Mistähän se johtuu, että ikääntyessä hajuvesi alkaa haista ihan kauhealle. Nuorena parta- ja hajuvedet tuoksui kivalta. Nyt ei pysty menemään edes teatteriin kun koko katsomo haisee hajuvesien sekamelskalle. Samoin jos jollain on hajuvettä niin se on todella ahdistavaa. Joku on omassa nokassa muuttunut. En käytä enään mitään tuoksuja. Mutta nuo naiset teattereissa tai muissa yleisissä tilaisuuksissa eivät tajua miten sillä lemulla on aivan päinvastainen vaikutus kuin he olettavat. Ja täysin kummallista miten hajusteilla käydään suurta kauppaa. Mikä niissä vetää puoleensa. Ei mikään. Mietin, kun pitäs huomena mennä ihmisten ilmoille. Että miten sen hajujen kakofonian taas kestää. Täytyy ottaa buranaa, ettei pää tule kipeäksi ainaskin. Se on tämä ikä, ei maha mittään.
Hajuvesi haisee kauhealle
31
895
Vastaukset
Kysessä on vain ja ainoastaan sinun Aivosi.
Nenäsi on ihan kuin muillakin.
On kaksi reikää ja hieman ulottuvuutta.
H.En puhuisi hajuvesistä, vaan tuoksuista. Isommalla rahalla saa parempia tuoksuja. Köyhät haisevat.
- nuuhkija
Vanhoilla akoilla kiimainen pillu haisee pistävältä, nuorilla naisilla tuoksu on miellyttävä.
- HaukiOnKala.ko
Vanhojen ukkojen sperma haisee eltaantuneelle.
- RealistiN
En tiedä missä teattereissa käyt, mutta yleisesti nykyään siellä "tuoksutaan" kyllä paljon vähemmän kuin ennen. Myös "tuoksuttomat" näytökset ovat kovasti lisääntyneet, joten kyllä herkät nenät otetaan aika hyvin huomioon.
- Ihmistenilmoille
No joo naurattaa, kun nuorena oli niin tärkeää hölvätä partavettä ympäriinsä ja naisille piti kantaa kassikaupalla parfyymejä. Nyt täytyy juosta kovaa karkuun, kun joku, joka omasta mielestään döfää ihanalta, on aivan kammottavan hajuinen.
- mimmimum-..mi
Jos parfyymiä tai jotain muuta vahvuutta tuoksua laittaa iholle....kaikilla se muuttuu "omanlaiseksi" johtuen oman ihon phoosta....näin ajatellen se oman ihon ominaisuudetkin varmaan muutuvat iän myötä... Mutta kyllä minustakin on alettu tuoksumaan nykyään vähemmän ja raikkaammin kuin ennen... Bussissa joku itänaapurista oleva voi tuoksua raskaammalle....
Minua vähäsen ihmetytti kun poikani sanoi joskus kun oltiin laivalla....missä suuri eläkeläisten ryhmä....että täällä haisee pissalle... - Haisematon
Mieheni lapsi sanoo kun käy isänsä luona "Här luktar farfar". Mutta kun hän minustakin haisee, vaikka olen vain pari vuotta nuorempi. Ja käy suihkussa riittävästi. Mistä ihmeestä johtuu, olisiko sydänlääkkeistä.
Aloittaja ei ainakaan kärsi alkavasta dementiasta, koska siinä hajuihin reagointi heikkenee. Itse häiriinnyn myös hajuista, tupakan ja hajuvesien haju on kuvottava.
Käytän hajuttomia deodorantteja, harvoin ollenkaan sekä hajuttomia hiuslakkoja ja voiteita. Minusta nyt on kyllä teattereissa vähemmän hajuvedeltä haisevia, joskus busseissa. On onneksi vähentyneet.
Tänään kävelin nuoren, ehkä 16 vuotiaan tummaihoisen jäljessä, hien haju oli valtava. Voi kun olisi tehnyt mieli opastaa, miten sen saa pois. - Ei-hyvä-heilu
Minulla pörrää ikuinen kysymys,
onko nainen herkkä mätänemään ellei käytä hajusteita?
Miksi ei voi olla luomu?
Mamu naiset ne vasta lemuaakin, vaatteissa viikon parin vanhat dödöt.
Ei tee mieli mennä hissiin heidän jäljiltään. Puhumattakaan kauppakeskusten käytävillä ohi lyllertäneistä, jättävät jälkeensä sellaisen vanan, että nenut irti. - Paks
Hajuvesiteollisuus on miljardi bisnestä. Mikä nuorempana oli lentokentiltä pakollinen ostos, ei voisi vähempää kiinnostaa nyt. Kaikki tuttavat kyllä olivat iloisa kun saivat eau de cologne tuotteita lahjoiksi. Jotain on aivoissa tapahtunut kun iän myötä herkistyy hajuille. Monet ovat myös allergisia ja toivovat ettei kovin voimakkaita hajusteita käytettäisi erilaisissa tapahtumissa. Tiedän ihmisiä jotka voivat saada niin pahoja allergiaoireita etteivät yksinkertaisesti voi osallistua erilaisiin sosiaalisiin tapahtumiin, jos ihmiset ovat lotranneet hajusteita.
- Kkkkk
Se on totta ,yäk
Puhdas ja raikkaalta tuoksuva on paras.
On hajuvesiä useamman laisia, aika hintaviakin, en käytä niitä, ovat koristeena kampauspöydällä.Riippuu hajuvedestä. Ihan töihin mennessäkin joskus kun osunut käytävällä joidenkin konttorityttöjen perään, niin äkkiä ohi hengitystä pidätellen. Sitten taas esim. entisellä siivoojalla todella hyvä, mieto hajuste. Ja yhtä, jo vuosia sitten potkut saanutta, varastomiestä ei voi unohtaa. Varmaan suurinpiirtein kylpi aamuisin partavedessään, aivan kammottava katku. Jos pukuhuoneesta lähtiessä näki hänen menevän, tuli käännyttyä takaisin, perässä ei voinut mennä.
- Bengalitikku
Puhtaus on puoli ruokaa. Onhan itselläänkin mukava olla.
Lääkkeillä voi olla vaikutus, että hajua tulee ihosta ulos. Nuuhkikaapa itse lääkkeitä joskus.
Tupakoitsijalla on huonompi hajuaisti usein verrattuna icke-rökareen.
Mulla on migreenitaipumus. Olen joskus kärsinyt itseaiheutetusti.
Liian parfymoitu bodylotion ja kaksi migreeniä peräkkäin.
Etäännytän itseni, jos joku on lojauttanut liikaa. Parfyymit eivät ole mielestäni päiväkäyttöön.
Teatterissa en ole törmännyt tuoksumuuriin ja on hienoa, kun ihmiset ovat huomaavaisia, kun tiedostavat toisten ongelmat.
Mä ymmärrän, että jos ajelee omalla autolla, niin eihän silloin muita juurikaan häiritse.
Olisi kivaa käyttää jotain kevyttä toilettia, mutta sellofaanipäällysteisiä tuoksuja on avaamattomana kaapissa.
Harmittaa, kun Oscar de la Rentan saippuaa ei Suomessa myydä.
Se riittäisi. Dödöt ovat neutraaleja apteekista hankittuja.
Tosi harvoin miehet ostareilla tai kaupoissa döfäävät hajusteille liikaa tai ovat muutoin kovin hoitamattoman oloisia.
Tuossa ylhäällä joku mainitsi kumppaninsa hajuista. Voisitko ostaa saippuoita, dödöjä jne hänelle vaivihkaa tai lahjaksi. Kyllä saippuoissa jo on eroa.
Sitten on purkkisuihkusaippuoita, mitkä ovat ureapohjaisia.
- e.lä.mä
Miksi suomalainen on apina ja venäjän juoksupoika kaikessa, sinulla oli vastaus.
- Bengalitikku
Miten niin apinoita?
Suomalaiset voivat olla maailman parhaita juoksupoikia ja toimia välittäjinä
kiperissä tilanteissa. Siinä ei ole mitään huonoa tai hävettävää. Meillä osataan venäjääkin aika hyvin. Pitää olla kauaskatseisuutta olivat ajat millaiset vaan.
Elä Sinä aina halveeraa meitä.
- Lemmenkäinen
Vastapesty ja kerran kustu :-*
- sopivastikaikkea
Kun itse ei enää käytä hajusteita, niin silloin haistaa muut paremmin. Taitaa ne entiset lotraajat olla itse lopetettuaan pahimpia nenännyrpistäjiä, niin hajuvesien kuin tupakansavun suhteen, samoin kun entiset juopot eivät kestä muiden juomista.
- Todellahaisee
Kyllä jotkut käyttävät aivan liikaa hajuvesiä. Varsinkin nuorista naisista usein tulee aivan kamala parfyymin lemu jonka haistaa 100 metrin päähän.
Pahimmillaan ravintolassa syödessä on pakko vaihtaa paikkaa toiseen pöytään kun ei voi hengittää siinä hajussa.
Töissä on sääntönä, ettei saa käyttää voimakkaita hajusteita ja siellä ei ongelmaa ole. Työmatkat julkisilla ovatkin sitten toinen asia, kun se hajuste osasto ottaa takkinsa pois päältä.
Afrikkalaiset käyttävät myös todella voimakkaita hajusteita. Onneksi sekin tapa on monella muuttunut vuosien saatossa neutraalimpaan. - tuoksujensinfoniaa
muutaman kerran olen lähtenyt seuraamaan miestä joka on tuoksunut todella hyvälle, pysäyttänyt hänet ja kysynyt tuoksun nimeä
olen ostanut sitten omalle miehelle samaa tuoksua, mutta kummallakaan kerralla ei hänen ihollaan tuoksu toiminut samoin kuin niillä vierailla miehillä
kaikki parfyymit ja hajusteet haisevat kamalalle vanhentuneina, joko pullossa tai iholla
vanhukset haisee usein pissalle Minusta hajuvesi tuoksuu hyvältä, en hanki kauhealle haisevia hajuvesiä.
Olen saanut lapsiltani tuliaisiksi useita eri merkkejä, ja itsekin ostan tuliaisiksi lentokentiltä.
Siellä on mukavaa ostaa, koska saa palvelua, voi kertoa minkälaista tuoksua hakee ja hyviä vaihtoehtoja myyjä jaksaa ja joutaa esittelemään.
Tuoksu kuuluu jokaiseen päivääni tilanteesta riippuen, varsinkin oikeat parfyymit tuoksuvat hyvältä ja niitä ei voi liikaa edes lorautella, pisarat ranteisiin , korvan taakse ja niskaan riittää.
Saunan jälkeen ihminen kuin ihminen tuoksuu hyvältä.- Hyvänenaika
Minulla on kaappi täynnä hienoja hajuvesiä. Chanelia, Dioria jne.mutta ne täytyy jossain vaiheessa kaikki heittää pois. Jokin ikään liittyvä asia tai sitten hajuille herkistyminen on saanut aikaan sen, ettei ne jostain syystä enää tunnu hyvältä. Mutta hajuvedet pilaantuu myös käyttämättöminä. Joskus ihmiset käyttää vanhoja hajuvesiä. Ne vasta peelle haisevatkin. Elähtyneet hajuvedet. Ei niinkään hakuvedet mutta parfyymit. En käytä enää edes deodoranttia. Mutta kyllä mies saa ja pitää käyttää jotain partavettä., niin on parempi.
- tuoksuvaihaju
Kyllä niin on, että tuoksumuistot teattereista on. Kahdesta. Komediateatteri Hakaniemestä ja joku pienempi Unioninkadulla. Vie huomion esityksestä.
Nyttemmin olen huomannut ettei moista ongelmaa ole ollut. Voimakas ilmastointi on vain pahentanut asiaa. - Suolaa
Se on meittin nokassa se vika. Nuoruuden haju- ja makuasitit muuttuu. Onneksi vielä ruoka maistuu. Vanhuksilta menee makuaisti kokonaan. Sekin on kamalaa. Jos ei uudet perunat ja silli enää maistu miltään. Enään ei muuten vivahteita maista samalla tavalla kuin ennen. On mennyt suolaisen ja makean vaihteluksi. Oi tätä elämää. Hajuista jäänyt vain sateisen metsän hieno tuoksu.
- lannentuoksut
aikoinaan estee lodel tms. oli hurmasi maalais poijjaan ja naitu on tama tyttonen jo 43 vuatta.. jos tulee tuo haju nenaan niin nuoruus tulee mialeen..
- Hajuvei
Aivan, Estee Lauder tuoksut oli huumavia. Pelkkää euforiaa. . Nyt niitä joutuu juoksemaan karkuun. Joten ei voi kun nauraa. Parin vuoden päästä saas nähdä haistaako enää kukkiakaan.
- Nastahammas
Pikkasen roiskin munille ettei kusi haise kun käyn hammaslääkärillä :)
Likainen ihminen ei tuoksu missään hyvälle. Saunapuhdas, koivuvihdan tuoksuinen, on maailman paras, sellainen jonka viereen on kiva köllähtää.
- vakk
Mikään haju ei ole hirviämpää kuin vanhan hajuveden, hiuslakan meikkien ja likaisen pesemättömän ihmisen jälkivana , joka leijuu uimahallin veden päällä muorien vesikävelyharjoituksissa. Peskää ittenne ennenkuin astutte altaaseen.
- Neuvoo
Jossain ketjussa puhuttiin luopumisesta. Kannattaa luopua vanhoista hajuvesistä. Eikä ainakaan käyttää niitä. Muuten kaverinne joutuu luopumaan teistä. Ei kannata säästää niitä vuosikymmeniä piironginlaatikossa juhlatilaisuuksia varten. Ne on tehty heti köytettäviksi. Sama kuin suklaa ja viinit. Ei niitä voi säilyttää. Hajuvedet menee pilalle kun niitä säästää. Ja käy nk edellinen vastaaja sanoi. Lemu on kammottava. Kun hajuaisti on tässä iässä kehno niin käyttäjä ei itse tajua lemauavansa, vaan luulee tuoksuvansa kuin ihastuttava keväinen lilja. Mutta kannattaa uskoa vaikka jotain nuorempaa jolla hajuaisti on herkkä parfyymeille. Pahinta on jos ihmiset ei pysty hengittämään tälläisen hajupommin vieressä. Seurauksena on siisa tahaton yksinäisyys vaikka alkuperäinen tarkoitus oli päinvastainen. Aika aika kutakin. Hajuista luopuminen on varmaan helpoin homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882