Kannattaako Inglesissä käydä

Epätietoisuus

Onko Ingles käymisen arvoinen. Kun palstaa lukee tuntuu Ingles kiinnostavan vain homoja sekä täystampioita. Ei mua homot häiritse, vaan se ovatko Inglesin vakikävijät niin sairasta sakkia, minkä kuvan palstalla saa.

17

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostain (muusta) syystä Playa del Ingles on Kanariansaarten suosituin kohde ja on hyvin monia, jotka käyvät siellä vuodesta toiseen.Mahtaisivatko he mennä jos kokemus olisi vastenmielinen.

      • Vaikeauskoa

        En usko. Montaakaan Inglesiä kehuvaa kommenttia en ole lukenut palstalta. VIn sekopäistä huttua jostain Kuparipannusta mikä lienee kaljabaari missä kukaan ei viihdy.


    • Olen kyllä koettanut kehua... Miten selität kiistattoman suosikkiaseman lomakohteena. Eli mitä siis et usko.Se ,että et ole lukenut kehuja ,johtunee siitä ,ettet ole lukenut kuin viimeaikaisia hengentuotteita,joista monet antavat kuvan kirjoittajansa aivokapasiteetitstä.Kohde on monipuolinen ja eräs parhaista,varsinkin hinta/laatumielessä.

      • Eppäilen

        Mikä kiistston suosikkiasema. Homoille ehkä, mutta muuten tuskin. Olen myös lukenut betonisen kylmästä ja kulahtaneesta paikasta.


      • ryysyläinen

        Kaikkeahan sitä saa lukea...mene käymään niin näät. Betonia käytetään rakennuksissa ympäri maailmaa, varsinkin hotellirakentamisessa.


      • Eppäilen kirjoitti:

        Mikä kiistston suosikkiasema. Homoille ehkä, mutta muuten tuskin. Olen myös lukenut betonisen kylmästä ja kulahtaneesta paikasta.

        On se mukavaa,kun voi jääräpäisyydellä sivuuttaa viralliset matkailutilastot.Kysymyksesi viittaa siihen ,ettet tiedä kanarian matkailun tilanteesta mitään.Betonisen lämmin se on ja runsaasta matkailusta hieman kulahtanutkin.Missä mielestäsi käy enemmän Suomi-turisteja,kerro se jos tiedät.


      • suosituinkohde
        donluis kirjoitti:

        On se mukavaa,kun voi jääräpäisyydellä sivuuttaa viralliset matkailutilastot.Kysymyksesi viittaa siihen ,ettet tiedä kanarian matkailun tilanteesta mitään.Betonisen lämmin se on ja runsaasta matkailusta hieman kulahtanutkin.Missä mielestäsi käy enemmän Suomi-turisteja,kerro se jos tiedät.

        Totta. Ingles on ihan syystäkin Kanariansaarien suosituin kohde vuodesta toiseen,


      • Topi_Tuiteri
        Eppäilen kirjoitti:

        Mikä kiistston suosikkiasema. Homoille ehkä, mutta muuten tuskin. Olen myös lukenut betonisen kylmästä ja kulahtaneesta paikasta.

        Kymmenkunta kertaa olen käynyt Inglesissä, mutta yhtäkään hinttaria ei ole tullut kohdalle enkä ole tunnistanut.
        On se turistirysä, hotelleja vieri vieressä, ei siellä aitoa Espanjaa paljoakaan näe.


      • Topi_Tuiteri kirjoitti:

        Kymmenkunta kertaa olen käynyt Inglesissä, mutta yhtäkään hinttaria ei ole tullut kohdalle enkä ole tunnistanut.
        On se turistirysä, hotelleja vieri vieressä, ei siellä aitoa Espanjaa paljoakaan näe.

        Meille turisteille ihanteellisin paikka on "turistirysä" siellä on kaikki meitä varten.


    • hyvämesta

      ingles on vain niin helppo ja hyvä kohde , kohtuullisen lentomatkan päässä, on siistiä, turvallinen,erittäin hyvät ruokapaikat, kansainvälinen, eli kaikkea mitä turisti tarvitsee, sinne taas talvella.

    • Jorgenis

      Mukava kohde,vaikka välillä tuulee.Suomiravintolat tekee tulosta,ainakin yksi.Nettivarauksella jonojen ohi.

    • Poikapari

      Ingles on homoseksuaalin paratiisi. Maailman paras lajissaan. Siksi me Inglesin poikaparit sielkä viihdymme.

    • Hyvähän se on kaikille ,suuntauksista huolimatta.

    • talvet

      Talvisin siellä. Hintaan nähden hyvä pitkään asumiseen. Lämpimämpää kuin mantereella.
      Autolla tai bussilla paljon nähtävää koko saaressa...Homot ei häiritse.

    • KäymäänVain

      Muutaman kerran olen siellä käynyt, useimmin kuitenkin jossakin muualla. Inglesin sää on aina lämpimämpi ja aurinkoisempi kuin esim. Teneriffan PdelaCrutsissa, jossa olen talvehtinut muutamana talvena. Se, että PdlC:ssa talvehtii noin 3000 suomalaista joka vuosi, johtunee Teneriffan pohjoisosan talvisäästä, joka muistuttaa paljon Suomen heinäkuun säitä. Myös Puerton hintataso on halvempi. Inglesin ja Teneriffan Americasin erot ovat hiekkarannat. Inglesissä niitä on reilusti, Americasissa vähemmän. Molemmissa paikoissa tuulee jonkin verran. Tulevana talvena olen Inglesissä, koska siellä on tasaisempaa kuin PdelaC:ssä, paikat ovat tuttuja ja ikääntyneenä alkaa liikuntakyky hidastua.
      Inglesissä lomailu kuuluu jokaisen matkailua harrastavan suomalaisen perussivistykseen. Se, että Inglesin kuppiloissa esiintyy paljon suomalaisia, himmeneviä iskelmätähtiä, ei haittaa. VRostin laulua voi joutua kuulemaan muuallakin. Inglsissä kannattaa käydä.

    • popotti

      Ei muuta kun maspalomaksesta tappomäkeä ylös, kohti inglesiä askel vie.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin siellä voi kaikki lomailla. Mutta ei kannata mennä Yumboon tai Citaan illanviettoon, jos kaipaa humppatansseja gay-baarien tai liveseksi-klubien sijaan. Oltiin kerran miehen kanssa yhdessä baarissa vähän juovuksissa ja se olikin parinvaihtoklubi. No miulla oli aivan ihana yö jonkun saksalaisen kanssa, mutta mies tuli mustasukkaiseksi ja mökötti koko loppuloman. Iltasin ei päästänyt minnuu enää mihinkään, hotellissa vaan piti istua kahdestaan. Kyllä oli tylsää.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe