Toisinaan mukava ajatella niitä 😘
Tiukat pakarasi jäi mieleen mies..
8
534
Vastaukset
- pakaramies
Hyvä
- Suurennuslasi
Hyvä, että muisti pelaa.Missä näit?
Kiitos muru <3 Hivenen seksistinen toisaalta on kyllä toi kommentti mutta se hyväksyttäköön koska sinähän se sait noi mun löllöt pakarat niin maitohapoille että tiukaksi menivät:)
- Piilolinssi
Ollas hyvä 😉Vaikket hän olekaan.
- meesminä
Äläpäs omi tää oli miehelle. Kuuleppa likka, nyt sullon väärät linssit silimissä. Pistin aamulla liukurin housuihin takapuoleen, ku oli pers nii hellä. Liukurin kans on palajo mukavampi istua. Että kahtoit kyllä vähä väärin, tiukkaha se pers oli mut liukurin ansiosta.
No saatha sinä aatella minun liukuripersausta, ehän minä sitä kiellä.- Piilolinssi
Tämä oli hyvä 😂
- Piilolinssi
Kyllä ne on ihan treenatut kankut. Tekis mieli vähän... 😍
- bond
näpit irti only privat use.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183523On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1262635Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082600Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,22397Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll362183Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne52096Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131743Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel621515Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431473