Ei uskoisi että 10vuotta mennyt ja sitä muistolle tuli hieno kohokohta....
10vuotta eikä suotta.
4
431
Vastaukset
- miten_sulla
Itse olen kymmenen vuoden aikana vaihtanut autoa neljä kertaa, palkkaa on tullut noin 500 t. Ulkomaan matkoilla on käyty perheen kanssa noin kerran vuodessa (plus Lapin reissut keväisin). Vaimolta saa säännöllisesti peppua, aina kun on tarvis. Lapset on kasvaneet lukioikään. Ei paskempaa, ei todellakaan.
Ps. Oli unohtua, että kalaveneen olen vaihtanut kerran. Mutta tänä syksynä ajattelin hommata jo uuden. Kuhaa tuli kesällä ihan älyttömän paljon. - Konnunruuna
Kuus kesää istuin. Muistoja en koskaan unohda. Rakkaus syttyi, leimusi ja sammui. Terveiset teille kaikki Konnun ruunat.
- Anonyymi
Niin on. Nainen. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta. Eikä suotta.
- Anonyymi
Vuodet vierii
Muistot haihtuu
Hiv on ja pysyy
Kakolan konna64
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625