Vihdoin!! Olen niin onnellinen ❤️ Pitkä tie 2014-2018
Meillä loppui sijoitus! Lapsi virallisesti kotona
23
512
Vastaukset
- Jeeeshyvähienoa
Onneksi olkoon <3
Loppuiko koekotiutus? Se on meinaan yhtä farssia :( - Onnellinenäiti
Loppui ja nyt voimme taas hakata sitä kuten ennenkin
- Ettämitä
Mitä? Tuskin olet sama kuin aloittaja?
- Onnellinenisä
Loppui ja nyt voimme taas hakata vieraannuttaja "viranomaista"
kuten ennenkin - missälapsenisä
vieraannutettu ???
- Varmistelua
Miten siis...et voi olla aloittaja? Sama nimmari, mutta JOS olet sama, niin olet tuo Amis.
- Autistelua
Varmistelua kirjoitti:
Miten siis...et voi olla aloittaja? Sama nimmari, mutta JOS olet sama, niin olet tuo Amis.
Miten siis...et voi olla aloittaja? Sama nimmari, mutta JOS olet sama, niin olet tuo Sima.
- Onnellinenäiti
Ensin perhekuntoutus 4 kk, josta lapsi kotiin koeajalle ja nyt se on ohi 😃 pitkä tie ja onnellinen loppu. Vuosi meni näissä virallisissa kuvioissa.
- Koti_on
Kaikkea hyvää teille :)
- Onnellinenäiti
Kiitos ❤️
- Ammattikasvattaja
Onnellinenäiti kirjoitti:
Kiitos ❤️
Oliko koko homma sinusta turhaa?
- vieraannuttajaviranomain
Ammattikasvattaja kirjoitti:
Oliko koko homma sinusta turhaa?
vaadi vahingonkorvausta "lastensujelu-" viranomaisen perättömästä lausumasta, rikollisesta menettelystä tuomioistuimessa, viralta panoa-
linnaan käy "lastensuojelu-" viranomaisen tie ...
- Onnellinenäiti
Miten siis...et voi olla tuomioistuin? Sama viranomainen, mutta JOS olet sama, niin olet tuo vieraanuuttaja-Amis tai Raision Lissu.
- Ammattikasvattaja
Miten olosuhteet perheessäsi siis muuttuivat, jos sait lapsen takaisin?
- Nomuttakuulesiis
Ammattikasvattaja kirjoitti:
Miten olosuhteet perheessäsi siis muuttuivat, jos sait lapsen takaisin?
"Siis" olosuhteethan voivat muuttua niin, että oikeus voittaa. Tukijoukot antavat potkitulle voimia samaan aikaan kun ja sen sijaan että jotkut Amikset hönkäilee sen niskaan ja hekottelee! Eihän toi mitäån uutta ole.
- Oikaisuakauttajatkoa
Nomuttakuulesiis kirjoitti:
"Siis" olosuhteethan voivat muuttua niin, että oikeus voittaa. Tukijoukot antavat potkitulle voimia samaan aikaan kun ja sen sijaan että jotkut Amikset hönkäilee sen niskaan ja hekottelee! Eihän toi mitäån uutta ole.
Amis ei ymmärrä mitä se ei halua ymmärtää. Silloin ihan kaikki kirjoitettu muuttuu sille "ulvomiseksi".
- Pelastava.äitipuoli
Miksi lapsi muuten otettiin huostaan? Ehkä olisi parempi, ettet pilaisi häntä enempää.
- Onnellinenäiti
Se otettiin huostaan, koska mulla oli vähän ongelmia alkoholin kanssa. Ymmärräthän, joistain ihmisistä ei vain ole äideiksi. Kaikki se toukan huutaminen päivin öin sai minut tarttumaan aikuisten tuttipulloon.
- oijaiwoije
Olen tietenkin onnellinen puolestasi, jos olet saanut elämän siihen malliin, että pystyt lapsestasi hyvin huolehtimaan. <3
Näissä pitkissä tarinoissa kuitenkin herää mieleen kysymys, että entä lapsen kaipuu sijaisperheen luokse? Entä sijaisvanhempien ikävä lasta kohtaan? Jos samat vanhemmat ovat lasta kasvattaneet jo 4 vuotta, niin siinä ajassa todellakin kiintyy... Jos lapsi on esim 6v, niin paljon kauemmin ollut kasvattivanhempien kanssa, kuin ennen sitä omiensa.
Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Jäätävää hommaa, kun lasta riepotellaan ees taas. Itse olen sitä mieltä, että jos on lapsi löytänyt yhden sijaisperheen, eikä sieltä pääse palaamaan alle vuodessa, niin ei pitäisi enää palata ollenkaan.
Toki teidän tapausta en tunne. Lapsihan on saattanut olla laitoksessa, monessa eri perheessä pomppia tms. - vastaapasiihen
Entäpäs jos sijaisperheessä kaltoin kohdellaan?
- Onnellinenäiti
Ei haittaa, meidän muksu on tottunut siihen!
- perhehoitajamuka
Jos sinun lapsesi ovat, sijoitettujen lasten ei tarvitse tottua.
- dwqwqr
perhehoitajamuka kirjoitti:
Jos sinun lapsesi ovat, sijoitettujen lasten ei tarvitse tottua.
Nimim perhepäivähoitajamuka, täh. Mitä koetit sanoa, en tmmärrä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997