MM-kohtahan tuo taas alkaa

suomenalennustila

Veikkausta, veikkausta, peliin. Nouseeko joku suomikuski pallille ja kellä parhaat mahdollisuudet.
Suomesta ainoastaan 2- tiimiä mukana, missä muut, eikö resulssit ja kokemus heillä riitä, vai ovatko pelkkiä harrastetiimejä.

12

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8675785

Miksi et itse ole kolmantena tiiminä paikanpäällä näyttämässä taitoa ja ranteita

• Muidenvuoronyt

Ei tarvi. Ne on jo näytetty. Nyt on muiden vuoro.

• OnneeSuomipojille

Nuo omat taidot ei todellakaan ritä, eikä minulla ole mitään halujakaan perustaa omaa tiimiä, en myöskään paukuttele henkseleitäni missään X30 harrastesarjoissa, kuten jotkut täällä tekee.Nyt vain olisipi ollut se näytönpaikka heillä, miten kovia kuskeja ovat. Ei piisaa taidot, ei rahat.

• Mömmömuskovat

X30 ajaa mestaruudestaan Le Mansissa. Isompi kisa kuin MM. Menkööt mömmömmään keitä se vielä kiinnostaa.

• Naurettavaasanonminä

Niin olikos se se harrastesarjan ISO Mailmanmestaruus, missä kovin moni suomipoika kävi ottamassa nokkiinsa, kun heitä sorrettiin ja ajettiin päälle, itkettiin ku kalustoa särky, ja muut sorsi. Niin mutta olihan siellä yksi suomipoika, hän oli pestä koko luokan. nimeltämainitsematon entinen formulaA kuljettaja.

• ketäviedään

tää on oikeastaan hauskaa, miten nuo x30 uskolliset saa todella helposti nostamaan päätään sieltä ruskeasta reijästä.

• sillviissii

Se veikkaus kellä kulkee. Valtanen on OK-luokan ykköstykki koko kuskijoukosta, joku yllärikin saattaa nousta top 10 joukkoihin. OKJ luokan kuskit hakevat edeleen sitä kokemusta joku myös siellä 10- joukoissa finaalissa 4 suomipoikaa,

• hjgh

Joutsimies ja Valtanen ajaa kympin sakissa. Muut tuskin finaalissa.

• kartspecial

Hienoja eräsuorituksia tähän mennessä monelta kuskilta. Onnea jatkoon.

• 45677899

Ei ole yhtään ruuvinkääntäjää finaalissa ....

• Anonyymi

Aihe on ajankohtainen. Kiitos en ole elää ilman tätä tieto. Kiitos pääsin mukaan yhteisö.

• Anonyymi

Suomi100

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe