Onko kokemusta Lomasalmi nimisestä firmasta? Vuokraa mökkejä, tuttu sai hirveen rötiskön sieltä, niin jäin miettiin onko kaikki mökit ns parhaat päivät nähneitä?
Vuokramökki kokemus Mäntsälässä
3
637
Vastaukset
- siirin
Sama kokemus... Mökissä oli rempsallaan vähän kaikki ja kukaan ei ottanut vastuuta siitä, kun puoli välissä lomaa hajosi jääkaappi..... Sitten ei sinänsä vaikuta mökillä oloon mutta oli nurmikotkin epäsiistit
- Anonyymi
Hukkaan meni rahat, ihan hirvee mesta. Huudossa muutaman vuoden tuotokset, mökkiä ei ollut siivottu aikoihin, terassin alusta kaatopaikka, terassilaudat mätiä, kaiteet mätiä, linnunpöntöt ympäristössä lahjoja, pohjat pois ja reikiä täynnä, lapio ilman vartta, sadevesiastia ilman pohjaa jne. Nuo vaan tuli heti mieleen
- Anonyymi
Huusi muuttui huudoksi, sopi kyllä hyvin kun huuto tuli kun siellä kävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499