Minun autooni yritettiin murtautua, poliisit kävi jälkiä katsomassa ja sanoivat että tekevät rikosilmoituksen asiasta. Ilmoitin vakuutusyhtiöön ja ne sanovat että asia menee eteenpäin sitten kun ne saavat rikosilmoituksen numeron. Olin siinä käsityksessä että he ovat itse yhteydessä poliisilaitokseen ja tiedustelevat asiaa sieltä. Nyt vakuutusyhtiö sanoi minulle että minun pitäisi (ilmeisesti) ilmoittaa tuo rikosilmoituksen numero itse. Olen poliisin nettisivuja katsonut mutta vieläkin on epäselvää että miten voin saada tietää tuon numeron kun en ole sitä itse ikinä nähnyt.
Mistä saan tietooni rikosilmoituksen numeron?
6
9278
Vastaukset
- gressfd
Kysymällä sitä ao. poliisilaitokselta.
https://www.poliisi.fi/yhteystiedot - jurrrrristi
Ihmeellistä, rikosilmoitus on asianomistajalle ilmainen, vakuutusyhtiölle vain maksua vastaan. Rikosilmoituksen voi noutaa tai tilata kyseiseltä poliisilaitokselta ja toimittaa se vakuutusyhtiölle.
- vm84
Vanha ketju mutta rekisteröitymällä pankkitunnuksilla Poliisin sivustolle ja siellä näet tekemäsi ilmoituksen ja asiatunnisteen.
- vm84
siis kirjautumalla ei rekisteröitymällä....LOL
- xxxxxxg
En tiennytkään, että pankkitunnuksilla voi katsella poliisin sivustolla poliisien tekemää rikosilmoitusta. Siitä varmaan jouhtuukin, että monien rikosten selvitysprosentit lähentelevät nollaa.
- Anonyymi
op tässä, tämän kirjoittamisen jälkeen poliisilaitokselta tulikin kirje kotiin missä oli se rikosilmoituksen numero. Eli jos jollekin muulle käy näin niin kyllä sieltä tulee paperi perässä. Tutkinta vain lopetettiin kun ei ollut todistajia tapauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457