Olen saanut moitteita läheisiltä, että en ole "ikinä" tyytyväinen saamaani palveluun ja että valitan turhasta firmoille (kun on kyseessä oma omaisuuteni, haloo.) Faktahan on se, että huonoon palveluun en ole ikinä tyytyväinen ja huonoista kokemuksista valitan aivan varmasti, etenkin jos kyseessä on rahanarvoinen omaisuus.
Olin hieman epäileväinen, kun tutkin RoadTransin tietoja ja havaitsin, että firma on virolainen. En ole muistaakseni koskaan kuullut heistä yhtään mitään, en hyvää enkä pahaa. Jostain syystä vaistoni käski kuitenkin valitsemaan heidät tekemään yli 5 tunnin muuttoni, ja olenpa tyytyväinen! Muuttomiehet olivat oikein kohteliaita ja mukavia, heitä ei tarvinnut "väijyä" ja pelätä että milloin tavarat ovat hajalla ja lattiat naarmuilla. Ripeää toimintaa, huonekalut suojattiin kunnolla eikä muutossa ollut mitään ongelmia. Minulla on paljon upouutta tavaraa ja sellaista, jota ei saa enää mistään. Siksi minulle oli äärimmäisen tärkeää, että huonekalut eivät naarmuunnu ja hajoa muutossa, edes vähän.
Joskus kun muutan taas, en mieti kahta kertaa vaan pirautan RoadTransin hoitamaan homman. Tällainen asiakaspalvelu on sitä, mitä ihminen kaipaa! Kiitos!
Asiaa RoadTrans-nimisestä muuttofirmasta!
ASIAKAS_
2
2720
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mahtava muuttofirma ettei mitään rajaa, ammattitaitoisia, mukavia , ei ole tarpeeksi kehumisen sanoja. Voin suositella oli ilo katsoa heidän työskentelyä nopeesti meni muutto, jos näette tämä niin kiitos, ootte mahtavia t: Tuula paananen
- Anonyymi
Miksi Road Trans Finlandon lopettanut?!
Parempaa muuttofirmaa en ole ikinä kohdannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835102- 804895
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103078- 522709
- 432642
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860