Observatio suljettiin

wind-

26

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulupudokkaat

      New Mexico ei ole sama kuin Mexico.

    • motivatorr

      Meinaako aloittaja että kyseinen observatorio (ja postitoimisto) olisi ainoa joka tarkkailee aurinkoa? Samaan aikaan kun observatorio oli toiminnassa, tarkkailtiin aurinkoa lukuisissa muissakin paikoissa, ja tälläkin hetkellä pelkästään suomessakin lukuisat harrastajat tarkkailevat aurinkoa eikä näy FBI:tä ahdistelemassa.

    • heiheppuhei

      Observatorio sijaitsee armeijan ohjustestialueen lähellä, joten eiköhän syynä kuitenkin ole vakoiluepäilys.

    • kertokee

      Sen lisäksi 6-12 muutakin, lähteestä riippuen.

      • kerro.itse

        Ja lähde on mikä? Joku tuubin ufokanava tai jonkin parablogin kanavointi-expertti?


    • wind-

      Siellä on Online- kuvaa saatavilla auringosta ja siksi ne suljettiin.

    • wind-

      Voi kertoa lisäksi, että meillä joilla on 3rd silmä auennut jo aikoja sitten, koettiin huge shiftaus
      globaalisesti ympäri maapalloa. Usassa, Koreassa jne. Silmät kiinni mutta revontulet kalsiittikristalleissa. Täysin mahdoton nukkua. Tämä on varmasti aika uutta tälle palstalle. Eli voimakas värähtelytason nousu, vähän kuin plug in tilassa puhelin.

      • PärSaukiset

        En epäile yhtään sitä etteikö kolmas silmäsi olisi jo täysin ammollaan. Kuin tuuran putki niin sanotusti.


      • Ei ole uutta. Tällä palstalla on värähdellyt enemmän tai vähemmän koko sen olemassaolon ajan. Hetken jo luulin että värähtelijät olisivat kaikki siirtyneet paranormaaliblogin foorumille värähtelemään, mutta valitettavasti niin ei näköjään ole käynyt.


      • parapöljät
        BFO kirjoitti:

        Ei ole uutta. Tällä palstalla on värähdellyt enemmän tai vähemmän koko sen olemassaolon ajan. Hetken jo luulin että värähtelijät olisivat kaikki siirtyneet paranormaaliblogin foorumille värähtelemään, mutta valitettavasti niin ei näköjään ole käynyt.

        Paranormaaliblogilla on tiukka meno. Siellä on ollut peräti kolme kirjoittajaa viime aikoina, joista kolmatta eräs erityisen ansioitunut antisemitismin levittäjä on nyt kukkoilemassa yhtä pois palstalta.

        http://paranormaaliblogi.net/foorumi/viewtopic.php?f=29&p=54348#p54348


      • parapöljät kirjoitti:

        Paranormaaliblogilla on tiukka meno. Siellä on ollut peräti kolme kirjoittajaa viime aikoina, joista kolmatta eräs erityisen ansioitunut antisemitismin levittäjä on nyt kukkoilemassa yhtä pois palstalta.

        http://paranormaaliblogi.net/foorumi/viewtopic.php?f=29&p=54348#p54348

        Katsos vaan. Ihan tulee sutin entinen foorumi tuosta sutinasta mieleen.


      • wind-
        BFO kirjoitti:

        Ei ole uutta. Tällä palstalla on värähdellyt enemmän tai vähemmän koko sen olemassaolon ajan. Hetken jo luulin että värähtelijät olisivat kaikki siirtyneet paranormaaliblogin foorumille värähtelemään, mutta valitettavasti niin ei näköjään ole käynyt.

        Täällä ei ole tullut käytyä. On paljon ihmisiä joille nämä asiat ovat t'ysin mahdottomia ymmärtää ja siksi yhteydenpito on suljetuissa verkoissa. Nyt kuitenkin mm. CNN ja Washington Post ovat ylittäneet kynnyksen, joten se paranormaalista.


      • tyskänpärähdys
        wind- kirjoitti:

        Täällä ei ole tullut käytyä. On paljon ihmisiä joille nämä asiat ovat t'ysin mahdottomia ymmärtää ja siksi yhteydenpito on suljetuissa verkoissa. Nyt kuitenkin mm. CNN ja Washington Post ovat ylittäneet kynnyksen, joten se paranormaalista.

        Ei kyse ole siitä etteikö värähtelyäsi ja pärähtelyäsi ymmärrettäisi. Teitä satuilevia heikkomielisiä ihmisiä ymmärretään kyllä, aivan kuten satuilevia lapsiakin. Ovatko CNN ja Washington Post kertoneet värähtelystäsi tai kolmannen silmäsi ammollaan olosta?


      • drseuss
        BFO kirjoitti:

        Katsos vaan. Ihan tulee sutin entinen foorumi tuosta sutinasta mieleen.

        Aina kun tuon erityisen ansioituneen kanavavahdin julkisivu pettää ja esille tulee oikea ruma luonne, tulee mieleen eräs toinen uforähjääjä. Alter ego kenties? Tai sitten tuollainen on vain yleinen luonteenpiirre ufoilijoissa.


