Rakastan yksityisyyttä

Show

Sanonpahan vaan.

38

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Show

      Inhoan samalla feikkiyttä, olen aito mutta suojelen sisintä koska yksityisyys on niin tärkeää. Halusin puhua omilla sanoilla muualla kuin täällä.

    • kirjoittaminenestetty

      luuletko tosiaan että yksityisyytesi on suojassa tällä sivustolla joka on täynnä trackereita ja mainostajia ja siinä ohella tiedonkalastelijoita kuten hakkereita / viruslinkkien levittäjiä?

      • EiPpysty

        Sehän se ahdistaakin. En paljasta täällä mitään.


    • Yritetäänköyli

      Niin siihen kaikki kaatui kun en minä ainakaan tiedä sanoja joita puhua loukkaamatta yksityisyyttäsi.
      Anteeksi
      Mutta mitäs jos joku kavereistasi haluaisi olla tekemisissä kanssani, sie vaan et suostu?
      Minusta kun on ihanaa olla tekemisissä ihmisten kanssa.
      Anteeksi kaikki vaikeudet.

    • Yritetäänköyli

      Jos olet hän niin huomaatko että kaveeraat feikkien kanssa sen sijaan et minun shown tekijän kanssa, tosin pelkäät minua et sinänsä.
      Ja huom. oletko huomannut että yksi tutuistasi on ihan kauhea narsisti...

      • eiolevanhempi

        sehän on hakusessa että kuka


      • Suurisuuhänellä

        Ootko ikinä miettinyt et tuo valehtelee päin naamaa ihan kaiken


      • rauhallinenelämä
        Suurisuuhänellä kirjoitti:

        Ootko ikinä miettinyt et tuo valehtelee päin naamaa ihan kaiken

        On sekin käynyt mielessä ja siksi mietin tarkkaan.


      • Rauhallistahuomenta

        Kiitos


      • mietitodellatarkkaan
        rauhallinenelämä kirjoitti:

        On sekin käynyt mielessä ja siksi mietin tarkkaan.

        Tätä keskustelua kun lukee, niin todellakin kehoittaisin miettimään tarkkaan. Hyvä että mietit tarkkaan näitä ihmisiä tarkoitusperiä sanojen takana


      • Yritetäänköyli
        rauhallinenelämä kirjoitti:

        On sekin käynyt mielessä ja siksi mietin tarkkaan.

        Kirjoitanpa tähän ja toivon sinun olevan oikea henkilö: Tuon narsistin lisäksi elämäämme häiritsee kaverini joka oli murskaavan rakastunut Jenny nimiseen henkilöön ja nyt sekoilee taustallani kun Jenny pölli rahaa ja teki lapsen toisen miehensä kanssa
        Tai kaveri ja kaveri, nykyään olis parempi kun en tuntisi häntä


    • Yritetäänköyli

      Kysyisit kuitenkin minulta joskus minun asioita, juttelen itsestäni sinulle mielellään.
      Saisit tietää tosiasioita.
      Täällä kun nyt voi kirjoittaa niin laitan tähän että olet ehkä kuullut vääriä juoruja minusta ja levittänyt niitä eteenpäin:(

    • Merja98

      Täh. Sanot että sinusta on ihana olla ihmisten kanssa tekemisissä ja jo toisessa lauseessa että rakastat yksityisyyttä. Että miten sitten? Varmaan osaks ja osaks. ? Niinku minäkin.

    • Hei nyt tossa hyppäs yli. Et kuka ei oo vanhempi?

      • liittyyluonteeseen

        Nuorempi ei ole vanhempi.


    • Kuka mun tutuista on narsisti?

    • No mut kerroppa totuus itsestäsi❤

    • Nii ei oo. Minä oon vasta yheksäntoista ja sinä...39.

    • Ihquu

      No Marj

    • Mun täytyy kyl sanoo että kun nuita narsisti juttuja lukee niin alkaa iteki löytää ittestään narsistin. Yök.

