Olen 15-vuotias 168cm/78kg pyörehkö poika, joka on paska puhumaan toisille ihmisille.
Oon pitkään miettiny että johtuuko ne toisten pitkät ivalliset katseet tytöiltä koulussa sen takia kun kusin kolme vuotta sitten yhen suhteen...
Kerron nyt vähän et mitä sillo kävi.
Olin just vaihtanu koulua siihen kouluun, missä mun esikoulukaverit oli, Ja tunsin kaikki meidän luokalla olevat. Elikkäs ei mulla sinänsä mitään paineita ollu, mutta huomasin et olin aika suosittu sillon. Yhtenä päivänä yks meidän luokan tyttö alkaa puhuu mulle kaikenlaista randomia ja musta alkaa tuntuu et se on kiinnostunut musta. Sitä jatkuu pari kuukautta ja sit mä meen möläyttää et "alatko?". sitte se tyttö sanoo sillee ystävällisesti et ei ole kiinnostunut musta ja lopettaa sen puhumisen. sitte yhtäkkiä mun suosio vaihtui ahdistaviin ivallisiin katseihin. Sitä on jatkunut ysille saakka ja mua ahdistaa puhua kenelle tahansa tytölle...
Oisko kenelläkää vinkkejä miten pystyisin taas puhumaan toisille ihmisille?
Kusin pahasti mahikset kutosluokalla.....
JokuDatanominAlku
4
485
Vastaukset
- 13vTyttö
Hyi vittu.
- Autisti13vkiddo
Meneppäs 13 vuotias kotias nukkumaan
- oimgsd
Mä veikkaan et ku ite unohdat koko tapahtuman, niin muutkin unohtaa. Älä anna sen vaikuttaa suhun enää.
- JokuDatanominAlku
Kiitos tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103