Kannattaako Inglesissä käydä

Epätietoisuus

Onko Ingles käymisen arvoinen. Kun palstaa lukee tuntuu Ingles kiinnostavan vain homoja sekä täystampioita. Ei mua homot häiritse, vaan se ovatko Inglesin vakikävijät niin sairasta sakkia, minkä kuvan palstalla saa.

17

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostain (muusta) syystä Playa del Ingles on Kanariansaarten suosituin kohde ja on hyvin monia, jotka käyvät siellä vuodesta toiseen.Mahtaisivatko he mennä jos kokemus olisi vastenmielinen.

• Vaikeauskoa

En usko. Montaakaan Inglesiä kehuvaa kommenttia en ole lukenut palstalta. VIn sekopäistä huttua jostain Kuparipannusta mikä lienee kaljabaari missä kukaan ei viihdy.

• Olen kyllä koettanut kehua... Miten selität kiistattoman suosikkiaseman lomakohteena. Eli mitä siis et usko.Se ,että et ole lukenut kehuja ,johtunee siitä ,ettet ole lukenut kuin viimeaikaisia hengentuotteita,joista monet antavat kuvan kirjoittajansa aivokapasiteetitstä.Kohde on monipuolinen ja eräs parhaista,varsinkin hinta/laatumielessä.

• Eppäilen

Mikä kiistston suosikkiasema. Homoille ehkä, mutta muuten tuskin. Olen myös lukenut betonisen kylmästä ja kulahtaneesta paikasta.

• ryysyläinen

Kaikkeahan sitä saa lukea...mene käymään niin näät. Betonia käytetään rakennuksissa ympäri maailmaa, varsinkin hotellirakentamisessa.

• Eppäilen kirjoitti:

Mikä kiistston suosikkiasema. Homoille ehkä, mutta muuten tuskin. Olen myös lukenut betonisen kylmästä ja kulahtaneesta paikasta.

On se mukavaa,kun voi jääräpäisyydellä sivuuttaa viralliset matkailutilastot.Kysymyksesi viittaa siihen ,ettet tiedä kanarian matkailun tilanteesta mitään.Betonisen lämmin se on ja runsaasta matkailusta hieman kulahtanutkin.Missä mielestäsi käy enemmän Suomi-turisteja,kerro se jos tiedät.

• suosituinkohde
        donluis kirjoitti:

On se mukavaa,kun voi jääräpäisyydellä sivuuttaa viralliset matkailutilastot.Kysymyksesi viittaa siihen ,ettet tiedä kanarian matkailun tilanteesta mitään.Betonisen lämmin se on ja runsaasta matkailusta hieman kulahtanutkin.Missä mielestäsi käy enemmän Suomi-turisteja,kerro se jos tiedät.

Totta. Ingles on ihan syystäkin Kanariansaarien suosituin kohde vuodesta toiseen,

• Topi_Tuiteri
        Eppäilen kirjoitti:

Kymmenkunta kertaa olen käynyt Inglesissä, mutta yhtäkään hinttaria ei ole tullut kohdalle enkä ole tunnistanut.
        On se turistirysä, hotelleja vieri vieressä, ei siellä aitoa Espanjaa paljoakaan näe.

• Topi_Tuiteri kirjoitti:

Kymmenkunta kertaa olen käynyt Inglesissä, mutta yhtäkään hinttaria ei ole tullut kohdalle enkä ole tunnistanut.
        On se turistirysä, hotelleja vieri vieressä, ei siellä aitoa Espanjaa paljoakaan näe.

Meille turisteille ihanteellisin paikka on "turistirysä" siellä on kaikki meitä varten.

• hyvämesta

ingles on vain niin helppo ja hyvä kohde , kohtuullisen lentomatkan päässä, on siistiä, turvallinen,erittäin hyvät ruokapaikat, kansainvälinen, eli kaikkea mitä turisti tarvitsee, sinne taas talvella.

• Jorgenis

Mukava kohde,vaikka välillä tuulee.Suomiravintolat tekee tulosta,ainakin yksi.Nettivarauksella jonojen ohi.

• Poikapari

Ingles on homoseksuaalin paratiisi. Maailman paras lajissaan. Siksi me Inglesin poikaparit sielkä viihdymme.

• Hyvähän se on kaikille ,suuntauksista huolimatta.

• talvet

Talvisin siellä. Hintaan nähden hyvä pitkään asumiseen. Lämpimämpää kuin mantereella.
      Autolla tai bussilla paljon nähtävää koko saaressa...Homot ei häiritse.

• KäymäänVain

Muutaman kerran olen siellä käynyt, useimmin kuitenkin jossakin muualla. Inglesin sää on aina lämpimämpi ja aurinkoisempi kuin esim. Teneriffan PdelaCrutsissa, jossa olen talvehtinut muutamana talvena. Se, että PdlC:ssa talvehtii noin 3000 suomalaista joka vuosi, johtunee Teneriffan pohjoisosan talvisäästä, joka muistuttaa paljon Suomen heinäkuun säitä. Myös Puerton hintataso on halvempi. Inglesin ja Teneriffan Americasin erot ovat hiekkarannat. Inglesissä niitä on reilusti, Americasissa vähemmän. Molemmissa paikoissa tuulee jonkin verran. Tulevana talvena olen Inglesissä, koska siellä on tasaisempaa kuin PdelaC:ssä, paikat ovat tuttuja ja ikääntyneenä alkaa liikuntakyky hidastua.
      Inglesissä lomailu kuuluu jokaisen matkailua harrastavan suomalaisen perussivistykseen. Se, että Inglesin kuppiloissa esiintyy paljon suomalaisia, himmeneviä iskelmätähtiä, ei haittaa. VRostin laulua voi joutua kuulemaan muuallakin. Inglsissä kannattaa käydä.

• popotti

Ei muuta kun maspalomaksesta tappomäkeä ylös, kohti inglesiä askel vie.

• Anonyymi

Ihan hyvin siellä voi kaikki lomailla. Mutta ei kannata mennä Yumboon tai Citaan illanviettoon, jos kaipaa humppatansseja gay-baarien tai liveseksi-klubien sijaan. Oltiin kerran miehen kanssa yhdessä baarissa vähän juovuksissa ja se olikin parinvaihtoklubi. No miulla oli aivan ihana yö jonkun saksalaisen kanssa, mutta mies tuli mustasukkaiseksi ja mökötti koko loppuloman. Iltasin ei päästänyt minnuu enää mihinkään, hotellissa vaan piti istua kahdestaan. Kyllä oli tylsää.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe