Oletko ennen tutustunut Intian olosuhteisiin? Ellet ole, niin osta opas jollei sinulla jo sellaista ole.
Intia on erikoisuuksien maa, jossa perinteiset eurooppalaiset käsitykset saavat huutia.
Siinä missä sinä syöt Gooalaisen aamuaterian, kylän lehmä syö rannalle asetettujen jätesäkkien seasta päivittäisen ateriansa! Paperia, peltiä ja jäterukaa.
Olimme Goassa kuukauden ja lämpö "helli" meitä. On paikkoja johon on mukava mennä kuten Mabusa, vanha jenkkien ja englantilaisten hippien "kylä.
Näitä paikkoja Pohjois-Goassa riittää ja silloin käydessämme siellä v 2010
Matkasta muistoihin jäi ranta, joka oli öljyntahrima yläveden aikaan ja rannan ulkopuolella odottavat rautamalvilaivat, jotka odottivat proomujaan .
Pohjoisgoan loma-alueen yläpuolella on heti alue josta rautamalmia lastataan uimarannan ulkopuolella odottaviin valtamerialuksiin. Ranta on saasteinen ja lähes uimakelvoton.
Ainoa asia mikä rannan pelastaa ovat schack:t, ruokapaikat jotka ovat todella hyviä ja runsaita rannalla.
PohjoisGoa
2
865
Vastaukset 2
- Ihmettelevä
Ymmärsinkö nyt oikein? Neuvot ostamaan Intia-oppaan ellei sellaista jo ole.
Olit Goassa 2010 kukauden. Siinä ajassa ehti varmasti nähdä ja kokea paljon, mutta miksi kerrot reissustasi vasta 2018? - Anonyymi
Goassa on paljon muuttunut sitten vuoden 2010. Rautamalmia ei enää louhita eikä laivata ja ainakin pohjois-Goassa on kunnan puolesta roskien keräys roska-autoilla. Miksi kirjoitat tänne vanhentunetta tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407