Miksi ottaa selkäsaunan?

Vallaton-Velikulta

Olenko ymmärtänyt oikein, että on kaksi eri syytä mennä piiskattavaksi? Toinen on kivun kokeminen ja toinen häpeä. Voiko joku nauttia piiskattaessa kivusta ilman häpeää? Riittääkö toiselle pelkkä häpeä ilman kipua.

Itse olen tuossa vyyhdessä jossakin kohdassa. Kivun suhteen en ole päässyt vielä kokeilemaan sen vaikutusta, mutta alapäässä alkaa kummasti liikehtiä, jos joku uhkaa piiskaamisella. Kummasti alkaa kasvoissa kuumottaa, jos puhujana on minua vanhempi ja isompi mies.

11

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla enemmän häpeä, alistuminen ja kiihotus siinä samalla.
      Tottakai selkäsaunan myös pitää tuntua/sattua mutta ei mitään järjetöntä hakkaamista.

    • hämillään

      Missä kohdassa piiskaustapahtumaa se laukeaminen tapahtuu. Ei kai kuitenkaan, kun pakarat ovat "tulessa"?

      • Se vähän riippuu tilanteesta ja kurittajasta. Laukeamisia on tapahtunut myös pakaroiden ollessa tulessa piiskaajan reisien väliin, lattialle (piiskaajan avustuksella), jne jne...


    • Kokemusta-on

      Kyllä se pointti on siinä häpeässä, kun toinen mies pystyy sinut piiskaamaan. Kivun idea on minusta siinä, että se pistää piiskattavan tosissaan pullikoimaan ja pakottaa lopulta antautumaan ja tunnustamaan häviönsä. Kyllä se hävettää, kun on oikeasti saanut piiskaa.

      • SetääVaillaHesa

        Omasta mielestäni ei tarvita mtn painimista tms.,vaan vanhemmalla miehellä auktoriteettia ja karismaa senverran,ettei pojalla(53) tule mieleenkään sitä kyseenalaistaa->mies esim. käskee ottamaan housut alas/pois, määrää haluamaansa asentoon ja antaa avokämmentä kannikoille vielä näin korostaen asemaansa ennen seuraavaa koitosta nöyrtymisessä,joka on se,että setä 'pakottaa' 'heteroukmiehen' nuolemaan pallejansa ja ottamaan elimensä suuhun ja päästä/ hiuksista kiinnipitäen käyttää suuta hyväkseen....


      • SetääVaillaHki
        SetääVaillaHesa kirjoitti:

        Omasta mielestäni ei tarvita mtn painimista tms.,vaan vanhemmalla miehellä auktoriteettia ja karismaa senverran,ettei pojalla(53) tule mieleenkään sitä kyseenalaistaa->mies esim. käskee ottamaan housut alas/pois, määrää haluamaansa asentoon ja antaa avokämmentä kannikoille vielä näin korostaen asemaansa ennen seuraavaa koitosta nöyrtymisessä,joka on se,että setä 'pakottaa' 'heteroukmiehen' nuolemaan pallejansa ja ottamaan elimensä suuhun ja päästä/ hiuksista kiinnipitäen käyttää suuta hyväkseen....

        Mutta eipä ole H:gissä tällaisia ’setiä’ : (


    • rtghjklö

      Jos piiskaaja ei saa piiskattavaa piiskatuksi, niin voiko piiskaajaa kutsua impotentiksi?

    • Reipasta-toimintaa

      Jotenkin se tuntuu niin miehekkään reilulta, jos kaveri pystyy oikeasti piiskaamaan vastaan rimpuilevan miehen. Omasta teiniajasta muistaa, että vuoden tai pari vanhempi jätkä pystyi pyllyni läpsimään miten tahtoi. Oli selvä asia, että hän olisi pystynyt halutessaan hoitelemaan paljaat pakarani pajunoksalla.

      Jos painaa parikymmentä kiloa enemmän ja on kuntoillut säännöllisesti, niin varmasti pystyy aikuisen kynäniskan piiskaamaan ilman minkäänlaisia vaikeuksia. Varsinkin jos ihan yllättäen joutuu piiskaajan kouriin, niin sitä on niin hämillään, että hanttiin pistämisestä ei tule yhtään mitään.

    • vanha-juttu

      Aika monet ovat ymmärtäneet väärin, kun seksinovellipalstalle ei kirjoiteta seksinovelleja. Eiköhän näille fantasioille löydy muitakin alustoja?

    • Jatketaan-harjoituksia

      99% suomalaisista eivät tiedä oikean novellin rakennetta, joten antaa heidän kirjoitella, muutenhan sinun novellikokoelmasi olisi tyhjä. Jonkinlaisia novellin tapaisia löytyy muilta sivustoilta, käyhän siellä lukemassa.

    • Selkään-tuli

      Minä sain tieni-iän lopulla risusta paljaalle perseelle ja ihmetellyt olen siitä lähtien miten se oli mahdollista. Ilmeisesti minä olen säikähtänyt uhkaavaa toimitusta niin hirveästi, että menetin toimintakykyni. Kyllähän se kohta palasi, mutta homma oli silloin jo niin hyvällä alulla, etten sitä enää saanut pysäytetyksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe