Mukava juttu!!!

Syntyjään

Hankasalmikin sai oman keskustelupalstan.

9

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrannimeen

Wau! paljon tänne varmaan eläkeläiset ja uskovaiset kirjoitteleekin!

• voikauhiaaa

Voe mahoton mikä tungos täällä hankasalmen foorumilla on, mikä ihme on laittanut Hankasalmelaiset näin sankoin joukoin tänne kirjoittelemaan, aivan uskomatonta!

• Anonyymi

Niiden iskulause on:"me ollaan pihalla"

• Anonyymi

1MIKSI HANKASALMI ON EPÄMÄÄRÄINEN PAIKKAKUNTA? NYT O KAKSI NUORTA KATEISSA, JOITA ETSINÄÄN EI RIKOSTA TIEDDSSA! EIKÄ EPÄILYÄ.

OLEN PITKÄÄN OLLUT KESKISUOMALAINEN JA TUNNEN ERI PITÄJIEN ASUKKAITA NIIN HANKASALMI TEKEE POIKKEUKSEN!!! VIRANHALTIJOISSA ON ERIKOISUUKSIA JEN.... MIKISI ON NÄIN ONKO TÄMÄ SITÄ SAVON HULUUTTA, JOSSA IHMISET OIREILEE MITÄ ERIOISEMMILLA TAVOILLA!!!
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1MIKSI HANKASALMI ON EPÄMÄÄRÄINEN PAIKKAKUNTA? NYT O KAKSI NUORTA KATEISSA, JOITA ETSINÄÄN EI RIKOSTA TIEDDSSA! EIKÄ EPÄILYÄ.

OLEN PITKÄÄN OLLUT KESKISUOMALAINEN JA TUNNEN ERI PITÄJIEN ASUKKAITA NIIN HANKASALMI TEKEE POIKKEUKSEN!!! VIRANHALTIJOISSA ON ERIKOISUUKSIA JEN.... MIKISI ON NÄIN ONKO TÄMÄ SITÄ SAVON HULUUTTA, JOSSA IHMISET OIREILEE MITÄ ERIOISEMMILLA TAVOILLA!!!
        .

Heipat sulle, mitä jos opettelesit ekana kirjoittamaan oikein. Kerroppa tarkemmin miksi Hankasalmen viranhaltijat tekee poikkeuksen sun tuntemiisi eri pitäjien asukkaisiin? Jos vaan tunnet eri paikkakuntien asukkaita, miten voit verrata heitä Hankasalmen viranhaltijohin? Ja olen sitä mieltä, että semmoinen "Savon hulluus" on ihan piristävää, tosin en tiedä mitä sinä sillä hulluudella tarkoitat. Olen paljasjalkainen hankasalmelainen, asunut yli 30 vuotta muuallakin päin Suomea. Tulin sitten tänne takaisin ja tulin kotiin. Mutta toivon sulle oikein ihanaa joulun odotusta ja sitten itse joulujuhlaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heipat sulle, mitä jos opettelesit ekana kirjoittamaan oikein. Kerroppa tarkemmin miksi Hankasalmen viranhaltijat tekee poikkeuksen sun tuntemiisi eri pitäjien asukkaisiin? Jos vaan tunnet eri paikkakuntien asukkaita, miten voit verrata heitä Hankasalmen viranhaltijohin? Ja olen sitä mieltä, että semmoinen "Savon hulluus" on ihan piristävää, tosin en tiedä mitä sinä sillä hulluudella tarkoitat. Olen paljasjalkainen hankasalmelainen, asunut yli 30 vuotta muuallakin päin Suomea. Tulin sitten tänne takaisin ja tulin kotiin. Mutta toivon sulle oikein ihanaa joulun odotusta ja sitten itse joulujuhlaa.

Pakko vielä lisätä kun meni multa tuo aloitusteksti huomaamatta. Nämä 2 nuorta ovat jo löytyneet, eikä mun mielestä Hankasalmen viranhaltijat liittyneet tähän tapaukseen millään tavalla.

• Anonyymi

Ootko mistäpäin savvoo kotosin ?

• Anonyymi00008

Voajakoskella asun ,entäs kuka oot ja missä asut?

• Anonyymi00009

Ei voi kuin nauraa. Kun eräs kynsivedellä menettää yöunensa. Koska voimalinja menee liian läheltä hänen torppaa. Oikein keskarilehdessä kuvan kera. Iät ja ajat ennen meni sähkölinjat torpan läheltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe