Oletko ennen tutustunut Intian olosuhteisiin? Ellet ole, niin osta opas jollei sinulla jo sellaista ole.
Intia on erikoisuuksien maa, jossa perinteiset eurooppalaiset käsitykset saavat huutia.
Siinä missä sinä syöt Gooalaisen aamuaterian, kylän lehmä syö rannalle asetettujen jätesäkkien seasta päivittäisen ateriansa! Paperia, peltiä ja jäterukaa.
Olimme Goassa kuukauden ja lämpö "helli" meitä. On paikkoja johon on mukava mennä kuten Mabusa, vanha jenkkien ja englantilaisten hippien "kylä.
Näitä paikkoja Pohjois-Goassa riittää ja silloin käydessämme siellä v 2010
Matkasta muistoihin jäi ranta, joka oli öljyntahrima yläveden aikaan ja rannan ulkopuolella odottavat rautamalvilaivat, jotka odottivat proomujaan .
Pohjoisgoan loma-alueen yläpuolella on heti alue josta rautamalmia lastataan uimarannan ulkopuolella odottaviin valtamerialuksiin. Ranta on saasteinen ja lähes uimakelvoton.
Ainoa asia mikä rannan pelastaa ovat schack:t, ruokapaikat jotka ovat todella hyviä ja runsaita rannalla.
PohjoisGoa
2
865
Vastaukset
- Ihmettelevä
Ymmärsinkö nyt oikein? Neuvot ostamaan Intia-oppaan ellei sellaista jo ole.
Olit Goassa 2010 kukauden. Siinä ajassa ehti varmasti nähdä ja kokea paljon, mutta miksi kerrot reissustasi vasta 2018? - Anonyymi
Goassa on paljon muuttunut sitten vuoden 2010. Rautamalmia ei enää louhita eikä laivata ja ainakin pohjois-Goassa on kunnan puolesta roskien keräys roska-autoilla. Miksi kirjoitat tänne vanhentunetta tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419