Saitte vielä mahdollisuuden ostaa halvan lennon Pattayalle, siis Bangkokiin.
Turkish airlines myy halpoja lippuja halventuneen liiran vuoksi.
Voi... Per.... poijilla on vielä mahdollisuus ?
Saitte poijat vielä mahdollisuuden !
8
231
Vastaukset
- jotairajaa
Ei uskalla musulmaanien lennoille lähteä
- Rohkea
Parempi palvelu kuin finskillä, mutta jos lentojen valinta perustuu uskallukseen, niin paree pysyy Heinolan maalaiskunnassa.
- 63NumBall64
Rohkea kirjoitti:
Parempi palvelu kuin finskillä, mutta jos lentojen valinta perustuu uskallukseen, niin paree pysyy Heinolan maalaiskunnassa.
Huomattavasti pienempi riski lentää aeroflotilla tai jollain musumaaien lentoyhtiöllä, kun olla viikko pattayalla, koneenpudotessa lähtee vain henki kerralla, mutta pattayalta saatu tauti kiduttaa loppuelämän varsinkin jos kyseessä on pattayarakkaus, tästä muistuukin mieleen eräs juttu, moskovan lennonjohto ilmoitti että etsi jänis olet kone numero 3, kone putosi, lennonjohto ilmoiti että etsi etsi kone 4 jänis... Toki keskustelua ei käyty suomenkielellä.
63NumBall64 kirjoitti:
Huomattavasti pienempi riski lentää aeroflotilla tai jollain musumaaien lentoyhtiöllä, kun olla viikko pattayalla, koneenpudotessa lähtee vain henki kerralla, mutta pattayalta saatu tauti kiduttaa loppuelämän varsinkin jos kyseessä on pattayarakkaus, tästä muistuukin mieleen eräs juttu, moskovan lennonjohto ilmoitti että etsi jänis olet kone numero 3, kone putosi, lennonjohto ilmoiti että etsi etsi kone 4 jänis... Toki keskustelua ei käyty suomenkielellä.
Lerpalla on paljon pahempi paikka Hua hinissä saada paljon pahempi tauti.
Minä tiedän , että se on sellainen lahdenpohjukka mihin Pattayan ja Bangkokin
jätevedet valuu ja siellä ne sitten kosteassa lämpimässä kihisee... Pesuvesi on
siellä myös hyvin vaarallista verraten pattayan avomereen !
jotairajaa
20.9.2018 14:46..... Ai sä oot tyhmä Persu ? Tälläkin palstalla haukkumassa Thaimaata vai ?
Menkää ihmeessä Pattayalle ja käykää katsomassa ja saa sieltä lentoja pois myös.
Ota Pomppulento Singaporeen, niin TASO SÄILYY .... Ja vietä siellä loppuloma
suomalaisena.... Vaihtoehtoja löytyy.... EI Tarvitse haukkua Pattayalaisia ilman
omaa näkemystä ja Jussi Halla-ahon ja Huhtasaareen julkaisuilla.
Mitä MV-lehti sanoo Thaimaan näteistä tytöistä ?- Vieläelossa
Paras tapa tappaa ittensä on juoda ja/tai naida itsensä hengiltä
- RunkkariLaiffi
Itsensä naimista kutsutaan.......
- Lemmenkäinen
Itsenäisyyspäivänä Cph-Bkk , harmi että on muija mukana :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483