Tarjolla varasto- tai harrastetilaa 9m2. Tilassa wc ja suihku, autolla pääse oven viereen. Kameravalvonta. Vuokrapyyntö:120€/kk.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: kiinteistot [kiekura] gmail.com
Harraste/varastotilaa Kontulassa
Harrastaja
5
425
Vastaukset 5
- EiKiinnosta
Taitaa 9m2 olla pelkän wc:n ja suihkun tilavuus. Ja valvontakameralla haluat kytätä? Pidä tilas, urpo,
- Harrastaja
Tila on yhteensä 130m2, vuokralle annetaan pienempi osa siitä. Yhteiskäytössä wc ja kahvihuone.
- mdrea
Ooxsää se joku Alex ku kuvailee pinppoi?
- Huoneenvuokraaja
Moi, onks lähellä Metroa?
Onko oma sisäänkäynti?
Onko yksityisyyttä, muut ei häiritse?
Voiko vuokrata käytön mukaan tai esim pariksi tunniksi?
Oon ihan tervejärkinen luotettava mies ja tosissani. - Anonyymi
Onko salakatselija jo saanut vuokrattua koppinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425