Minun autooni yritettiin murtautua, poliisit kävi jälkiä katsomassa ja sanoivat että tekevät rikosilmoituksen asiasta. Ilmoitin vakuutusyhtiöön ja ne sanovat että asia menee eteenpäin sitten kun ne saavat rikosilmoituksen numeron. Olin siinä käsityksessä että he ovat itse yhteydessä poliisilaitokseen ja tiedustelevat asiaa sieltä. Nyt vakuutusyhtiö sanoi minulle että minun pitäisi (ilmeisesti) ilmoittaa tuo rikosilmoituksen numero itse. Olen poliisin nettisivuja katsonut mutta vieläkin on epäselvää että miten voin saada tietää tuon numeron kun en ole sitä itse ikinä nähnyt.
Mistä saan tietooni rikosilmoituksen numeron?
6
8646
Vastaukset
- gressfd
Kysymällä sitä ao. poliisilaitokselta.
https://www.poliisi.fi/yhteystiedot - jurrrrristi
Ihmeellistä, rikosilmoitus on asianomistajalle ilmainen, vakuutusyhtiölle vain maksua vastaan. Rikosilmoituksen voi noutaa tai tilata kyseiseltä poliisilaitokselta ja toimittaa se vakuutusyhtiölle.
- vm84
Vanha ketju mutta rekisteröitymällä pankkitunnuksilla Poliisin sivustolle ja siellä näet tekemäsi ilmoituksen ja asiatunnisteen.
- vm84
siis kirjautumalla ei rekisteröitymällä....LOL
- xxxxxxg
En tiennytkään, että pankkitunnuksilla voi katsella poliisin sivustolla poliisien tekemää rikosilmoitusta. Siitä varmaan jouhtuukin, että monien rikosten selvitysprosentit lähentelevät nollaa.
- Anonyymi
op tässä, tämän kirjoittamisen jälkeen poliisilaitokselta tulikin kirje kotiin missä oli se rikosilmoituksen numero. Eli jos jollekin muulle käy näin niin kyllä sieltä tulee paperi perässä. Tutkinta vain lopetettiin kun ei ollut todistajia tapauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.881296Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111125Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120- 77949
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942