Oletko ennen tutustunut Intian olosuhteisiin? Ellet ole, niin osta opas jollei sinulla jo sellaista ole.
Intia on erikoisuuksien maa, jossa perinteiset eurooppalaiset käsitykset saavat huutia.
Siinä missä sinä syöt Gooalaisen aamuaterian, kylän lehmä syö rannalle asetettujen jätesäkkien seasta päivittäisen ateriansa! Paperia, peltiä ja jäterukaa.
Olimme Goassa kuukauden ja lämpö "helli" meitä. On paikkoja johon on mukava mennä kuten Mabusa, vanha jenkkien ja englantilaisten hippien "kylä.
Näitä paikkoja Pohjois-Goassa riittää ja silloin käydessämme siellä v 2010
Matkasta muistoihin jäi ranta, joka oli öljyntahrima yläveden aikaan ja rannan ulkopuolella odottavat rautamalvilaivat, jotka odottivat proomujaan .
Pohjoisgoan loma-alueen yläpuolella on heti alue josta rautamalmia lastataan uimarannan ulkopuolella odottaviin valtamerialuksiin. Ranta on saasteinen ja lähes uimakelvoton.
Ainoa asia mikä rannan pelastaa ovat schack:t, ruokapaikat jotka ovat todella hyviä ja runsaita rannalla.
PohjoisGoa
2
865
Vastaukset
- Ihmettelevä
Ymmärsinkö nyt oikein? Neuvot ostamaan Intia-oppaan ellei sellaista jo ole.
Olit Goassa 2010 kukauden. Siinä ajassa ehti varmasti nähdä ja kokea paljon, mutta miksi kerrot reissustasi vasta 2018? - Anonyymi
Goassa on paljon muuttunut sitten vuoden 2010. Rautamalmia ei enää louhita eikä laivata ja ainakin pohjois-Goassa on kunnan puolesta roskien keräys roska-autoilla. Miksi kirjoitat tänne vanhentunetta tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 551042
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 61674
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533651- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78578