Mitä muuttaisit....

Näin_päin_kyssäri

Omassa ulkonäössäsi, jos saisit päättää?

31

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselta

Hampaat. Hiuksia ja lihaksia on helppo muokata, mutta hampaat vaativat enemmän.

• hampaisto

Sama mulla. Ottaisin ehjät ja suorat hampaat ja kivuttomat leuat.

• liirumlaarumia

Kaikkihan jotain (vaikka olisi kuinka kaunis/komea) muuttaisivat, mutta itse olen sitä mieltä ne "virheet" mitä moni vihaa itsessään tekevät lopulta ihmisestä persoonallisen ja massasta erottuvan. Kauneusleikkaukset ovat todella harvalla onnistuneet. Katselin joku päivä telkkaria ja jonkun meikkifirman mainoksen tultua pakko kehua Jane Fondan ulkonäköä, ei millään uskoisi 90-vuotiaaksi. Poikkeus joka vahvistaa säännön kauneusleikkauksista?

• liirumlaarumi

80-vuotias siis. Silti.

• AtLiverpoolNight

vaihtaisin vasemman jalkani pikkuvarpaan, aina siinä on jotain ongelmaa, se ei ole ollenkaan mukana matkassa muiden varpaiden kanssa ja tulehtuu helposti kun ei sovellu edes kenkiin joita teetän sille :D

• kaksihaarainen

Leikkauttaisin toisen penikseni pois :)

• AinakinNuo

Nenän pienemmäksi, akne pois, rinnat suuremmiksi ja läskit pois mahasta

• Knainen

En mitään. Olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni tällaisena virheineen.

Toisekseen se on loputon tie koska ihminen vanhenee ka 60-70 vuotiaana olisi jo enemmän muutettavaa kuin koskematonta aluetta. Rypyt ja muut vanhuuden tuomat muutokset ulkonäössä.

Mitä olen julkkisten ”ennen ” ja ”jälkeen” kauneusleikkauksien kuvia nähnyt usein se ennen on ollut parempi ja niilläkin joilla nuorena näytti leikkausten jälkeen naama hyvältä niin 50-60 vuotiaana se naama on aivan kamala! Kuminen vahanukkemainen luonnoton alieni naama jossa iho kiristetty piukeeksi ja leikkausten jäljet näkyy.

Silikonitissit on kuin joku kivi sukkahousujen sisällä. Näkyvä pyöreä mötikkä joka riippuu löysässä vanhassa kuivassa ryppyisessä ihossa painavana alaspäin.

Luonnollinen on kauneinta. Luonnollisesti vanheneminen myöskin!

Keinotekoisesti muutettu ulkonäkö on ruma vanhana kun iho menettää kimmoisuutensa

• aitoriitta

Muuttaisin vatsani pienemmäksi ja minulla myös ongelmia hampaiden kanssa. Vatsasta mieleeni tuli, että osti äsken keskustassa käydessäni maraboun oreo bites- suklaita. Nyt niitä tässä sohvalla napostelen. Hyviä ovat. Taisit mainostaa niitä vai muistanko väärin.

• Ky__i

Itseltä? .. Hmm .. 🤔 Laittaisin oikealla puolella olevan hiuskarvan vasemmalle!

Nuin 🙃

• huumor

Hahhah.. : ))olipas hyvin sanottu

• Kokonaisuus

En mitään. En ole itserakas enkä halua ihailua, mutta oikeasti olen omasta mielestäni täydellisen näköinen. Siis itselleni, ja sehän se kaikista tärkein mielipide onkin.

• MunMielipideVaa

Täydellisellä tarkoitan sitä että ihmisessä on juuri sopiva määrä hyviä puolia ja virheitä. Liian täydellinen ei voi koskaan olla kauhean hyvännäköinen.

• hyvinsanottu

Kun on tyytyväinen itseensä niin sillä on tosi suuri vaikutus ulkonäköön. Nuorenee, hehkuu jne. Asenne tosi tärkeä.

