Haluaisin naisen kanssa parisuhteen mutta ei tahdo löytyä bii naiset on kai maa niellyt asun etelä suomessa ja kaipaisin seuraa vaikka vakavampaakiin olen 44vuotias ja sinkku
Vastaukset 5
- aikuinenBiN
Hei! Mistä kaukaa mahdat olla? Itse asun etelässä myös ja kaipaan aikuista naista lähelleni. Olen 41v. suskikoo77 (a) gmail . com
- aikuinenBiN
En ole viestin viestiä saanut. 😔😔
- voivoi
Tuntuu siltä, että täällä kaivataan seuraa, mutta se taitaa olla niin että vain tiettyä naista, ennestään tuttua. Eikä voi aloittaa tutustumista edes ystävyyden pohjalta, kun ei vaan pelkkää ystävyyttä haluta. Tai sitten vaaditaan heti jotain ihmeellisyyksiä toisesta. Välillä tulee sellainen tunne että on täällä pelkkä lihanpala, halutaan ainoastaan pelkkää seksiä.
- JepsJeps_
voivoi kirjoitti:
Tuntuu siltä, että täällä kaivataan seuraa, mutta se taitaa olla niin että vain tiettyä naista, ennestään tuttua. Eikä voi aloittaa tutustumista edes ystävyyden pohjalta, kun ei vaan pelkkää ystävyyttä haluta. Tai sitten vaaditaan heti jotain ihmeellisyyksiä toisesta. Välillä tulee sellainen tunne että on täällä pelkkä lihanpala, halutaan ainoastaan pelkkää seksiä.
Voi olla, että vaan tiettyä naista, ennalta hieman tuttua hakevat... (luulevat tuntevansa mutta eivät sittenkään tunne?). Vuodesta toiseen. Ehkä ei ole mennyt perille ettei kiinnosta kuka tahansa missä tahansa ja mitä tahansa tai luulevat virheellisesti (ulkonäön perusteella?) biiksi jotain lesboa tai vastaavasti heteroa..
Ystävyyttä on hankala aloittaa tai ylläpitää jos toinen haluaa koko ajan jotain muuta tai joka välissä on ruinaamassa seksiä. - voivoi
Puhumassa, tai vähintään vihjailemessa, niinpä niin. Ihan kuin se olisi tärkein asia naisten välisessä suhteessa. Haluaako kukaan edes pelkkää ystävyyttä? Onko naispareilla naisystäviä, saako heitä olla?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510