Yleinen gallup.
Kuinka tyylikäs kaivattusi on/olet itse
17
530
Vastaukset
- Esittelijä
En minä mutta ne muut ja hän aijai jai jai...mikä huh kauhee ikävä.
- rentoilen
1-10 asteikolla olen normaalisti 2-4 jos haluan hieman laittaa yritystä niin 7-8. Hän on normaalisti ehkä 4 mutta osaa olla kyllä 8-9 jos vaan haluaa. Ei ole oikein tarvetta tyylittelylle.
- Knainen
oletteko tarkistaneet mikä on tyylikästä ja muotitietoista pukeutumista syksyllä 2018 ?
Kasari on palannut. Vaatteet monet tässä muodissa sellaisia että näyttäisin ihan pelleltä. Muodikkuus ja se sopiiko se sen hetkinen muoti omalle vartalolle on kaksi eri asiaa.
Minun mielestä oli kovinta hottia tai ei niin voi näyttää todella karseelta.
Esim. Olkatoppaukset, suuret pörröiset paidat/takit tai suuret kuvioit kankaissa minun kokoisella naisella ei näytä kauniilta!
Ainoita hyviä juttuja syksyn muodissa on että tiimalasimallin leikkaus takkeihin palaa muotiin.
Itsellä näyttää parhaimmalta yläosat joissa vyötärö on korostettu joku kankaan leikkauksessa taikka jollain vyöllä.
Pidempään on ollut takeissa muodissa suoraleikkaus ja takit ovat olleet löysiä ja suuria. Sen mallinen takki minun mittaisella saa minut näyttämään ensinnäkin lihavalta ja toisekseen lapselta joka pukenut päälleen äitinsä vaatteet.
Monet syksyn muotikuosit ja värit eivät pue minua. Eikä millään tavoin imartele vartaloani.
Pieneen kehoon ei nyt vaan voi mitenkään sovittaa mitään suurta kangasta, toppausta, suurikuvioisra kangasta. Ylisuuria laukkuja, aurinkolaseja,
https://www.elle.fi/syysmuoti-2018 - vaatekauppaanko
Tyylikkyys on makukysymys. Tiukat rikkinäiset farkut on joidenkin mielestä tyylikkäät. Itse haluaisin surruttaa niistä kalliit reiät umpeen ompelukoneella. Suostun kyllä kulkemaan hänen valitsemissaan vaatteissa jos ne on säädylliset ja niissä on mukava liikkua 😀
Tyylikäs en ole mutta mukavuus on kaikkein tärkeintä :P
- normajeanmortensson
Aina 10, minua parempaa tyyliä ei ole, olen uudelleen syntynyt Marilyn Monroe, maailman tyylikkäin mies! Pukeuden miten tahansa muut ovat kateellisia :)
- Muitelisinniin
Eikös se ollutkaan nainen?
- Kdkdnd
Muitelisinniin kirjoitti:
Eikös se ollutkaan nainen?
Älä sinä enää sekaannu minun asioihin kiitos!
- Ehkäjoskusvielä
Hänellä on todella tyylikkäitä , upeita vaatteita..
Oikein hävettää välillä kun itselläni on niin vähän ja ei ehkä ihan niin tyylikkäitä..
n>m Njääh.. ei sitten yhtään. Paitsi jos on pakko.
- naiselta
Hän on meistä kahdesta se paremman näköinen, ehdottomasti. Vaatteissa ei leiki niin paljon kuin minä, mutta sellainen perustyylikäs mies, joka tykkää eleettömästä laadusta ja osaa pukeutua tilanteen mukaan.
Oma tyylikkyys kulkee käsi kädessä itsetunnon kanssa. Jos fiilis on hyvä, niin saatan satsata paljonkin, mutta mieluiten sitä satsaa vain kun hän on maisemissa, sillä ei kiinnosta muihin miehiin tehdä vaikutusta. Jos hänen nainen olisin, niin haluaisin että hän tuntisi ylpeyttä minusta.- pukeutuu
Millaisessa työssä olet? Työ pitkälle määrää arjen pukukoodin.
Kuljetko autolla, julkisilla vai reippaillen omin jaloin?
Sääolot määrittää pukeutumista jos oleilee paljon ulkona reippaillen jolloin on kylmän ja sateen armoilla. - WhiteShark
pukeutuu kirjoitti:
Sääolot määrittää pukeutumista jos oleilee paljon ulkona reippaillen jolloin on kylmän ja sateen armoilla.Olen hengenpelastajana palmun alla🌏
- naiselta
pukeutuu kirjoitti:
Sääolot määrittää pukeutumista jos oleilee paljon ulkona reippaillen jolloin on kylmän ja sateen armoilla.Kyllähän se määrää. Tätä nykyä kun on toimistohommissa, joihin kuuluu myös asiakaskohtaamisia, niin pitää olla hillitty ja skarppi, mutta luovan alan ihmisenä saan myös olla boheemin omaperäinen. Työmatkan takia joutuu kyllä satsaamaan mukavuuteenkin ja sään kestävyyteen.
- That.s_it
Kuinka tyylikäs voi olla hippi-gootti-rento kuntosalin kissa?
- hitsintyylikäs
Mä oon ainaki kuin suoraan jostain Milanon muotinäytöksestä!
- mieskuluneissarutkuissa
Nainen oli tänään todella tyylikäs. Harmi jottei katsonut päinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070