Miksi ei puhelinnumeron vahvistus onnistu?

alkaavituttaa

Sähköpostia ei saa käyttöön, ennen kuin käy hyväksymässä vahvistuksen.
Mutta miten sinne muka pääsee, kun puhelinnumeroa ei saa vahvistettua?

17

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Vahvistuskoodi tulee puhelimeesi tekstiviestillä. Syötä saamasi koodi sivustolle, jolloin puhelinnumerosi vahvistetaan. Muistathan tarkistaa, että antamasi puhelinnumero on oikein. Puhelinnumeron tulee olla suomalaisen operaattorin numero.

Mikäli tästä viestistä ei ollut apua, otathan yhteyttä palautelomakkeella tai [email protected].

Terveisin,
      Emma
      Suomi24-tiimi

• alkaavituttaa

Kun ei vaan onnistu.

• pakkoOllaPuhelin

Hei Emma! onko niin, ettei pääse käyttäjäksi enää, ellei omista suomalaisen operaattorin puhelinnumeroa ja kerro sitä ylläpidolle?

• Lankapuhelinnumero
        pakkoOllaPuhelin kirjoitti:

Hei Emma! onko niin, ettei pääse käyttäjäksi enää, ellei omista suomalaisen operaattorin puhelinnumeroa ja kerro sitä ylläpidolle?

Panee vaan miettimään mitä tarkoitusta varten he numeroita keräävät. Salasanan unohduksen varalta, hah! Tota ei usko kukaan. Rekisteröimättä jäi.

• Hei! Tosiaan tällä hetkellä on niin, ettei muilla kuin suomalaisilla numeroilla pääse rekisteröitymään. Profiilin tietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin, ellei siihen ole erikseen antanut lupaa rastittamalla käyttäjätilin asetuksista kohdan "Kyllä kiitos! Minulle saa lähettää Suomi24:n ja Suomi24 Treffien sekä valikoitujen yhteistyökumppaneidemme upeita etuja ja tarjouksia".

-Emma

• kokeiltuon

Prepaid-liittymällä ei näköjään pääse rekkautumaan.

• eiymmärrä

mihin sivustolle se koodi syötetään?

• siihenkoodi
        eiymmärrä kirjoitti:

mihin sivustolle se koodi syötetään?

Se tulee siihen valkoiseen, pitkään laatikkoon sinisen vasemmalla puolella.

• Anonyymi

No ei muuten tule ikinä ja sitte vaan herjaa että yrittänyt liian monta kertaa. Aika susi systeemi, mutta eiköhän se tälläsillä kuole pois kun ei uusia käyttäjiä pysty ottamaan käyttöön

• Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

Hei! Tosiaan tällä hetkellä on niin, ettei muilla kuin suomalaisilla numeroilla pääse rekisteröitymään. Profiilin tietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin, ellei siihen ole erikseen antanut lupaa rastittamalla käyttäjätilin asetuksista kohdan "Kyllä kiitos! Minulle saa lähettää Suomi24:n ja Suomi24 Treffien sekä valikoitujen yhteistyökumppaneidemme upeita etuja ja tarjouksia".

-Emma

Profiilin tietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin...

Siis Suomi24:n markkinointitarkoituksiin.

Muille tiedot myydään eikä Suomi24 voi tietenkään enää määrätä niiden käytöstä.

• Anonyymi

Mulle ei ainakaan koskaan edes tule sitä koodia eli aika paska systeemi

• Anonyymi

Itse rekisteröidyin käyttäjäksi, unohdin salasanani ja ja yritin saada salasanan vaihtokoodia tekstiviestillä puhelimeeni (olin siis rekisteröinyt puhelinnumeron ja vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen) ja sähköpostiini mutta kumpaankaan sitä ei ole tullut. En siis pääse kirjautumaan tililleni mitenkään.

• Anonyymi

Täysin perseestä koko numeron urkinta, sähköpostilla vahvistuksen pitäisi riittää tai olla edes vaihtoehtona, kuten ennenkin ja monilla muilla palstoilla!! Nyt lojuu mm. treffiprofiili palstalla jota ei voi enää käyttää tän typerän puh.numeroa kärttävän esteen takia.. mutta olkoot, numeroa en tule tänne antamaan!

• Anonyymi

Eihä täällä edes ole sähköpostia.

• Anonyymi

Minä oon yrittänyt rekisteröidä täältä ruotsista monta kertaa se ei vain onnistu .se tökkää Aina kun pitäisi vahvistaa puhelin numero sanokaa miten se tehdään kiitos

• Anonyymi

Miten saa sen koodin

• Anonyymi

Miten saa sen koodin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3026
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1896
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1539
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1403
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      950
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      48
      880
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    Aihe