Varmaan tiedät miksi

toteanvaan

Alkaa sun kiehtovuus onneksi häviämään tai häviskö jo,kun näitä lukee. Ei tosin johdu ihan siitä mitä olisit kirjoittanut.

22

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan

      katoan kuin taikaiskusta suuresta muistista.

      • toteanvaan

        Näin! Kiitos siitä.


      • Päätäjo

        näetkö vai etkö näe siellä muistissa mitään.


      • senkindorkimus
        Päätäjo kirjoitti:

        näetkö vai etkö näe siellä muistissa mitään.

        Näin, ei näen 😘


    • Ämmälle

      En tiennyt että olin kiehtova 👍🏻

    • ögöggö

      Tässä esimerkki satanistien taktiikasta lyödään puukkoa kylkeen vuosikausia ja jos kerran puolustautuu niin sitten alkaa edellämainittu pidin sinua hyvänä ihmisenä mutta oletkin täysi paska tyyppiset hyökkäykset.

      • enuskotuota

        eivät kai, ainakaan rakkaat tytöt sellaista tee?


    • Olet ihminen sairas eläin.

      Nöf Nöf.

    • tietämätön_

      Tarpeeks kun tonkii eiköhän se katoa. Varattuna jopa.

      • huomenta

        Ei ole kyse hänen asioiden tonkimisesta vaan sosiaalisesta omatunnosta. Jonka olemassaoloa en epäile.
        Tulevat trolliviestit, jotka ”liittyvät aiheiseen” , eivät ole minulta. Tähän voin jotain laittaa.


    • aikahuonotuoautosi

      Aha joo mutta niin tyttöjen kanssa keskustelut... hohhoijaa, siinä voi monikin poju oppia uusia asioita, kun muistaa olla rehellinen itse.

      • OlenSamaaMieltä

    • Rajoittunutepäyksilö

      Jos oli tälle naiselle..niin en kyllä tiedä mitä olisin sellaista tehnyt, joka olisi tilannetta entisestä muuttanut. Toivon aidosti hyvää sinulle!

      • Hyväävkonloppua

        Niin minäkin hänelle.
        Kun kirjoittaa on vaarana että tulevat viestit sekoittuu, joten tiedoksi etten ole minkään (muun) epämääräisen tai suoran kirjoituksen takana viikonlopun aikana!


      • Eimialle
        Hyväävkonloppua kirjoitti:

        Niin minäkin hänelle.
        Kun kirjoittaa on vaarana että tulevat viestit sekoittuu, joten tiedoksi etten ole minkään (muun) epämääräisen tai suoran kirjoituksen takana viikonlopun aikana!

        Eimia_eiseko-eimielisairaalassa. Sinut tunnistetaan.


      • Mukavaaviikonloppua
        Hyväävkonloppua kirjoitti:

        Niin minäkin hänelle.
        Kun kirjoittaa on vaarana että tulevat viestit sekoittuu, joten tiedoksi etten ole minkään (muun) epämääräisen tai suoran kirjoituksen takana viikonlopun aikana!

        En usko että hänkään olisi.
        Ja voin sanoa samaa, en sellaisia kirjoittele vaikka tilanteeseen tuntuisi sopivankin.
        Uskon että hän sen kyllä ymmärtää.
        Hyvää vaan toivon hänelle.


      • mmahtavaa
        Hyväävkonloppua kirjoitti:

        Niin minäkin hänelle.
        Kun kirjoittaa on vaarana että tulevat viestit sekoittuu, joten tiedoksi etten ole minkään (muun) epämääräisen tai suoran kirjoituksen takana viikonlopun aikana!

        kohtelias herrasmiestrolli pyytää anteeksi jo etukäteen viinanhuuruisia sekoilujaan


    • Älä stalkkaa 😆

    • Ky__i

      *Tapu-Tapu* 👏 🍾 Onneksi olkoon, pääsit s24-foorumista eroon!
      Tästä mitali ja kunniakirja 🏅 📜
      🎤 Kysymys : "Miten te aiotte viettää oman loppuelämä?" 🖐️

    • Aisinä

      Öisin vittuileva mies oikein tiedät kuka täällä mitäkin kirjoittaa )) !!

    • Sulleviikonloppua

      Ei huono toteamus.

    • EiOllaNähty

      "olisit kirjoittanut"? Sinäkö se päätätki, kuka saa mitäki julkaista? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe