Aviomies Sensein vastaohjaus tekniikka toimii

Ninja--

Aviomies on päässyt ajatuksiini....

Ei nyt sentään 24/7 mutta melkein.

Tänä aamuna kaikki aamutoimeni sujuivat rutiinilla ilman, että olisin Aviomiestä ajatellut.... mutta sitten se tapahtui!...

Kävin paskalla, vedin vessan....ja huomasin, että yksi kakkakikkare ei ollutkaan mennyt pöntöstä alas. Siinä se vaan vielä kellui pinnalla kuin autuaspuupää ja toden totta...tuona hetkenä hetken ajattelin Senseitä....

Noh ja että nääs nääs jotta joku jo varmaan haluaa tietää....että iskikö paniikkikohtaus....

No ei. Tyynesti mielenrauhani säilyttäen väkivallanpuoliammattilaisena (evp. ) pesin alkuperäiset- ja tekohampaani. Purskuttelin suuni suuvedellä.....ja lavuaarin sijaan sylkäisin vessanpönttöön....

KHIA!!!....

Sinne se katosi Sensei, jonnekin.... enkä ajatellut sittemmin, kuin nyt.... että minneköhän.... köh, köh.... tämä muka Sensei on kadonnut.... kun nyt vain nöyrästi vaihtelevien nimimerkkiensä takaa on uskaltanut päätään aukoa.

60

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei--

      Kiitos aivopierustasi.

      • Ninja--

        Kiitos että vastasit.
        Oliko sinulla muuta?
        Kyselit tuolla aiemmin jotain....että jos minulla olisi mahdollisuus ostaa rantahuvila tai jotain Thaimaasta niin...
        Anteeksi että en vastannut. Vastaan nyt, että ei ehkä olisi eikä ole tarvetta....ja että ehkä minulla jo on huvilani Thaimaassa....
        Ehkä et arvaakaan missä?....


      • Sensei--
        Ninja-- kirjoitti:

        Kiitos että vastasit.
        Oliko sinulla muuta?
        Kyselit tuolla aiemmin jotain....että jos minulla olisi mahdollisuus ostaa rantahuvila tai jotain Thaimaasta niin...
        Anteeksi että en vastannut. Vastaan nyt, että ei ehkä olisi eikä ole tarvetta....ja että ehkä minulla jo on huvilani Thaimaassa....
        Ehkä et arvaakaan missä?....

        Jatka Poju aloituksias kuten tämä ja nauti toki ehkä huvilastas, en lähde arvuutteluus.


      • Ninja--
        Sensei-- kirjoitti:

        Jatka Poju aloituksias kuten tämä ja nauti toki ehkä huvilastas, en lähde arvuutteluus.

        Helppoa jatkaa näitä "arvuuttelua" ja arvannet miksi?
        No tietenkin siksi, että sinä olet pelkkä raukkamainen trolli.
        Chiang Maissa ei vielä toistaiseksi kukaan ole tavannut, tai tiedä mitään, kaltaisestasi satuhahmosta.


      • Sensei--
        Ninja-- kirjoitti:

        Helppoa jatkaa näitä "arvuuttelua" ja arvannet miksi?
        No tietenkin siksi, että sinä olet pelkkä raukkamainen trolli.
        Chiang Maissa ei vielä toistaiseksi kukaan ole tavannut, tai tiedä mitään, kaltaisestasi satuhahmosta.

        Raukkamainen....voi hurjaa, eikä kukaan tiedä mitään.

        No siinähän sulla hyvä syy tehdä näitä aloituksia, kun nämä aloitukset ei ole trollaamista.


      • Anonyymi

        Potato potato potato...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potato potato potato...

        Jep Jep ! !


    • Ninja--

      Joo.... ja kukahan jos et sinä, on päivänsä tällä palstalla jo vuosia tunnistettavasti trollialoituksin aloittanut?

      Ja kukahan se asia-argumenttien loppuessa lässyttää, että "ajatelkaa minua"?

      Minä olen nyt selvittänyt, että luomaasi satuhahmoa ei Chiang Maissa asu.

      • Sensei--

        No mutta sittenhän olen antanut sinulle puuhaa ja lienet puuhastelusi ajan ajatellut minua.

        No oikein hyvä että olet saanut tutkielmasi valmiiksi.

        Pistätkö ehkähuvilasi vetopottiin niin muutan matkasuunnitelmia ja tulemme Espanjasta lunastamaan ehkähuvilasi antaen sulle passeistamme kaikkien sivujen kopsut ja imipaperit jossa nimeni ja Thaimaan osoitteeni yhtenevä passini kanssa.
        Pikku mutka espanjasta suomen kautta thaimaahan kannattaa jos tarjolla ehkähuvilan saanti ja sinun henkilötietosi.

        Onko ok ??? vai seliseli ???


      • Ytri
        Sensei-- kirjoitti:

        No mutta sittenhän olen antanut sinulle puuhaa ja lienet puuhastelusi ajan ajatellut minua.

        No oikein hyvä että olet saanut tutkielmasi valmiiksi.

        Pistätkö ehkähuvilasi vetopottiin niin muutan matkasuunnitelmia ja tulemme Espanjasta lunastamaan ehkähuvilasi antaen sulle passeistamme kaikkien sivujen kopsut ja imipaperit jossa nimeni ja Thaimaan osoitteeni yhtenevä passini kanssa.
        Pikku mutka espanjasta suomen kautta thaimaahan kannattaa jos tarjolla ehkähuvilan saanti ja sinun henkilötietosi.

        Onko ok ??? vai seliseli ???

        Imipaperihöpinät ne vaan jatkuu Espanjassa Pattaya palstalla. Meni jo se poikasi passisivukuvan postituskin pilalle eikä sopinut tarinoihisi niin anna jo olla.


      • Ninja--
        Sensei-- kirjoitti:

        No mutta sittenhän olen antanut sinulle puuhaa ja lienet puuhastelusi ajan ajatellut minua.

        No oikein hyvä että olet saanut tutkielmasi valmiiksi.

        Pistätkö ehkähuvilasi vetopottiin niin muutan matkasuunnitelmia ja tulemme Espanjasta lunastamaan ehkähuvilasi antaen sulle passeistamme kaikkien sivujen kopsut ja imipaperit jossa nimeni ja Thaimaan osoitteeni yhtenevä passini kanssa.
        Pikku mutka espanjasta suomen kautta thaimaahan kannattaa jos tarjolla ehkähuvilan saanti ja sinun henkilötietosi.

        Onko ok ??? vai seliseli ???

        No ei oo ok.
        Miks, no tietenkin siks,
        Et en oo rakkaasi.
        Ajattelet siks, siis 24/7, väärää rakkauttasi.

        Lue aloitukseni uudestaan, Sensei kakkakikkare.

        Moips.


      • Sensei--
        Ninja-- kirjoitti:

        No ei oo ok.
        Miks, no tietenkin siks,
        Et en oo rakkaasi.
        Ajattelet siks, siis 24/7, väärää rakkauttasi.

        Lue aloitukseni uudestaan, Sensei kakkakikkare.

        Moips.

        Juuri noin seliseli, olet selvityksesi tehnyt, jatka Poju ihan miten tahdot.

        Ytrille kysymys, mikä väärin poikani passin osalta ?


      • Sensei--
        Ninja-- kirjoitti:

        No ei oo ok.
        Miks, no tietenkin siks,
        Et en oo rakkaasi.
        Ajattelet siks, siis 24/7, väärää rakkauttasi.

        Lue aloitukseni uudestaan, Sensei kakkakikkare.

        Moips.

        Viisas mies tämä Ninja, ottakaa opiksenne kikkareet.

        Älkää rakastako väärää rakkautta !!!!!!!!

        Myös olkaa tarkkoja passienne kanssa, myöntämispäivä on syntymäpäivä.
        Tarkistakaa siis hyvät kikkareet että passinne kesto on 50 vuotta ja valokuvana vauvan pläsi.


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        No mutta sittenhän olen antanut sinulle puuhaa ja lienet puuhastelusi ajan ajatellut minua.

        No oikein hyvä että olet saanut tutkielmasi valmiiksi.

        Pistätkö ehkähuvilasi vetopottiin niin muutan matkasuunnitelmia ja tulemme Espanjasta lunastamaan ehkähuvilasi antaen sulle passeistamme kaikkien sivujen kopsut ja imipaperit jossa nimeni ja Thaimaan osoitteeni yhtenevä passini kanssa.
        Pikku mutka espanjasta suomen kautta thaimaahan kannattaa jos tarjolla ehkähuvilan saanti ja sinun henkilötietosi.

        Onko ok ??? vai seliseli ???

        Kun aavehet mieltäsi ahdistaa,
        niin lemmi! - ja aavehet haihtuu.
        Kun murheet sun sielusi mustaks saa,
        niin lemmi! - ja iloks ne vaihtuu.

        Onko ok ??? vai seliseli ??? aha !!!

        T 20l0


      • Anonyymi
        Sensei-- kirjoitti:

        No mutta sittenhän olen antanut sinulle puuhaa ja lienet puuhastelusi ajan ajatellut minua.

        No oikein hyvä että olet saanut tutkielmasi valmiiksi.

        Pistätkö ehkähuvilasi vetopottiin niin muutan matkasuunnitelmia ja tulemme Espanjasta lunastamaan ehkähuvilasi antaen sulle passeistamme kaikkien sivujen kopsut ja imipaperit jossa nimeni ja Thaimaan osoitteeni yhtenevä passini kanssa.
        Pikku mutka espanjasta suomen kautta thaimaahan kannattaa jos tarjolla ehkähuvilan saanti ja sinun henkilötietosi.

        Onko ok ??? vai seliseli ???

        Aijaa kuva Kuksasta Chiang Maissa.


    • NeitiXX

      Sensein tavanomainen puheripuli pääsemässä jälleen vauhtiin.

      • Sensei--

        No kenelle avauksen piruilu on osoitettu hyvä neiti 2010 ?


    • Sensei--
    • KakkakikkareenPaluu

      No nyt se on täällä taas.... ja tutut on jutut!!

      • Anonyymi

        Hoplop...


    • YmmärtäkääAivottomat

      Tarkemmin sellainen jolla on aivot, voisi ymmärtää, että Aviomiehen harjoittama palstavastaohjaustekniikka toimii äärimmäisen hyvin hänen saavuttaen sillä sen minkä on avoimesti tietoon saattanut, eli että rakkaat ajattelevat häntä joka ikinen päivä, ja todiste tuosta satanolla voitosta on havaittavissa palstalla joka ikinen päivä.

      • Aivollinen

        Ei ole aivollisia.


      • JopoGP-luokka

        Tottakai ajattelee kaikki senseitä. Salaperäisyys häntä ympäröi ja erinäiset merkkihenkilöt ovat hänen ystäviään. Miljonäärit kun vetää toisiaan puoleensa. Hän itsehän ei ajattele käytännössä ollenkaan koskaan Pattayan rakkaita, ei maijaa eikä dilleä, ei nimimerkkiä 2010 eikä kysele koskaan mitään heistä eikä Pattayasta. Pattaya on senseille aivan yhdentekevä. Onhan hän toisaalla onnellisesti naimisissa matkustellen ympäri maailmaa, kuten kiireiset miljonäärit tekevät, eikä häntä kiinnosta Pattaya ollenkaan.
        Ratamoottoripyöräilyn ystävillä on yleisessä tiedossa että legendaarinen Jarno Saarinen kehitti polvi maassa kurviin ajamisen. Harvemmalla on kuitenkaan tiedossa se, että sensei kehitti räkä poskella ajamisen 70 luvun lopussa Kotkassa. Isoisänsä Helkaman kerrottiin saavuttaneen viileinä syysiltoina loivassa alamäessä jopa 48 kilometrin tuntinopeuden, joka tuntui ja näkyi poskionteloissaan saakka. Kannattaa ihailla.


