Meillä on paljon, minä siivoon ja teen kaikki kotityöt täällä ja hoidan lapset ja sen semmoista, Myös huolehdin lasten toisessa kodoissa että asiat hoituu ja opastan lasten äitiä kaikessa mitä on hällä ongelmana. Laitan tehtäviä hänelle ja kirjeitä lasten mukana ja ohjeita.
Kutsun joskus palaveriin jossa olen puhjoht ja lasten äiti saa kysellä ongelmistaan ja ja minä koulutan myös häntä ja opastan ostoksissa. tarkkailen myös hänen rahan käyttöään.
Mies on tosi ylpeä minusta kun en ole yhtään mustis kun olen vaan exänsä neuvonantajana. Meillä toimii hyvin kunhan ei välitä exänsä vasta lauseista vaan on luja pää jolla johdan tätä hulabaloota.
Aikamoinen pitää olla jotta tässä selvii, olen ammatiltani päällikkö joten pomotus on hallussa.
Mitkä on äitipuolen työt
1
177
Vastaukset
- Rose-Gambina
Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä. On sinulta ystävällistä, että kutsut ex-äidin palaveriin, vaikkei "häntä" tarvitsisi kutsua mihinkään - hänhän on täysin ulkopuolinen ihminen lasten elämässä. Itse olen keventänyt työtaakkaani ulkoistamalla siivouksen, kaupassakäynnin ja vastaavan lapsille. Olutta he eivät ikävä kyllä saisi ostaa, joten olen askarrellut vanhimmalle heistä rooliasun. Hän on jo 152 cm pitkä ja hirvittävän lihava rumilus, joten menee ihan täydestä ja saan kaljaa. Olen myös varastoinut lastenhuonneseen 35 lavaa olutta, niiden välissä menee sellainen käytävä, jossa miehen lapsat saavat olla. Ex-äidin tullessa palaveriin suljen oven, koska hän on hieman viinaanmenevä "henkilö."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."