Onko kukaan havainnut, että Vagifem vaikuttaisi mielialaan? Minulla käytössä kaksi kertaa viikossa Vagifem. Aina seuraavana päivänä olen alamaissa, itkeskelen. Lopetin Femoston 1/10 juuri näiden itkujen takia - yhdistelmähoito päin vastoin lisäsi masennusta ja itkuisuutta, vaikka aluksi luulin toista!
Voiko siis paikallinen estradioli vaikuttaa mielialaan?
Aiheuttaako Vagifem masennusta?
7
8998
Vastaukset
- Ninkas
Tarkoitatko emättimeen laitettavaa paikallishoitoa? Itse käytän kerran viikossa vagifem. Sopii minulle hyvin ei tule mitään oireita.
- dfhfdhhdfh
En usko paikallishoidon paljoa vaikuttavan. Sitähän voivat käyttää naiset, joille hormonit eivät käy esim. sairastetun aivohalvauksen vuoksi. Eli yleisiä vaikutuksia ei ole.
Mielikin on aika ihmeellinen väline. Jos uskot, että hormonikorvaushoito aiheuttaa oireita, niin sittenhän niitä saat. Itse asiassa hormoninpuutoksen vasta oireita pitäisi aiheuttaakin. Ja pelkällä paikallishoidolla yleisiä vaihdevuosioireitasi ei hoideta. Ellet sitten käytä niihin vaikka mielialalääkkeitä tms.
Voithan jättää Vagifemit käyttämättä. Ja kärsiä ohuista limakalvoista, tulehduksista ja virtsankarkailusta. Joskus yksinkertainenkin lääke tai hoito voi säästää monelta harmilliselta vaivalta ja työläämmältä hoidolta. Se kannattaa lääkekielteisenkin ihmisen muistaa.- Anonyymi
Taidat olla lääkäri tai lääkeyhtiön edustaja. Vastauksesi huokuu sellaista.
- Ninkas
Limakalvoille kookosöljyä pysyy paikat kunnossa. Erinomainen tuote
- LisäTieto
Lueskelin paljon englanninkielisiä nettikeskusteluja aiheesta. Aika monessa oli kuvailuja, että Vagifem aiheutti masennusta, alakuloa. Mutta toisaalta monelle Vagifem sopii - on kai kokeiltava riittävän pitkään.
Se, mitä minä mietin, että voiko Vagifemiä käyttää kolme kertaa viikossa? - Anonyymi
Ohi....
- Anonyymi
Olen jo jonkin aikaa käyttänyt Vagifemiä. En ole huomannut, että sillä olisi mielialaan mitään vaikutusta, ainakaan omalla kohdalla.
Joku tuossa oli kirjoittanut kolmesti viikossa, mutta paketin tuoteselosteessa sanotaan, että olisi hyvä olla ainakin kolme päivää välissä käyttökerroilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740