      • legginsensei
        JopoGP-luokka kirjoitti:

        Tottakai ajattelee kaikki senseitä. Salaperäisyys häntä ympäröi ja erinäiset merkkihenkilöt ovat hänen ystäviään. Miljonäärit kun vetää toisiaan puoleensa. Hän itsehän ei ajattele käytännössä ollenkaan koskaan Pattayan rakkaita, ei maijaa eikä dilleä, ei nimimerkkiä 2010 eikä kysele koskaan mitään heistä eikä Pattayasta. Pattaya on senseille aivan yhdentekevä. Onhan hän toisaalla onnellisesti naimisissa matkustellen ympäri maailmaa, kuten kiireiset miljonäärit tekevät, eikä häntä kiinnosta Pattaya ollenkaan.
        Ratamoottoripyöräilyn ystävillä on yleisessä tiedossa että legendaarinen Jarno Saarinen kehitti polvi maassa kurviin ajamisen. Harvemmalla on kuitenkaan tiedossa se, että sensei kehitti räkä poskella ajamisen 70 luvun lopussa Kotkassa. Isoisänsä Helkaman kerrottiin saavuttaneen viileinä syysiltoina loivassa alamäessä jopa 48 kilometrin tuntinopeuden, joka tuntui ja näkyi poskionteloissaan saakka. Kannattaa ihailla.

        Sama mies on kehittänyt myös ainutlaatuisen "korva maassa" tekniikan poistuessaan ravintola Bucciksesta ovimies Mulqvistin saattelemana.


    • HymyileväSensei

      Toistaiseksi julkaisemattoman uutisen mukaan Helsingin Viikinmäen jätevedenpuhdistamolla on tehty hämmästyttävä löytö.

      Operaattori kertoo, että ensin prosessista oli kuulunut outo potato potato potato ääni. Asiaa tarkemmin tutkittuaan hän teki hämmentävän löydön.

      Prosessiin oli ajautunut Kuksa, johon oli kaiverrettu nimi Azimut.. Eikä tässä vielä kaikki. Kuksassa jökötti kakkapökäle, jolla oli tekohampaat.

      Saa nähdä tuleeko uutinen läpäisemään kansainvälisen uutiskynnyksen ja päätyykö Pattayan uutisiin?

      • Voiko_vitutukseen_kuolla

        Onneksi meidän ei tarvitse seurata Pattayan uutisia 24/7.
        Jos tämä uutinen Pattayan uutisissa on....
        Niin kyllähän joku Chiang Maista tai Hua Hinistä sen tänne linkittää.


      • Anonyymi
        Voiko_vitutukseen_kuolla kirjoitti:

        Onneksi meidän ei tarvitse seurata Pattayan uutisia 24/7.
        Jos tämä uutinen Pattayan uutisissa on....
        Niin kyllähän joku Chiang Maista tai Hua Hinistä sen tänne linkittää.

        Mitä täytyy ihmiselle tapahtua, että se näin häiriintyy?


    • Ninja--

      Mitä minä nyt teen? Vastaohjauksen ohjaustehostin meni rikki ja minä pyörin ympyrää palstalla.

      • OletAivopesty

        Sorry, ei ole apua sairauteesi, jatka pyörimistä, aviomiespaniikista ei pääse eroon, varsinkaan kun on idiootti kuten sinä.


      • Sensei--

        KHIAI !!!


      • OikeasenseiAviossa
        Sensei-- kirjoitti:

        KHIAI !!!

        Juutuupista näin karatetytön ja sillä oli vyö.. se vetää sua iha just tuplakekke haisu uchilla otsaan... mulla on harmooni ni mä en pysty...


      • Anonyymi

        Huhuillaan että kuksa olisi siirtynyt Paraisilta Espanjaan.
        Mutta missä on Lento kapteeni Pökäle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuillaan että kuksa olisi siirtynyt Paraisilta Espanjaan.
        Mutta missä on Lento kapteeni Pökäle?

        jäi resupetteri umpi suoli termi naalin lähtö selvitykseen lento kentällä. odotan sitä turva tarkastuksessa tässä jo toista viikkoa.
        by numbdoll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhuillaan että kuksa olisi siirtynyt Paraisilta Espanjaan.
        Mutta missä on Lento kapteeni Pökäle?

        Lento kapteeni on hakemassa lisää virtaa niksulasta, sveitsin laatuvakuutus ei sitten korvannutkaan ihan kaikkea..


      • Anonyymi
        OikeasenseiAviossa kirjoitti:

        Juutuupista näin karatetytön ja sillä oli vyö.. se vetää sua iha just tuplakekke haisu uchilla otsaan... mulla on harmooni ni mä en pysty...

        Heilahtiko kellohame?


    • Anonyymi

      Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • Anonyymi

      Vastaohjaus ja polvi maassa ajaminen on jo vanhan liiton hommaa.
      Aviomies on kehittänyt ainutlaatuisen "korva maassa" tekniikan poistuessaan ravintola Bucciksesta ovimies Mulqvistin saattelemana.

