Kysytään nyt itsekin

pientägalluppia

Syötkö perunalastuja ja mikä on paras merkki ja maku? Entäs dippipuoli?

26

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VirsiKaunis

      En.

      • Lyhytja

        ytimekäs vastaus.


      • esitäitsellesikysymyksiä

        kysytään nyt jo itsekin itseltääkin kysymyksiä: että mieti omassa päässäsi kysymyksiäsi?

        .. hirveä tämä minun pelinäppäimistö, on huonoa kirjoitella juttuja kun tietokonepeleihin suunniteltu nappis...


      • hirviönäppäimet

        Onko sinulla hirviömäinen näppäimistö toimistossa? Toimisi seuraavasti:
        Näppäimistö näykkisi sormia aina kun painaa vääriä nappeleita, kuin piraija


    • SnowRose

      Merkillä ei niin merkitystä, mut jalapeno-cheddar. Nam! :)
      Ja nyt heti alko tekee mieli... :D

      • nehän_on_hyviä

        Älä muuta sano. :D


    • bonapetit

      Tykkään ihan kaikista herkuista mutta joudun kieltäytymään koska kohta oisin ylipainoinen

      • Välillä_voi

        mutta nyt alkoi niin tekemään mieli jotain vähän rasvaista ja suolaista, kun alkoi miettimään. ;D Pitänee hakea jotain sellaista. Ehkä niitä perunalastuja.


      • PerusAstuja

        Etsivä löytää. ;)


    • tottakai

      syön, mutta kerran viikossa. Eniten pidän sour cremestä. Dippiä ei ole. Kovin tuliset jutut alkaa korventaa ruokatorvessa.

      • saattaahanne

        Noi tuliset on kyllä toisaalta hyviä.


    • Knainen
    • Sillälail

      Kartanon ja Taco

    • aitoriitta

      En oikeastaan koskaan. Minun herkkuni ovat makean puolella; pulla ja suklaa. En kaipaa suolaa niin. Välipalaksi syön välillä maapähkinöitä. Ne ovat hyviä.

    • Toomuchofagoodthibg
      • Elviksensyytäkaikki

        Ei oikeasti. Se 50-luvun musa kyllä täsmää. Joskus vähän liikaa, mutta usein kyllä sopii.
        Sellainen viaton, piiloitettu seksuaalisuus. Sellainen kiva. Hyvää tarkoittava. Ja pehmeä.
        Tanssia jonkun kanssa. Ihan lähellä, tuntemattomana.


    • vähän.voi

      Sourcream tai barbecue ja dippinä pehmennyt kermainen vaniljajäätelö 😋

    • Jos sipsiä syön.. Nykyään menee enemmänkin ne wasabi ballsit ;D

      • napalmiaaamutuimaan

        Napalmi-nallekarkkeja. Aina aamiaiSeksi.

        ... noniin mutta joku satelliittiantennin kuskausjuttu jostain jonnekkin...


    • abaut-kerran-kuussa

      Hot Rodit on hyviä, samoin Taffelin juustonaksut. Joskus ihan perus poimusipsit on ihan mahtavia hyvän dippikastikkeen kanssa, yleensä ostan makua barbeque.

    • tosiharvoin

      En syö perunalastuja.

    • Kiroo

      Tykkään mutta en kerro mistä hänelle voisin kertoa.

    • markoforshomoterve

      Palsta on sinänsä hyvä jos pojatkin uskaltavat puhua tytöille omista tunteistaan, eivät ole luusereita kuten joku nettipoliisi.

      Voi puhua vapaasti, eikä homosti kuten nettipoliisi, loukaamatta ketään, kysymällä mielipiteitä jne.

    • Tsok

      Real Snacks:n Chipventures licorice ja Oatis arrabbiata pesto. Arrabbiattaa herkuttelen kurkun, cayennen, ja oreganon makuisen dippikastikkeen kera mutta Licorice menee parhaiten sellaisenaan.

    • kasvislastuja

      Hyvin harvoin syön, ei dippiä.

      • harvoinsyönmitään

        Melkoisen mahtavaa saattaa olla jos hyvin harvoin hän syö mitään :D

        Megaforce-energialla hän pärjää, mielensäpoistaja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe