Hei,
Olen tässä muutaman kuukauden metsästänyt tietynlaista vuodesohvaa, ja muutaman kerran sellaisen löytänytkin Torista, mutta onni ei tunnu olevan meikäläisen matkassa kun ne on joka kerta viety käsistä ennen kuin olen saanut kuljetuksen itse hoidettua. Kyseessä on siis pieni taiteltava vuodesohva, joka on enemminkin tuolin kokoinen (115-120cm leveä, levitettynä 200cm pitkä) ja vuode on siis taitettu tuolin/sohvan muotoon. Mukana on tullut myös yksi pitkulanmallinen tyyny. Väreistä olen nähnyt limen ja valkoisen, mutta on kai niitä muitakin. Tähän kun ei saa kuvaa liitettyä minun iitee-taidoillani niin pitää kaiketi mennä tämän kuvauksen perusteella. Haluaisin siis ostaa vuodesohvan joko käytettynä tai uutena, mutta ongelmana on etten tiedä mikä tämän sohvan nimi on tai mistä sitä voisi ostaa. Itsellä tuo aluehaarukka rajoittuu pääasiassa Satakunta-Pirkanmaa-akselille. Olen käynyt perusteellisesti ainakin Ikean, Sotkan, Jyskin ja Askon ja muutaman muunkin tunnetun kaupan valikoiman läpi, mutta ei tunnut ainakaan näiden valikoimista löytyvän. Jos jollakulla on vinkkejä mistä tuollaisen sohvayksilön voisi löytää, kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan!
Apua mysteerisohvan etsintään
Sohvanmetsästäjä
1
251
Vastaukset 1
- nuuskamujkkunen
Käyttäisit Googlen kuvahakua. Tarkoitatko kenties tällaista:
https://www.finsoffat.fi/tuoteryhma/tuolit/vuodetuolit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594