Onko Inglesissä elämää

Galluppi

Siis muuallakin kuin Kuparipannussa ja Yumbossa.

5

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan muualla ja reipasta onkin.

• EiVoiYmmärtää

Pannussa vain rauhallista ruokailua, ei mitään muuta. Muualla sitä menoa sitten on, ainakin jonkin verran.
        Pannun osuus näissä zikasairaan pienipään avauksissa turhan isona. Miksi pitää tavallisesta ruokaravintolasta tehdä iso numero???

• vakiokundi

Suomalainen tanssiravintola Fox on jytäpaikka 30 ikäluokalle. Se on Green Field hotellin kellarikerroksessa. Apilaniitty vastapäätä myös hyvä.

• KaapistaUlos

Kuinka lähestyä samaa sukupuolta olevaa henkilöä Inglesissä. Haluaisin kokeilla sitä onnea ja autuutta mitä tarjolla mahdollisesti on. Miten olette toimineet kaapista ulos tullessanne. Kuparipannussa vaan rohkeasti lähestytään toista miestä vai miten toimii tämä kiinnostava haku. Miten teidän kohdalla eka kerta Kuparipannussa vai Yumbossa vaiko dyyneillä. Kertokaa kiinnostuneelle.

• Jamespotkukelkka

Kyllä on Inglesin matkojen hinnat nousseet pilviin, thaikkuihinkin pääsee halvemmalla, johtuu varmaan siitä kun kaikki haluaa nähdä kuparipannun ja mummolan, taidankin varata jouluksi matkan phukettiin kurjaa kuitenkin istua 12 h koneessa, mutta kyllä sen kestää.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe