Onko kukaan ollut kyseisessä hotellissa? Millainen all inclusive? Ja rauhallisuus/meluisuus?
Vastaukset 1
- ElokuussaKäynyt
Hei.
Ruoka tuodaan kylmänä/haaleina lämpöaltaisiin joissa on kiehuva vesi. Ruoka on siitä huolimatta enintään haaleaa lämpötilaltaan. Ruoka on aika suppeaa ja aamupala on aina sama, aamupalalla ei ole pekonia ym. All inclusiven alkoholi on laimennettua, olut vastaa kotimaan 1-olutta korkeintaan. Drinkkejä saa vasta illalla ja kirkas viina on myös kuin vettä joisi. Olut joka hanassa tarjoiltiin oli kuitenkin hyvää ja vahvaa kun sitä saman merkkisenä osti kaupasta. Itse ostin supermarketista juotavat hotellin jääkaappiin niin sai ainakin mitä halusi ja ne ei maksa paljon. Hotellin hanalimonaditkin oli ilman happoja joten ei jatkoon.
Muuten allasalueet oli siistejä ja sopii lapsiperheille rauhallisuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459