Onko ketään lähdossä 1.6 Turkin alanyaan. Olis kiva ku sais porukkaa enemmän mukaan.
Alanya
15
4556
Vastaukset
- *Heidi*
..Onko kuinka pitkä loma tiedossa??Meitä lähtee 11.6 9 hengen porukka,joista suurin osa nuoria..
- Minä vaan
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin. Ja äidin kanssa;)
- Alanyaan, jep!:)
Mäkin oon menossa Turkin Alanyaan, mutta vasta juhannuksen aikoihin... Ja äidin kanssa;)
- Rinsess4
mä lähössä 1.6
mikä hotelli??
meillä on joku huoneistohotelli!- puupää
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Meillä on hotelli Park Alanya ihan keskustassa. ookko lähdössä yksin?
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen! - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
meillä kans ihan keskustassa
caprice...
oisko ollu tommonen!Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Millanen porukka teitä on lähdössä ? ootteko lähdössä löhö vai bile lomalle.
molemmat
= ) - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
molemmat
= )Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
- Rinsess4
puupää kirjoitti:
Onko jotain sähköposti osotetta johon vois lähettää viestiä. olis kiva ottaa suomi ilta yhtenä päivänä.
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ??? - puupää
Rinsess4 kirjoitti:
no.. anna sä ensin osottees!
vai onko sula kuvia netis??
ii2.org
irc-galleria.net
kuveke.net
herutus.net ???[email protected] kerron sitten ku lähetät viestejä.
- jukkis
Rinsess4 kirjoitti:
ok!
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
- Rinsess4
jukkis kirjoitti:
moi! minkälaisel porukal ootte lähössä alanyaan. ollaan 1.6 lähössä neljä kundii parkalayaa, paras mesta!
kaveri,sisko,äiti ja kummitäti..
- puupää
jukkis kirjoitti:
meitä on lähdössä kolme jätkää. viettään valmistujaisia. eli hyvät bileet tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413