      • myyräkö
        BFO kirjoitti:

        Katsos vaan. Ihan tulee sutin entinen foorumi tuosta sutinasta mieleen.

        Nimenomaan. Sama kanavakukkoilija hääti myös sutifoorumilta kaikki muut kirjoittajat pois ja foorumi kuoli. Ilmeisesti se on nyt päättänyt tehdä lopullisesti selvää myös parablogin foorumista. Foliopipompi voisi jopa pitää palkatun työn tekijänä...


      • BFO kirjoitti:

        Ei ole uutta. Tällä palstalla on värähdellyt enemmän tai vähemmän koko sen olemassaolon ajan. Hetken jo luulin että värähtelijät olisivat kaikki siirtyneet paranormaaliblogin foorumille värähtelemään, mutta valitettavasti niin ei näköjään ole käynyt.

        Varamiestrolli on useimmiten näiden värähtelyjen takana leipomassa hulluuksia jotta narsistina pääsee pätemään sopivilla aiheilla ja todistamaan oman suuren viisautensa ja muiden hulluuden.
        Vietämmekin varamiehen 10-vuotisjuhlaa palstatrollina. Onnea.


      • GoPyllisGo
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Varamiestrolli on useimmiten näiden värähtelyjen takana leipomassa hulluuksia jotta narsistina pääsee pätemään sopivilla aiheilla ja todistamaan oman suuren viisautensa ja muiden hulluuden.
        Vietämmekin varamiehen 10-vuotisjuhlaa palstatrollina. Onnea.

        Pyllis rekisteröinyt taas uuden nimimerkin?


      • count.down
        GoPyllisGo kirjoitti:

        Pyllis rekisteröinyt taas uuden nimimerkin?

        Jep. Ja lähtee kohta taas.


      • vuodesta20l0 kirjoitti:

        Varamiestrolli on useimmiten näiden värähtelyjen takana leipomassa hulluuksia jotta narsistina pääsee pätemään sopivilla aiheilla ja todistamaan oman suuren viisautensa ja muiden hulluuden.
        Vietämmekin varamiehen 10-vuotisjuhlaa palstatrollina. Onnea.

        On se varmasti ikävää joidenkin mielestä kun en pysty näitä värähtelijöitä ottamaan oikein tosissani. Asiaa helpottaisi jos pystyisivät edes kertomaan, että mikä värähtelee ja millä taajuudella.


      • kapustanaamio
        BFO kirjoitti:

        On se varmasti ikävää joidenkin mielestä kun en pysty näitä värähtelijöitä ottamaan oikein tosissani. Asiaa helpottaisi jos pystyisivät edes kertomaan, että mikä värähtelee ja millä taajuudella.

        Tämän tärinän taajuus ei ole tiedossa eikä ole omakohtaisia kokemuksia mutta veikkaan useiden ufoilijoiden kohdalla delirium tremens:iä.

        Joo, jännä kun höpisevät aina energioista mutta eivät kysyttäessä pysty kertomaan että mitä lajia energiaa, ja sama koskee värähtelyä. Mikä viisari siis värähtelee ja millä taajuudella?


    • wind-

      Corey Goode on tavannut näitä vieraita ja kiertää luennoimassa paljon. Löytyy YouTubesta

      17. joulukuuta 2017 Corey Goode lähetti omalle verkkosivuilleen kaksi asiakirjaa, joissa käsiteltiin kehittyneitä, edistyksellisiä tekniikoita, kuten madonreikiä (traversable wormholes) ja poimuajoa, jotka hänelle oli antanut luottamuksellinen lähde.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Poimuajo
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Madonreikä

      Nämä kaksi asiakirjaa olivat osa 38 rekisteriä, jotka on tilannut puolustusvoimien virasto (DIA)
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Defense_Intelligence_Agency

      ja jotka on sen jälkeen vahvistettu aitoiksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=w948Fy3hILc

      https://www.exopolitics.org/advanced-technology-reports-leaked-by-corey-goode-confirmed-by-leading-scientist/

      • Nauravakulkuri

        No nyt mentiin kertaheitolla oikein kunnon kontaktikeijo-osastolle. Vai että oikein youtubessa vahvistettu aidoiksi.

        :D

        Hei wind- tai mikälie tuulihattu, mikä muuten on otsikossa mainitsemasi "Observatio"?


      • Latomaisemat
        Nauravakulkuri kirjoitti:

        No nyt mentiin kertaheitolla oikein kunnon kontaktikeijo-osastolle. Vai että oikein youtubessa vahvistettu aidoiksi.

        :D

        Hei wind- tai mikälie tuulihattu, mikä muuten on otsikossa mainitsemasi "Observatio"?

        Et huomannut tärkeintä, ne on vahvistettu aitoiksi!


      • Heiheppuhei

      • wind-

        Sieltä voi printtailla dokumentit. Kiitos, se unohtui. Onhan nämä hieman kummallisia juttuja
        jos on skeptinen ennakkoasenne, mutta vieläkin enemmän on ihmeellistä tässä maailmassa, joka voi...ja menee varmasti täysin yli hilserajan, niin että blowing in the wind ja lippaan veto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe