ISLAS CANARIAS

2018-19

Kauden lähestyessä kirjoitellaan tänne Kanariansaarista.
Kaikki saavat tasapuolisesti kysyä ja vastata kaikista saarista ja jakaa kokemuksiaan!

27

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsonpyöränheittoGranilla

      Korjataan hieman.
      Kaikki tasapainoiset saavat tasapuolisesti kysyä ja vastata kaikista saarista ja jakaa kokemuksiaan!

      • Thaimaas

        Ketä kiinnostaa. Kannattaa mielummin matkustaa Thaimaahan. Siellä ei tarvitse palella kuten kanarialla.


      • hopping

        Oletteko Teneriffalta käyneet muilla saarilla enempi lentäen kuin laivalla?
        Omatoimisesti vai paikallisen matkanjärjestäjän kautta?


      • Vinkkejä

        Käyn työn takia Teneriffalta 3-4krt/talvi Suomessa. Edullisimpia lentoja kyselen.
        Yksi pomppu ja parin tunnin pysähdys saa olla. Ei yömatkustelua.


      • minua..ainakin
        Thaimaas kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Kannattaa mielummin matkustaa Thaimaahan. Siellä ei tarvitse palella kuten kanarialla.

        Aika monia kiinnostaa. Molemmissa olen talvia viettänyt. Kanarialla sentäs lenkkeilen,
        Thaikuissa menee rapakuntoon hyvinkin pian kun liikunta jää.


      • Kosteankuuma
        Thaimaas kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Kannattaa mielummin matkustaa Thaimaahan. Siellä ei tarvitse palella kuten kanarialla.

        Taikuissa tulee ällö hiki, eikä se ole kivaa.


      • minua..ainakin
        Kosteankuuma kirjoitti:

        Taikuissa tulee ällö hiki, eikä se ole kivaa.

        Jep. Kyllästyin siihen jatkuvaan hikoiluun.
        Oli inhaa hikoilla kaiken aikaa.
        Ensi kuussa taas Kanarialle!


      • Huolestunut

        Mikä siellä on alkoholi ikäraja, eli siis voiko 16vee poikani saada alkoholia kaupasta?


      • Thaimaas kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa. Kannattaa mielummin matkustaa Thaimaahan. Siellä ei tarvitse palella kuten kanarialla.

        Thaimaa ei ole saari,lupa oli vain saariin.


    • Nythän tänne on oikein lupa,vai kehoitusko tuo on.Jotkut ovat vuosia tähän pyrkineetkin.

    • Ladyboyt

      Sekä Inglesissä että Thaimaassa löytyy ladyboyt, mutta vaan thaikuissa ne painaa alke, 50kiloa. Läski leidi ei oikein sytytä joten valintani on Thaimaa.

      • Kakevi45

        Ajattelepa Ingkedin 70 ikäsiä ja 120 kilosia akkoja Karhubaarista. Kyllä Kuparipannun poijaparit iskevät enemmän.


      • Köykästä

        Alle 100 kiloiset punnitaan neuvoloissa.
        Alle 50 kg... kukkakeppiäkö halajat.


      • Asiakeskustelija

        Yli satakiloset muuten punnitaan teurastamolla.


      • Teuraat

        Teurastamolla heh, juurikin näin.


    • Merantgmb

      Barbarokselle ja mersulla vantaalle,ehkä ensi vuonna cruziin.

      • Mb500coube

        Karibialle,ei ole kuuma eikä kylmä.Aurinkoa,ei hiekkamyrskyä,ja tennissukkia kuin kentällä.Samaa mieltä


      • MB600Lang
        Mb500coube kirjoitti:

        Karibialle,ei ole kuuma eikä kylmä.Aurinkoa,ei hiekkamyrskyä,ja tennissukkia kuin kentällä.Samaa mieltä

        Mene Pattayalle.


    • Juhola

      Miten luulette kanaria keskustelulle käyvän kun tänne tulee rekisteröitymis pakko?

      • Ei.Inglesiin

        Varmaankin hyytyy kuten kävi naapurissakin. Jokunen blogin pitäjä saattaa tosin palata palstalle, siinä kaikki.


    • Wellsee

      Ilmaantuu joukko uusia rekkiksiä ja vanhat vakkarit palaavat puskista. Tulee mukavaa kirjoittelua tai nokkapokkaa kuka on pomo
      tai
      Muodostuu yksi tai useampi henk.koht blogi. Jorinaa mitä söin, ketä näin.
      tai
      Yhtä köyttä yhdistyksen kokoontumisajot
      tai
      Hiljainen on kylätie
      tai
      Trollit rekkaavat useampia niccejä ja paska jatkuu kiitos prepaidin.

      • Muumionpaluu

        Toivottavasti mummo tulee ja pistää teidät hiljaisiksi pojiksi


    • Asiakeskustelija

      Elämä homona Inglesissä on kivaa. Himokkaita miehiä kaikkialla ja useimmat helppoja nakkeja. Suosittelen lämpimästi Inglesiä.

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe