Onko ketään lähdossä 1.6 Turkin alanyaan. Olis kiva ku sais porukkaa enemmän mukaan.
Vastaukset 15
- *Heidi*
..Onko kuinka pitkä loma tiedossa??Meitä lähtee 11.6 9 hengen porukka,joista suurin osa nuoria..
- Minä vaan
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin. Ja äidin kanssa;)
- Alanyaan, jep!:)
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin... Ja äidin kanssa;)
- Rinsess4
mä lähössä 1.6
mikä hotelli??
meillä on joku huoneistohotelli!- puupää
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen! - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen!Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
molemmat
= ) - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
molemmat
= )Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ??? - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ???[email protected] kerron sitten ku lähetät viestejä.
- jukkis
Rinsess4 kirjoitti:
ok!
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
- Rinsess4
jukkis kirjoitti:
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
kaveri,sisko,äiti ja kummitäti..
- puupää
jukkis kirjoitti:
meitä on lähdössä kolme jätkää. viettään valmistujaisia. eli hyvät bileet tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1461895- 1321085
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1101070- 47961
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72908- 53799
- 38697
- 34667
- 64652
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan238641