      • Jostajuaa

        Pahoitteluni, ehkä se siitä


    • Tuliko tähän joku väliin?

    • Kukaan ei halua lapsiaan julkisuuteen. En minä etkä sinä. Minä varjelen yksityisyyttä.

    • Tuo on ihan oikein. Kelloliikkeitä ei pitäis olla olemassakaan.

    • Kuka jos tajuaa ?

    • Kuka Marjo? Marjosta kai aioit puhua? Näin ymmärsin.

    • Puhuppa minusta. Vai onko joku Marjo sulla nyt mielessä? Tai siis. Elä puhu minusta kun puhun ite mut onko sulla joku Marjo nyt mielessä?

      • Googlaileppajotain

        Kiva jos täällä on muitakin Tähtisieluja, mä en nyt kuitenkaan ollut sinun tarinassa, sori:)


    • Kun. Minä oon ollu laiha koko elämäni. Äiti ei oo näkyny missään. Alemmuutta oon tuntenu koko elämäni siis sillä tavalla että tai en minä tiedä. Ei mulla oo ollu ketään keneen tukeutua ja mulle tuli henkinen tappio joskus ...kuolin henkisesti kun koin sen keskenmenon. En kertonu siitä kellekään.

    • En mää oo puhunu siitä edes terapeuteille kun mä en sitä enää leikkauksen jälkeen muistanut itekkään...

    • Joku aika sitten se tuli mieleen uudelleen. En muista millon mut joku aika sitten

    • Ja. En tarkota että kenenkään pitäis näkyäkään kun tuosta äitistä nyt puhuin

    • jonneeeee

      MEITÄ EI KIINNOSTA SUN VITUN ELÄMÄ

      • Joitain.kiinnostaa

        Mua kiinnostaa Opaali09 elämä.

        Elä anna periksi mulkuille!!


      • Tuttuavoikiinnostaa

        Kuka olet, en ole kiinnostunut oletko sinä kiinnostunut.


    • Valehteletittellesikin

      Sinä itehän oot feikkimestari

    • HOO

      No kopioinpa tähänkin, mitä itse olen kokenut, että miksi ei kannata mennä/joutua mielenterveyspalvelujen asiakkaasi ihan vaan jos se jotakuta tulevaisuudessa auttaa: Jos ei suoraan pakkohoitoon passiteta lievempikin muoto on. Nykyään nämä mielenterveyspuolella saattavat ottaa kännykän ja tietokoneen hallintaan ja yritellä hallita käyttäytymistä esim. verkkosisältöjä muuttamalla tai ym. oudoilla toiminnoilla. Saattavat myös laitella jonnekin kodin rakenteisiin laitteet, joilla voi katsella ja ääniä soitella halutusta paikasta tai aiheuttaa liikettä. Itse koin tämän kun sain psykoosin (vaurioitin pari ovea vain) ja jätin avon, mutta nämä halusivat vielä kytätä. Mutta ihan tiedoksi, että tälläistä harrastetaan nykyään käytöksen muuttamiseksi yhteiskunnan haluamaan suuntaan. Itse olen lopettanut terveydenhuollossa käynnin ja en varmasti tee mitään yhteiskunnan hyväksi, mutta kaipa he sitten kokevat sen hyödylliseksi. Epäilen tietysti että ainakin osittain psykologit saavat pitää hauskaa ja toteutella valtafantasioitaan yms. sen varjolla, että auttavat ihmistä mukamas jotenkin on yksi syy. Mutta jos kokemusta löytyy vastaavasta, niin kannattaa tuoda julkiseksi. Tälläisestähän on vaikea valittaa, kun lääkäri voi sanoa että kuvittelet kaiken. Kaipa tuo laillista on...

    • Mindinmyownbiz

      En voi kertoa tunteistani edes anonyymisti jos on mahdollisuus että joku tunnistaa. Niin paljon rakastan yksityisyyttä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe