Syöpäsairaan omaiset

Adenokatsinomasdottir

Syöpäsairaiden omaisia paikalla. Kuinka pärjätä surun , menetyksen pelon ja arjen kanssa?

5

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menetys

Voimia sinulle.Tiedän niin tarkkaan tuon tunteen,enkä oikein osaa mitään "ohjetta "sinulle antaa....päivä kerraallan ja nauttien niistä hyvistä päivistä....

• syöpis

Hyvin menee kun puntit ovat tasan.

Tarkoitan sitä kun eläkeläispariskunnan kummallakin osapuolella on saman aikaisesti syöpä.
      Vaimoni parantamaton verisyöpä todettiin ennen minun suolistosyöpääni.
      Vaimon oireet pidetään hallinnassa sytostaateilla ja joillakin muilla stöfnöillä mutta varsinaista parannusta ei ole teoriassakaan.

Omani leikattiin ja jälkimainingeissa näytettiin puukkoa vielä kahdesti. Sytostaattilääkitty vaimoni hoiti pahimmat "tuiskukuukauteni" luonnollisena osana elämäämme.
      Minulla ei sentään ole kuolemantuomiota niskassa mutta olen seurannassa vaikka ensimmäiseen puukotukseen tulee aikaa 8 vuotta.
      Vaimoni elää "lahjavuosia". Maksimi elinikäennuste, 12 vuotta, on ohitettu jo 8 vuotta sitten.

On asioita joille ei mahda mitään. Niiden kanssa on vaan elettävä!

• Anonyymi

Minulle tuli ero kun sairastuin eturauhassyöpään. Levinnyt luustossa "päästä varpaisiin". Kumpa vielä löytäisin ystävän jonka kanssa saisi jakaa arkea.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuli ero kun sairastuin eturauhassyöpään. Levinnyt luustossa "päästä varpaisiin". Kumpa vielä löytäisin ystävän jonka kanssa saisi jakaa arkea.

Oliko syöpään sairastuminen syynä eroosi vai menikö huonosti jo ennen syöpää?

• Tuo vimeinen virkkeesi on NIIN totta. Joillekin asioille ei voi mitään ja niide kanssa on vaan elettävä. Tai opittava elämään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4670
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      112
      3870
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      190
      3700
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      70
      2113
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      154
      1131
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe