Muistaako kukaan sitä mukavaa karkkikaupanpitäjää käkeläntieltä muutaman vuosikymmenen takaa? Mikäs oli nimeltään ja oliko se kauppa siinä talossa joka on huoltamon vieressä vai jo puretussa talossa lähenpänä aisakelloa?
Karkkikauppa Käkeläntiellä 80- luvulla?
16
848
Vastaukset
- onsevaanhassua
Taas näitä Mooseksen aikaisia juttuja. Dementiaan kuuluu että lapsuus muistot puhkeavat mieleen ja niitten kanssa sitten eletään.
- Formulakarkki
Tammenlehto oli karkkikaupan rouvan nimi.
- MenisitTöihinPullukka
Raksa-Rane kirjoitti:
Palstan moderaattorille täydet 10 pistettä asiattomien viestien poistosta.
Lopeta se itkeminen. Tuleeko puliukolle paha mieli, jos tosiasioita tulee julki?
- nostalgiamieli
No ei varmasti ollut.
- Hennaarakastan
Olisiko Hennassa jo tarvetta karkkikaupalle? Junalla meneville olisi nami mieleen.
- oiniitäaikoja
Onko jollain vielä tallessa karkkipapereita joita kerättiin 80 luvulla. Raksa-Rane?
- Raketti-Rauni
Kyllä Raunilta löytyy. Peppuun aseteltuja papereita on paljon. Pidetään iltamat joskus ja katsellaan niitä yhdessä. Käyhän se?
- Karkkiohy
Hennaan avautuu karkkikauppa ennen joulua. Hennami nimeltään.
- LuuFemma
Jaa. Sinäkö meinaat ittees myydä? Melko vanhanaikaista hommaa. Menisit oikeisiin töihin.
- takavuosina
Eikös se ollut Halpa-aitta jos oikein muistan.
- Käkelänpalvelutalolta
Taisi olla vai oliko se Halpa paikka? Silloin ainakin lauloi Annikki Tähtinen.
- Råska-Rane
Käkelänpalvelutalolta kirjoitti:
Taisi olla vai oliko se Halpa paikka? Silloin ainakin lauloi Annikki Tähtinen.
Gorilla ja Tähti. Hampaat kolisi ja lähti, sano Annikki Tähti. Muistat väärin.
- Marttilastaollaanjoo
Råska-Rane kirjoitti:
Gorilla ja Tähti. Hampaat kolisi ja lähti, sano Annikki Tähti. Muistat väärin.
No niin se oliki Annikki Tähti. Muisti vähän kenkkuilee kun ei saa paukkuja enää.
- joo_oh
Halpa-Aitta se oli. Kun kävin keskikoulua 70-luvun alkupuolella liike oli välituntien vakio-ostospaikka. Karkkeja, syyhypulveria ja papatteja ynnä muuta koululaisille suunnattua pikkurihkamaa. Sijaitsi Käkeläntien eteläpuolella, nykyisen kadunnumero 21:n tienoilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934