      Siinä kun hän taas kerran levytti asfaltilla hieman heikon näköisessä hapessa korva maassa, niin kysäisin mitä hän siinä tekee että onko kaikki hyvin?
      Hän sanoi pystyvänsä arvioimaan lähestyvien hevosten määrän kavioiden kapseesta ja kertomaan ratsastajien painon ja sukupuolen.

      On lahjakas herrasmies.

    • Anonyymi

      Olipa entisen työmaan parkilla tänään tumma Audi , rekkari "Sensei" :)

      • Anonyymi

        Onpas omalaatuisia palstakirjoituksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas omalaatuisia palstakirjoituksia

        Linkin vuoksi poistui mutta katsokaapas Sensei Yoshio Tanin saavutukset Suomessa. Hänhän toimi Suomessa karatesenseinä diplomi inssin duuninsa ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkin vuoksi poistui mutta katsokaapas Sensei Yoshio Tanin saavutukset Suomessa. Hänhän toimi Suomessa karatesenseinä diplomi inssin duuninsa ohella.

        Tarkoitin pattayapalstaa kokonaisuutena, en tätä yhtä avausta saatikka jotain japsia... Ei täällä terveet viihdy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin pattayapalstaa kokonaisuutena, en tätä yhtä avausta saatikka jotain japsia... Ei täällä terveet viihdy.

        Hyvä että sinulla kaltaisiasi viihtyjiä, niin et ole yksin viihtymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sinulla kaltaisiasi viihtyjiä, niin et ole yksin viihtymässä.

        Kiitos samoin, kyllä hullu toisen hullun tunnistaa, hauskaa vaan että Pattayapalstalla viihtyy näitä tunnistettavia yli tarpeen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, kyllä hullu toisen hullun tunnistaa, hauskaa vaan että Pattayapalstalla viihtyy näitä tunnistettavia yli tarpeen...

        Täällä on helppoa päteä ja tuntea ylemmyyttä, kun valtaosa on idiootteja.


    • Anonyymi

      Ajoin liian lujaa kolmipyörälläni mutkaan ja vastaohjaus ei toiminut. Niimpä menin mukkelis makkelis pusikkoon.

      • Anonyymi

        Sattuiko kypärään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuiko kypärään?

        KhiI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KhiI.

        Ups... KHII JAI !!!


    • Anonyymi

      Hauska aloitus ja ketju.

      Ninja-- vs Sensei--

      6 - 0

    • Anonyymi

      Resuperse.!

    • Anonyymi

      En hallitse rollaatorini vastaohjausta, joten menin mutkassa hatelikkoon.

    • Anonyymi

      Mitäs tykkäätte? Näin minä suollan joka keskustellun omia peräsuolesta tulleita kommentteja,

    • Anonyymi

      En ole koskaan kirjoittanut mitään tänne vastaohjauksesta.
      By NumBall HHN 61v.

      • Anonyymi

        Jaahas... sitten se kirjoittaja taisi olla senssukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas... sitten se kirjoittaja taisi olla senssukka?

        Mitä eroa näissä "kahdessa" on ?


      • Anonyymi

        Neidille kirjoitin,14.06.2022 03:28 näin, "muuten hienosti kopioitu auton elekroniikka lista, mutta ylläpito puutui peliin, erityisesti minua nauratti sinun iPhone hankinta, pitäähän mese kuskilla olla iPhone kun haavemebassa on tuki sille, ostitko senkin osamaksulla, olet melkoinen pelle.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neidille kirjoitin,14.06.2022 03:28 näin, "muuten hienosti kopioitu auton elekroniikka lista, mutta ylläpito puutui peliin, erityisesti minua nauratti sinun iPhone hankinta, pitäähän mese kuskilla olla iPhone kun haavemebassa on tuki sille, ostitko senkin osamaksulla, olet melkoinen pelle.
        By NumBall HHN 61v.

        Välissä vähän ihmetyttää, että onko siellä ylläpidossa duunissa joku Sika-Amalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa näissä "kahdessa" on ?

        Samaa paskaa eri paketeissa -sanonta ei taida päteä tämän pallomahan tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe