Miksi, et voisi?
Hannuselle sinne
34
715
Vastaukset
- Hannunen
Mitä en voisi?
- naisenikävä
Antaa mahdollisuutta.
- Hannunen
Voisin antaakin, jos kysyisit sitä suoraan minulta. Näen sinussa paljon hyvää.
- muutenkihuonoasäkää
Ei tää Hannu,hanhelle voi olla.
- naisenikävä
Olen rakastanut sua jo pitkään. Enkä pysty unohtamaan, vaikka mitä tekisin. Olen keksinyt sinulle jopa kielteisiä piirteitä ja kaikkea muita kauhukuvia, mutta ei auta. Olet päivittäin mielessäni ja ikävä on todella kova. Harmi, kun et itse tunne samoin.
- Hannunen
Mistä sinä voit tietää mun ajatukset?! Kyllä minullakin on hyvin vahvat tunteet sinua kohtaan. Nyt ei vaan ole kyse mitä minä haluan. On hyväksyttävä se, mitä toinen ei halua. Rakkaus voisi joskus olla helpompaa..
- naisenikävä
Hän tosin tietää, että minä haluan. Joten, et ole hän.
- mnainenjostakin
Miehen tehtävä on ottaa yhteyttä naiseen. Se osoittaa kiinnostuksen! Kun mies ei sitä tee, ei hän myöskään halua naiselta mitään.
Kannattaa unohtaa.- Omaarvioni
Ei todellakaan ole! Yhtälailla naisen pitää kertoa tunteista. Jos nainen ei kerro, ei hän ole kiinnostunut miehestä ja tämä on valitettavan yleistä..
- tiedoksitämä
Hannut tykkäävät vain laihoista naisista.
- juu.ja
Joil on isot tissit.
- Neithersheater
No tulihan se sieltä. Laita vielä perään, ja "enkeleistä". Voi elämä......
- enkestätätä
Miksi ihminen kaipaa puolituntematonta ja kipuilee hänen takiaan? Miksi rakkaus ei kohtaa, vaan särkee kaiken ihanan? Sydänsuruihin voi kuolla!
- Pöxytekniikalle_
ALOITTAJA TROLLILLE:
Timo (s. 26.2.1968)
olet vastemielinen, alkoholisoitunut narsisti ukko.
a) Stalkkaat minua muun muassa
-sähköpostiini ja FB-murtautumalla,
- NÄPPÄIMENLYÖNNIT TALLENTAVALLA ohjelmalla
vakoilemalla! (Entinen kaverisi, joita sinulla on paljon, kertoi edellisen minulle.)
b) Tehtailet palstalle minuna esiintyen,
milloin ketäkin KUVITTEELLISTA miestä
(kuvitteellinen hannu, hannunen, jari, petri, tero jne.),
kaipaavia viestejä, haitataksesi OIKEITA kaverisuhteitani ja
parisuhdettani.
P.S. Olen jo naimisissa!!! (Enkä vaihda, sinua nuorempaa miestäni sinuun,
vaikka kuinka kieroilisit. Tuulakin sinut jätti.)- naisenikävä
Hassuja nämä, jotka näkevät kaikessa trollit! Tämä aloitus oli aidosti ja oikeasti naiselta miehelle, jonka nimi on Hannu.
- Hannunen
Minäkin olen oikeasti olemassa ja nimeni on Hannu. Kannan nimeäni ylpeydellä.
Mennäänkö naimisiin?- mielelläni
Jos olisit juuri se oikea Hannu, niin KYLLÄ! Hieman tosin esteitä matkalla, mutta poistetaan ne.
- Epäilys
Tulisiko syyte kaksinnaimisesta???
- uskoisinniin
Epäilys kirjoitti:
Tulisiko syyte kaksinnaimisesta???
Sen esteen voi aina poistaa, jos on halua.
- voivoivoisentään
mielelläni olevat viestit täyttä skeidaa, jos ei sen verran tajuu et voi kertoo Hannuselle suoraan mitä tuntee vaan tääl itkee ja vaikeroi jos olisit oikee Hannu, hän voi laittaa näit viestii mut ei mitää merkitystä täl sivustol
- mielelläni
Olen kertonut kyllä ihan suoraan. En halua häntä häiritä näillä tunneviesteillä, kun tunteet eivät kohtaa.
- Miehinennäkemys
Jos et kerran halua häiritä tätä Hannua, niin miksi kuitenkin jatkat sitä täällä? Mitä luulet hyötyväsi tästä? Naisen logiikkaa ei aina voi ymmärtää, mut kerro silti..
- olisikosyytätarpeeksi
Ikävääni täällä...en voi häntä unohtaa. Haluaisin joka päivä vain hänen luokseen. Rakastan häntä! Hän ei halua, että häiritsen...eikä jaksa edes viestitellä kanssani. Ei välitä. Paikka kaipuun purkuun vain tämä.
- hannuristojiimies
olisikosyytätarpeeksi kirjoitti:
Ikävääni täällä...en voi häntä unohtaa. Haluaisin joka päivä vain hänen luokseen. Rakastan häntä! Hän ei halua, että häiritsen...eikä jaksa edes viestitellä kanssani. Ei välitä. Paikka kaipuun purkuun vain tämä.
Miksi et pyydä kahville. Jos tänne?
- mitävointehdä
hannuristojiimies kirjoitti:
Miksi et pyydä kahville. Jos tänne?
Kysyin joskus ja hän vastasi, "ehkä joskus". Eipä ole kutsua tullut.
- Ystävänneuvo
Osta kaupasta ruutuvihko, johon voit kirjoittaa tunteesi. Näin saat purettua kaipuutesi. Turha vieraille ihmisille vuodattaa tuntoja. Ärsyyntyvät vaan.
- Terveex
Tunnepäiväkirja on yksi keino purkaa tunteitaan. Täällä kirjoittaminen on aivan turhaa.
- eitarvilukea
Siitä sitten ärsyyntymään! Lopetan vasta, jos Hannu kieltää.
- Hahhaaa
eitarvilukea kirjoitti:
Siitä sitten ärsyyntymään! Lopetan vasta, jos Hannu kieltää.
Lopetat vasta kun joku tuntematon Hannu täällä kieltää. Alkaa oleen omituista. Trolli!
- Omaarvioni
Yritän sanoa tämän kauniisti. Olet varmaan ihan mukava nainen, mutta alan vähitellen ymmärtää, miksei Hannu ole kiinnostunut sinusta.
- kukasentietää
Kerro miksi?
- miettikääpienessäpäässän
Kaikki Hannu-viestit ei välttämättä ole samalta tai yksikään keneltäkään teidän tutultanne. Hannuja on Suomessa aika hiton monta.
- eitäälläole
miettikääpienessäpäässän kirjoitti:
Kaikki Hannu-viestit ei välttämättä ole samalta tai yksikään keneltäkään teidän tutultanne. Hannuja on Suomessa aika hiton monta.
Luuletko, että kukaan niin uskoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737