PohjoisGoa

Oletko ennen tutustunut Intian olosuhteisiin? Ellet ole, niin osta opas jollei sinulla jo sellaista ole.
Intia on erikoisuuksien maa, jossa perinteiset eurooppalaiset käsitykset saavat huutia.
Siinä missä sinä syöt Gooalaisen aamuaterian, kylän lehmä syö rannalle asetettujen jätesäkkien seasta päivittäisen ateriansa! Paperia, peltiä ja jäterukaa.
Olimme Goassa kuukauden ja lämpö "helli" meitä. On paikkoja johon on mukava mennä kuten Mabusa, vanha jenkkien ja englantilaisten hippien "kylä.
Näitä paikkoja Pohjois-Goassa riittää ja silloin käydessämme siellä v 2010
Matkasta muistoihin jäi ranta, joka oli öljyntahrima yläveden aikaan ja rannan ulkopuolella odottavat rautamalvilaivat, jotka odottivat proomujaan .
Pohjoisgoan loma-alueen yläpuolella on heti alue josta rautamalmia lastataan uimarannan ulkopuolella odottaviin valtamerialuksiin. Ranta on saasteinen ja lähes uimakelvoton.
Ainoa asia mikä rannan pelastaa ovat schack:t, ruokapaikat jotka ovat todella hyviä ja runsaita rannalla.

2

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä

Ymmärsinkö nyt oikein? Neuvot ostamaan Intia-oppaan ellei sellaista jo ole.
      Olit Goassa 2010 kukauden. Siinä ajassa ehti varmasti nähdä ja kokea paljon, mutta miksi kerrot reissustasi vasta 2018?

• Anonyymi

Goassa on paljon muuttunut sitten vuoden 2010. Rautamalmia ei enää louhita eikä laivata ja ainakin pohjois-Goassa on kunnan puolesta roskien keräys roska-autoilla. Miksi kirjoitat tänne vanhentunetta tietoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe