Jos on haja-asutusalue. Kalliin lehden tilaajat liikuntakyvyttömiä. Niin miten voi olla mahdollista, ettei lehteä saa lauantaina ja sunnuntaina?
Omaan lähilaatikkoon?
Palvelu kuuluu yli 80v.
Ei näitä veteraaneja enää montaa vuotta ole.
Mikä tästä erään lehden jakamisesta tekee näin vaikean?
Jakelu vanhuksille
4
184
Vastaukset
- digidigi
Bensa liian kallista. Nettiä vaan opettelemaan. Näköislehdestä on hyvä lukea missä tahansa ja milloin tahansa.
- Mitäh
Aha. Kuka alkaisi opettaa liki ysi-kymppistä lukemaan Forssan Lehteä netistä.
Lehti itsessään sen hintainen, että talkoolaisia pyydetään ilmoittautumaan.
Ja tässä tapauksessa ei riitä yksi näyttö. Pitäisi olla mukana ensin vaikka yksi kuukausi.
Opastamassa.
- eisenvaikeampaa
Jos osaa tänne kirjoittaa osaa lukea lehdenkin netistä. Ja jos kirjoittaa vanhuksen puolesta tänne niin osaa hänellekin opettaa netin käytön.
- ugio
Joo kyllä. Olet nero. Kiitos. Kunhan seuraavan kerran pääsen tulemaan muutamaksi päiväksi, yritän opettaa. Jos on enää, ketä opettaa. Meillä nähdään harvoin.
Sodankylä - Renko väliä ei pääse joka kuukausikaan ajamaan. Työt häiritsee nuorempaa polvea.
Mut ei valiteta. Hyvä kun on töitä. Kaikilla ei ole niitäkään. Ja Kaikki ei edes lähde työn perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746