• MielipideVaa
        MunMielipideVaa kirjoitti:

Täydellisellä tarkoitan sitä että ihmisessä on juuri sopiva määrä hyviä puolia ja virheitä. Liian täydellinen ei voi koskaan olla kauhean hyvännäköinen.

Rupesin miettimään tätä tarkemmin. Koska mulle tulee kyllä tiettyjä asioita mieleen jotka voisi muuttaa. Ehkä ongelma on se että arvostan aitoutta niin paljon. Jos kuvitellaan että täyttäisin huuliani keinotekoisesti, tuntisin kai huijaavani itseäni. Vaikea selittää miksi mutta asia todella häiritsisi mua. Olen kuullut että monelle samantyyppisissä operaatiossa käyneillä on saattanut olla identiteettiongelmia jälkikäteen.

• novarmaan

tahtoisin olla pidempi nainen. Ainakin joku 175cm. Ei tarvis pyydellä muilta apuja, että ylettää johki.

• yksiJmies

En mitään

• Vakavasti olen kyllä miettinyt että pitäs kyllä mennä kikileikkaukseen, kaikki ois sitte helpompaa. Nykyisillään ei oikein mikään onnistu ja kyllä kikin lyhennys ois paikallaan :(

Tiedoksi vaan jos Peppupupu sattuu lukemaan tämän niin rupeaa olemaan viime hetket kokeilla mahdotonta :P

• pepppu.pupu

Täällä ollaan, valmiina kokeilemaan!! :)

• pepppu.pupu kirjoitti:

Täällä ollaan, valmiina kokeilemaan!! :)

Niin, edelleen taidan olla sitä mieltä että neidolla taitaa puhe olla parasta?

Vaan ookko nää ajatellut asiaa siltä kantilta että kun epäuskoisena puistat päätäsi ja tuumaat:" Ei! Minäkin olen vain ihminen, rajansa se on minunkin joustavuudella" Niin tää kyllä silloin särkyy! Ei auta muu kuin saman tien ruveta soittelemaan aikaa kikin pienennykseen.

Sinänsä minua kylläkin viehättää neidon ennakkoluuloton asenne ottaa vastaan se mitä elämä voi tarjota🤗

• Iso_D kirjoitti:

Niin, edelleen taidan olla sitä mieltä että neidolla taitaa puhe olla parasta?

Vaan ookko nää ajatellut asiaa siltä kantilta että kun epäuskoisena puistat päätäsi ja tuumaat:" Ei! Minäkin olen vain ihminen, rajansa se on minunkin joustavuudella" Niin tää kyllä silloin särkyy! Ei auta muu kuin saman tien ruveta soittelemaan aikaa kikin pienennykseen.

Sinänsä minua kylläkin viehättää neidon ennakkoluuloton asenne ottaa vastaan se mitä elämä voi tarjota🤗

Ai mutta nythän tää vasta hokas että nickkinä olikin pepppu. pupu eikä peppupupu? No, olettaen että te molemmat olette naisia niin täänhän voisi nähdä mahdollisuutena. Ehkäpä ei sittenkään tarvi kikin pienennykseen lähteä kun kahdellehan tuosta saattas olla sopivasti😇

• pepppu.pupu
        Iso_D kirjoitti:

Ai mutta nythän tää vasta hokas että nickkinä olikin pepppu. pupu eikä peppupupu? No, olettaen että te molemmat olette naisia niin täänhän voisi nähdä mahdollisuutena. Ehkäpä ei sittenkään tarvi kikin pienennykseen lähteä kun kahdellehan tuosta saattas olla sopivasti😇

Lopeta palstajahkailu ja ota yhteyttä!

• Ai luulekko nää että tää on joku hiton paperitiikeri tahi sitten Runeberg, joka suoltaa jahkailua eetteriin kuin Linnanmaa Ammulypsyssä. Ei, minä sanon ei, tää on ehta uroo joka laukoo itsensä hirmuiseen syöksyyn... ...niin mutta kyllä se vaan on niitä realiteettejä että kyllä se kiki pitäs pienentää. Mahtaa olla nautintoa kanssakolleegoillani jotka saavat touhuta kuin kanit? Pienenpienen nytkyksen saattamina. niin tai mistäpä minä moisia tietäisin.

• tärkeämmäksion

käynyt liikkumiseen tarvittavien uusien varaosien saaminen. Vanhat hajoavat jo.
      Siis uudet nivelet ja ranka, kiitos ja kovempi pää.

• Mun_mielipide

Olisinko se enään minä jos jotain muuttaisin..
      Aina voi laihduttaa mutta muuten hyväksyn itseni sellaisena kuin olen..

• ihanhyväollaitsessään

Ehkä muutama kilo pois, mutta sitten kun tuntuu siltä että sais ne pudotettua.

• luiseva.sally

Ai mää vai? Tahtoisin olla pyöreämpi!

• HampaatSuoristaisin

Ja minulla on lievä syväpurenta, jotkut korotukset takahampaisiin olisi asiaa. Lisäksi nenän korjaisin. Laihduttaisin, ehkä vähän lihasmassaa lisää. Jalkoihin varsinkin. Ja ruista ranteisiin. Munaa en kasvattaisi vaikka mikään Mandingo en olisikaan. Se on peilaaja se tyydytyksen antaja. Mutta jos oikein kiva on voisin lipaissa klittaa.

• Hffyjh

Nuorempana olisin sanonut nenän. Nyt tiedän että se ei olisi korjannut itsetuntoani, vaan se olisi saanut mut vaan etsimään lisää korjattavaa sitten kun en olisi tunnistanut nenää enää omakseni. Nykyään ajattelen, että jos mun naama ei miellytä niin ei tarvitse katsoa, jutellaan vaikka silmät kiinni. 😂

• Hyi.olkoon

Minusta jos hakemalla hakee itsestä tai toisista vikoja on pinnallinen ja kuka tykkää lumikin pahasta äitipuolesta joka ihailee itseään peilistä kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunein ?

Sitten sitä omaa lärviä ihaillaan kuin maailman kalleinta aarretta lumoutuneena omasta kauneudesta. En tiedä ihmistä joka sellaisen minäminäminän kanssa jaksaisi olla kauaa suhteessa

• Knainen
        Hyi.olkoon kirjoitti:

Minusta jos hakemalla hakee itsestä tai toisista vikoja on pinnallinen ja kuka tykkää lumikin pahasta äitipuolesta joka ihailee itseään peilistä kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunein ?

Sitten sitä omaa lärviä ihaillaan kuin maailman kalleinta aarretta lumoutuneena omasta kauneudesta. En tiedä ihmistä joka sellaisen minäminäminän kanssa jaksaisi olla kauaa suhteessa

Tunnen tuollaisia miehiä. He eivät ole minkään näköisiä ja naiset ei kauheesti heistä kiinnostu ja siitä varmaan johtuukin heidän käytös joka johtaa vaan siihen että naiset hylkii vieläkin enemmän.

Mulla on pari tuttua miestä jotka on sellaisia pinnallisia ”nipistelijöitä”

Normaali painoiselle huutaa: laihduta vähän vitun läski

Ja anorektisen laihoille: missä sun tissit on vitun luuranko??

Niillä miehillä on molemmilla taipumus naisen kohdatessa etsiä naisesta mahdollisimman monta ulkonäkövikaa ja samantein haukkua nainen muiden kuullen. Oikein häpästen porukan kuullen.

Heidän oma ulkonäkö. Toinen lyhyt, naismaisen hoikka ja heiveröinen, nörtin näköinen. Ei naisten suosiossa

Toinen hoikka mutta urheilullinen. Kasvot vähän rotan näköiset. Ei komea

Kerran kuuntelin toisen näistä juttuja kun pilkkasi jotain naista ääneen multa lipsahti suusta huolimattomasti tajuamatta että
        ”ookko kattonu peiliin”

Se tyyppi kääntyi muhun ja sanoi:
        ”Toistatko ?”

Mä siihen että ” niin, oletko katsonut peiliin ennen kuin arvostelet muita? Ei meinaan olisi paljon varaa tohon..”

Se tyyppi meni hiljaiseksi koska harva uskalsi sille porukan kuullen alkaa uhmaan ja sitä häpäseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe