Onko ketään lähdossä 1.6 Turkin alanyaan. Olis kiva ku sais porukkaa enemmän mukaan.
Alanya
15
4522
Vastaukset
- *Heidi*
..Onko kuinka pitkä loma tiedossa??Meitä lähtee 11.6 9 hengen porukka,joista suurin osa nuoria..
- Minä vaan
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin. Ja äidin kanssa;)
- Alanyaan, jep!:)
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin... Ja äidin kanssa;)
- Rinsess4
mä lähössä 1.6
mikä hotelli??
meillä on joku huoneistohotelli!- puupää
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen! - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen!Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
molemmat
= ) - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
molemmat
= )Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ??? - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ???[email protected] kerron sitten ku lähetät viestejä.
- jukkis
Rinsess4 kirjoitti:
ok!
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
- Rinsess4
jukkis kirjoitti:
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
kaveri,sisko,äiti ja kummitäti..
- puupää
jukkis kirjoitti:
meitä on lähdössä kolme jätkää. viettään valmistujaisia. eli hyvät bileet tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606