https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kaikki-eivat-pyri-porssiin---tama-yhtio-harkitsi-pitkaan-ja-paatti-pysya-poissa/MTkHhFgV
"Kasvusijoitusyhtiö Apax Digital Fund osti Solitan viime keväänä, ja sen jälkeen järjestetyssä henkilöstöannissa yli 300 solitalaista tuli oman yhtiönsä omistajaksi: henkilöstön minimisijoitus oli 5 000 euroa, mutta suurimmat yksittäiset sijoitukset ylittivät 100 000 euroa. Keskisijoitus henkilöstöannissa oli 11 000 euroa."
keskimäärin 11 000 euroa ! Isot palkat Solitassa?
Solita keskisijoitus hloannissa 11 000 euroa
7
565
Vastaukset
- SuperiaLock
Hö! Risky business!
Mikäs arvo jos lentää YT:ees pihal? Firman maksukyky? - tfdsthkjmhfdsase
Keskiarvo on hyvä mittari hämäämään laskutaidottomia.
Jos yksi solitalainen sijoittaa 100'000 (toimari), 10 solitalaista sijoittaa 50'000 (muu johtoryhmä), 63
solitalaista 25'000 (esimiehet ja kovapalkkaiset) ja loput 226 henkilö sen minimin 5'000, niin tästä tulee keskiarvoksi 11016.67€.
Saa jatkaa miettimistä, miten kovapalkkaista porukkaa firmassa on.- uyuytty
Kannattaako laittaa kaikkia munia samaan koriin? Solialaisten kannattaisi sijoittaa Tietoon ja vais versa.
- Repa29
En kyllä olisi sijoittanut Solitaan enää. Johtohan jo rahasti kuulemma rajusti.
- l2gg3g23
Joo HAHA sitten ibm-ihmiset tulevat sanomaan, että meihin ja Advanced MicroDevices nyt kannattaisi sijoittaa..
- ndkkdlrldkddk
eikö bisnes pyöri kun rahoitusta pitää kerätä jakamalla omistusta. Yritys on listaamaton eli omistus ei ole likvidiä.
- Epälikvidi
Aivan järjetöntä lähteä mukaan enää tässä vaiheessa :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101