Vaarallinen Thaimaasta haaveilija

Psykiatrian-prof-Hki

Me kaikki palstalaiset olemme ikäväksemme joutuneet kärsimään NumBall ja Sensei nimimerkillä käyttäytyneen henkilön tyhjänpäiväisistä ja yleensä valheelisilta Pattayaa koskevista kirjoituksista.
Nyt on ilmennyt että kyseinen henkilö on pahasti sairastunut jo nuoruudessaan, erittäin harvinaiseen välilliseen Münchhaussen-oireyhtymään . Siitä kärsivä tuottaa tai keksii oireita toiselle henkilölle saadakseen itselleen huomiota.
Tästä syystä usein kaikki hienot Thaimaata ja etenkin Pattayaa koskevat matkailuaiheet ovat tulleet ko. henkilön toimesta täysin mahdottomiksi, henkilö toteuttaa vastauksissaan ja aloituksissaan juurikin oireyhtymän mukaista toimintaa, pilaten hienon foorumin likaisilla kommenteillaan.

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiHämeestä

      Oi onko tuollainen tauti olemassa? Onneksi tiedän nyt tuon sairaudeksi. En enää usko hänen kertomuksiaan, vaan talvella lähden Pattayalle.

    • Sensei--

      Tuon Numban osalta en ota kantaa, mutta voin valaista asiaa Professorille ja muille Rakkaille Pattayan Machohöpö Idiooteille omalta osaltani.

      Eräälle ja eräille oli kerran tärkeää arvostella vaimoani ja kiihtyvällä tahdilla innostua aiheestaan lisää, sekä alkaa bablagagaa tuubaa joka jatkuu tänäkin päivänä.

      Minä vastavuoroisesti päätin lähteä leikkiin mukaan omalla tavallani sekoittamaan pakkaa päämääränäni saada rakkaat ajattelemaan minua ja sen tuotoksena kirjoittelemaan päähänpistojaan, joista nyt viimeisimpänä esimerkkinä tämäkin aloitus.

      Olen siis onnistunut.

      Mutta sananen matkailuasiaakin, mutta ei liikaa kerralla.
      Täällä Espanjassa on turvallista, enkä ole nähnyt ainuttakaan väkivallan ammattilaista.
      Sisäfileet ensiluokkaisia ja Torres maistuu.
      Mainingit ulapalla siedettäviä, vene 45 jalkaa, kahdella 6 kannusella, huiput 38 solmuu, vähän verrattavissa Targa 44 paattiin.

      Suomessa on hyvä käydä nyt tulevana viikonloppuna kanahäkkiverkkoisella kellarivarastolla hakemassa talvikampetta roikkumaan eteiseen.

      Moips ja ajattelemisiin, kirjoitta taas Dille jotain, jos ei tiikereistä tai minkeistä, niin vaikka ufoista, tietysti unohtamatta Senseinä kirjoittelua.

      • hehehehee

        Mitäpä muuta, näin perjantai-illan haaveiluihin kuuluu?
        Kerro vain rohkeasti lisää toiveistasi, ehkäpä joku ystävällinen kanssaihminen tarjoaa sinulle keskarit Keskisuomalaisessa paikallisbaarissa ja kuuntelee mielenkinnolla haavemaailmastasi kehitettyjä tarinoita.


      • Yhteiskuntahoitaalerpan

        Lerppa viihdyttää meitä, koska vaimoa ei ole, eikä tule. Siksi 24/7 on palstalla ja sossu maksaa netin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe