Mitkä on äitipuolen työt

tarkkaäitipuoli

Meillä on paljon, minä siivoon ja teen kaikki kotityöt täällä ja hoidan lapset ja sen semmoista, Myös huolehdin lasten toisessa kodoissa että asiat hoituu ja opastan lasten äitiä kaikessa mitä on hällä ongelmana. Laitan tehtäviä hänelle ja kirjeitä lasten mukana ja ohjeita.
Kutsun joskus palaveriin jossa olen puhjoht ja lasten äiti saa kysellä ongelmistaan ja ja minä koulutan myös häntä ja opastan ostoksissa. tarkkailen myös hänen rahan käyttöään.
Mies on tosi ylpeä minusta kun en ole yhtään mustis kun olen vaan exänsä neuvonantajana. Meillä toimii hyvin kunhan ei välitä exänsä vasta lauseista vaan on luja pää jolla johdan tätä hulabaloota.
Aikamoinen pitää olla jotta tässä selvii, olen ammatiltani päällikkö joten pomotus on hallussa.

1

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rose-Gambina

Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä. On sinulta ystävällistä, että kutsut ex-äidin palaveriin, vaikkei "häntä" tarvitsisi kutsua mihinkään - hänhän on täysin ulkopuolinen ihminen lasten elämässä. Itse olen keventänyt työtaakkaani ulkoistamalla siivouksen, kaupassakäynnin ja vastaavan lapsille. Olutta he eivät ikävä kyllä saisi ostaa, joten olen askarrellut vanhimmalle heistä rooliasun. Hän on jo 152 cm pitkä ja hirvittävän lihava rumilus, joten menee ihan täydestä ja saan kaljaa. Olen myös varastoinut lastenhuonneseen 35 lavaa olutta, niiden välissä menee sellainen käytävä, jossa miehen lapsat saavat olla. Ex-äidin tullessa palaveriin suljen oven, koska hän on hieman viinaanmenevä "henkilö."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4217
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      82
      3918
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2448
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      65
      2302
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      39
      2005
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1889
    7. 107
      1779
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1662
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1653
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      61
      1531
    Aihe