Saitte vielä mahdollisuuden ostaa halvan lennon Pattayalle, siis Bangkokiin.
Turkish airlines myy halpoja lippuja halventuneen liiran vuoksi.
Voi... Per.... poijilla on vielä mahdollisuus ?
Saitte poijat vielä mahdollisuuden !
8
183
Vastaukset
- jotairajaa
Ei uskalla musulmaanien lennoille lähteä
- Rohkea
Parempi palvelu kuin finskillä, mutta jos lentojen valinta perustuu uskallukseen, niin paree pysyy Heinolan maalaiskunnassa.
- 63NumBall64
Rohkea kirjoitti:
Parempi palvelu kuin finskillä, mutta jos lentojen valinta perustuu uskallukseen, niin paree pysyy Heinolan maalaiskunnassa.
Huomattavasti pienempi riski lentää aeroflotilla tai jollain musumaaien lentoyhtiöllä, kun olla viikko pattayalla, koneenpudotessa lähtee vain henki kerralla, mutta pattayalta saatu tauti kiduttaa loppuelämän varsinkin jos kyseessä on pattayarakkaus, tästä muistuukin mieleen eräs juttu, moskovan lennonjohto ilmoitti että etsi jänis olet kone numero 3, kone putosi, lennonjohto ilmoiti että etsi etsi kone 4 jänis... Toki keskustelua ei käyty suomenkielellä.
63NumBall64 kirjoitti:
Huomattavasti pienempi riski lentää aeroflotilla tai jollain musumaaien lentoyhtiöllä, kun olla viikko pattayalla, koneenpudotessa lähtee vain henki kerralla, mutta pattayalta saatu tauti kiduttaa loppuelämän varsinkin jos kyseessä on pattayarakkaus, tästä muistuukin mieleen eräs juttu, moskovan lennonjohto ilmoitti että etsi jänis olet kone numero 3, kone putosi, lennonjohto ilmoiti että etsi etsi kone 4 jänis... Toki keskustelua ei käyty suomenkielellä.
Lerpalla on paljon pahempi paikka Hua hinissä saada paljon pahempi tauti.
Minä tiedän , että se on sellainen lahdenpohjukka mihin Pattayan ja Bangkokin
jätevedet valuu ja siellä ne sitten kosteassa lämpimässä kihisee... Pesuvesi on
siellä myös hyvin vaarallista verraten pattayan avomereen !
jotairajaa
20.9.2018 14:46..... Ai sä oot tyhmä Persu ? Tälläkin palstalla haukkumassa Thaimaata vai ?
Menkää ihmeessä Pattayalle ja käykää katsomassa ja saa sieltä lentoja pois myös.
Ota Pomppulento Singaporeen, niin TASO SÄILYY .... Ja vietä siellä loppuloma
suomalaisena.... Vaihtoehtoja löytyy.... EI Tarvitse haukkua Pattayalaisia ilman
omaa näkemystä ja Jussi Halla-ahon ja Huhtasaareen julkaisuilla.
Mitä MV-lehti sanoo Thaimaan näteistä tytöistä ?- Vieläelossa
Paras tapa tappaa ittensä on juoda ja/tai naida itsensä hengiltä
- RunkkariLaiffi
Itsensä naimista kutsutaan.......
- Lemmenkäinen
Itsenäisyyspäivänä Cph-Bkk , harmi että on muija mukana :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913