Toisinaan mukava ajatella niitä 😘
Tiukat pakarasi jäi mieleen mies..
8
582
Vastaukset
- pakaramies
Hyvä
- Suurennuslasi
Hyvä, että muisti pelaa.Missä näit?
Kiitos muru <3 Hivenen seksistinen toisaalta on kyllä toi kommentti mutta se hyväksyttäköön koska sinähän se sait noi mun löllöt pakarat niin maitohapoille että tiukaksi menivät:)
- Piilolinssi
Ollas hyvä 😉Vaikket hän olekaan.
- meesminä
Äläpäs omi tää oli miehelle. Kuuleppa likka, nyt sullon väärät linssit silimissä. Pistin aamulla liukurin housuihin takapuoleen, ku oli pers nii hellä. Liukurin kans on palajo mukavampi istua. Että kahtoit kyllä vähä väärin, tiukkaha se pers oli mut liukurin ansiosta.
No saatha sinä aatella minun liukuripersausta, ehän minä sitä kiellä.- Piilolinssi
Tämä oli hyvä 😂
- Piilolinssi
Kyllä ne on ihan treenatut kankut. Tekis mieli vähän... 😍
- bond
näpit irti only privat use.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511