saisitte kirjoitella Aviomiehen lähettäneen kuksansa jonkun tuttunsa kuvattavaksi?

        Kaikki kertomasi todistaa sinun olevan todellinen lerppojen lerppa, todistele lisää isellesi siellä pikkuhuoneessasi, josta et pois pääse, kuin hoitotätien kanssa.


      • KöhLerpTööts
        MOTlerppa kirjoitti:

        Kaikki kertomasi todistaa sinun olevan todellinen lerppojen lerppa, todistele lisää isellesi siellä pikkuhuoneessasi, josta et pois pääse, kuin hoitotätien kanssa.

        Tööts köh köh aamulypsy.

        Oli hyvät juhlat.

        https://aijaa.com/geXa0m


      • TöötstöötsRossi

        Köhköh laiffia.........köhköh.....noh......2010..........en ole koskaan kukaan..........tööts.......samat jutut....................samat jutut........samat sanat.......samat sanat..........örh......mikään ei täsmää.


      • Töötsistä

        Mistä tiedät homokaratekan olevan kokenut motoristi ?

        Kertoiko voittavan vai haastoiko kokeilemaan voittaako ?

        Uskalsiko 2010 vastata haasteeseen ?

        Mihin perustuu tietosi eri ihmisten koosta ?

        Onko tunteminen ja hyvä ystävyys sama asia ? Oletko homokarateka rouva 2010 hyvä ystävä ?


      • Töttiströbö

        Onko sanottu passin olevan kyseisen pojan ?

        Osaatko muutakin kuin googlata ja piruilla ?


      • laiffikotimatkalla
        Töttiströbö kirjoitti:

        Onko sanottu passin olevan kyseisen pojan ?

        Osaatko muutakin kuin googlata ja piruilla ?

        No kenes pojan passinsivuja sinä suttailet ja postittelet sitten jos et omasi? Eihän teitä ole muita siinä onnellisessa miljonääriperheessä? Espanjassakin näyttää olevan juuri yhtä paljon yrkemistä kuin muissakin matkakohteissasi suomikaksnelosella.


      • Tötsitröps
        laiffikotimatkalla kirjoitti:

        No kenes pojan passinsivuja sinä suttailet ja postittelet sitten jos et omasi? Eihän teitä ole muita siinä onnellisessa miljonääriperheessä? Espanjassakin näyttää olevan juuri yhtä paljon yrkemistä kuin muissakin matkakohteissasi suomikaksnelosella.

        Missä kohden sinä olet selvittänyt aviomiehen perheen kokoonpanon, kerro nyt se.

        Suomessa tyttöjä / poikia ? Syntymämaat ja ikä, sekä äiti / äidin kansalaisuus ? Asuinpaikkakunnat ?

        Tahimaassa tyttöjä / Poika ? Syntymämaat ja ikä, sekä äiti / äidin kansalaisuus ? Asuinpaikkakunnat ?

        Oletko narahtanut tänäänkin ajattelemaan aviomiestä ? Miten huomenna, entä nyt kun menet kotiisi rentoutumaan, ajatteletko aviomiestä sielläkin ?

        Ajattele moottoripyörien kuutioita........ajattele kuutioita........ajattele voiko vaihtaa öljyt.......ota keppanaa kuksaan ja ajattele.........muista ajatella.


      • Bröötsss

        Valehtelet. Kuvasi oli katsonut kolme henkilöä, ei yksi kuten väität.
        Nyt juuri oli katsonut 15.


      • Jälkiselittelyjä
        Bröötsss kirjoitti:

        Valehtelet. Kuvasi oli katsonut kolme henkilöä, ei yksi kuten väität.
        Nyt juuri oli katsonut 15.

        Jälkiselittelyjä.


      • MissäOnNumBall
        TöötstöötsRossi kirjoitti:

        Köhköh laiffia.........köhköh.....noh......2010..........en ole koskaan kukaan..........tööts.......samat jutut....................samat jutut........samat sanat.......samat sanat..........örh......mikään ei täsmää.

        Lerppa hallitsee Sensein ajatuksia 24/7.


    • ElkeeHitossa

      Kuinka kavala juoni tältä palstan Aviomies Unabomberilta!!!

      "Amalian kohtuullisesti käytetyt Stringit".

      Älkää hitossa osallistuko tähän kilpailuun!!!

    • NoNytHaetaan

      kuvia puutarhasta...

      • Sensei--

      • pohjoisenmies

        Kato kato. Joku on käynyt Kamthiengin kukkatarhan parkkipaikalla ja ottanut kuvan.


      • Sensei--
        pohjoisenmies kirjoitti:

        Kato kato. Joku on käynyt Kamthiengin kukkatarhan parkkipaikalla ja ottanut kuvan.

        Niin joo varmaan pakettimatkalla vuonna 2008. On Muuten vieläkin mersu parkkipaikalla, ruskea 280S.
        Santtu käväs parinsadan metrin päässä tässä pari päivää sitten.
        Miksei nauravat suomalaiset ravintoloitsijat käy tsekkaamassa.......ai niin he onkin myymässä t-paitoja savon torilla.

        Onko kuvaa millä pistää paremmaksi........imuroi sieltä poreammetiedostosta.

        Parkkipaikka on laaja parkkialue ja kukkakaupat kadunvarsilla kuten kuva osoittaa.


      • Kukka_Keijo
        Sensei-- kirjoitti:

        Niin joo varmaan pakettimatkalla vuonna 2008. On Muuten vieläkin mersu parkkipaikalla, ruskea 280S.
        Santtu käväs parinsadan metrin päässä tässä pari päivää sitten.
        Miksei nauravat suomalaiset ravintoloitsijat käy tsekkaamassa.......ai niin he onkin myymässä t-paitoja savon torilla.

        Onko kuvaa millä pistää paremmaksi........imuroi sieltä poreammetiedostosta.

        Parkkipaikka on laaja parkkialue ja kukkakaupat kadunvarsilla kuten kuva osoittaa.

        Onko tuo sininen vanha Datsuni se sama mihin numeromies lastasi orkideoruukkuja ja näytti kuvassa keskisormea? Sillähän oli se älytabletilla ohjattava kastelujärjestelmä jota ohjaillaan sikari suussa ja viinilasi kädessä. Numeromies vei silloin vaimonsa romanttisesti viinitilalle vierailemaan, mutta kun huomasi että sinne on sisäänpääsymaksu, niin otti siitä portista kuvan sitten kadun varresta. Silkkaa säästöä taas. Styroxikoppi, jota hän makuuhuoneeksi kutsuu, pitää kylmän sisällä luonnonlakeja uhmaten.


      • Lerpanauto
        Sensei-- kirjoitti:

        Niin joo varmaan pakettimatkalla vuonna 2008. On Muuten vieläkin mersu parkkipaikalla, ruskea 280S.
        Santtu käväs parinsadan metrin päässä tässä pari päivää sitten.
        Miksei nauravat suomalaiset ravintoloitsijat käy tsekkaamassa.......ai niin he onkin myymässä t-paitoja savon torilla.

        Onko kuvaa millä pistää paremmaksi........imuroi sieltä poreammetiedostosta.

        Parkkipaikka on laaja parkkialue ja kukkakaupat kadunvarsilla kuten kuva osoittaa.

        Hienoa, että unelmissaan lerppa harrastaa vanhoja autoja, tuo 280S on todella vanha ja valmistus loppunut jo kauan, kauan sitten, köyhillä ei toki ole parempiin varaa.


      • Sensei--
        Lerpanauto kirjoitti:

        Hienoa, että unelmissaan lerppa harrastaa vanhoja autoja, tuo 280S on todella vanha ja valmistus loppunut jo kauan, kauan sitten, köyhillä ei toki ole parempiin varaa.

        On vanha 1974 vuosimallia eikä taida enään liikenteeseen päätyä.

        Tämähän on kuvakilpailu, missä kuvat ???????

        Ymmärrän.........juu puheenaiheen muutoksen aika.

        Sorry köyhyyteni, yritän pärjätä.


      • motonisti
        Sensei-- kirjoitti:

        On vanha 1974 vuosimallia eikä taida enään liikenteeseen päätyä.

        Tämähän on kuvakilpailu, missä kuvat ???????

        Ymmärrän.........juu puheenaiheen muutoksen aika.

        Sorry köyhyyteni, yritän pärjätä.

        Ettei nyt ihan itkuksi mene senseillä, niin laitetaan foto Chiang Main tiestöstä sadekaudella. Kaveri ajelee tuossa edellä. Oli sen verran lipakkaa että kävelyvauhtia ylitettiin savilällit. Jos tunnet Chiang Main tärkeimpiä vierailukohteita, niin tiedät minne tuo tie vie.
        https://aijaa.com/HP4teu


      • EiMeeItkuks
        motonisti kirjoitti:

        Ettei nyt ihan itkuksi mene senseillä, niin laitetaan foto Chiang Main tiestöstä sadekaudella. Kaveri ajelee tuossa edellä. Oli sen verran lipakkaa että kävelyvauhtia ylitettiin savilällit. Jos tunnet Chiang Main tärkeimpiä vierailukohteita, niin tiedät minne tuo tie vie.
        https://aijaa.com/HP4teu

        Siinä esimerkki kypärättömästä lenkkaribodari-motoristista, grattis.


      • etelänmiäs
        EiMeeItkuks kirjoitti:

        Siinä esimerkki kypärättömästä lenkkaribodari-motoristista, grattis.

        Köh köh etten sanoisi jotain hävitöntä poks.
        Pisteet Senseille tästä, mutta tasapeli jos 2010 sanoo kaverillaan olevan erityisen pieni pää ja kypärän laki päällystetty pystytukalla.
        Tästä mahdollisesta pienipäisyydestä on vaarana pienehköä nimittelyö.
        Muistakaa hybridi tööts.


      • motonisti
        EiMeeItkuks kirjoitti:

        Siinä esimerkki kypärättömästä lenkkaribodari-motoristista, grattis.

        Oli todella kuumaa. Meillä oli kyytiläiset molemmilla. Lällitie oli kuin jäätä, vaikka ajoi tyyliin 2kmh nopeutta jalat maassa. Kyytiläiset kantoi kypäriä lällin kohdilla, koska alle kävelyvauhdissa umpikypärät oli tuskallisen kuumia. Kuivalla maalla kypärät laitettiin takaisin ja matka jatkui.
        Niin. Ymmärsinkö oikein että Sensei ei tiedä tuota, minne tuo tie johtaa?


    • Asiantravel

      Pikkupojat riitelee taas hiekkalaatikolla..

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe