Tytöt ovat ihania olentoja :)

Kauniitmuistot

En tiiä kyl miks mut itselle tuli nyt hirvee tarve päästä jakamaan tänne omia kokemuksia tytöistä! Olen siis 15v poika ja olen huomannut että todella monet tytöt ovat todella ihania. He harvemmin alkavat kiusaamaan mistään typeristä asioista ja he tuntuvat välillä tiedostavansa tekemänsä vääryyden paremmin kuin pojat. Kun mukava ja vähänkin nätti tyttö katsoo sinua silmiin niin tulee heti pirteempi olo! Itse en ole mikään hyvännäköinen, mutta silti jotkut tytöt esim. koulussa kattelee ja jopa joskus hymyilee vaikka ei edes kunnolla tunnettais, ai että niitä hetkiä! Olen elämässäni tavannut yhden tytön jonka vuoksi olisin voinut tehdä oikeasti melkein mitä vaan että saisin olla hänen kanssaan. Hän ei koskaan julkisesti kiroillu tai haukkunu muita. Hänen puhetyylinsä oli jotenkin niin "ihana" muita kohtaan. Välillä tuntui että "sydän olisi sulanut" kun kuuli miten hän puhui. Itseppä en pystynyt oikein millään olla ajattelematta tätä tyttöä, joten aloin vilkuilemaan tätä tyttöä, aina kun tiesin missä hän on. No hän tietysti tajusi sen ja alkoi katselemaan takaisin. Joskus kun näin hänet ulkoilemassa kavereidensa kaa ja olin itse menossa kaverin tykö niin kävelin hänen vierestä sattumalta ja tapahtui asia mikä on piristänyt minua lukemattomia kertoja: hän hymyili sellaisella "söpöllä" ilmeellä minua kohti. Tämähän ei ollut ainoa kerta ja tämän kaltaisia hetkiä alkoi tapahtumaan yhä useammin! Siis tyttö jonka käytös on ihaninta kuin kellään muulla, oli alkanut useammankin kerran pitämään tämmöistä "silmäpeliä" Ai että kun kaipaan niitä aikoja. Olisi ollut kiva kertoa hänelle että kuinka pahasti olen ihastunut häneen ja kuinka paljon pelkkä hänen katseensakkin on piristänyt minua! Mutta vaikka olen tällekkin tytölle puhunut koulussa kouluasiosta ja olisi ollut suhteellisen hyviäkin tilaisuuksia kertoa se hänelle en koskaan sitä tehnyt. Ulkonäköni en pitänyt tarpeeksi hyvänä että kehtaisin hänen aikaansa viedä. Ihan aluksi en pitänyt häntä itseasissa edes kovin kauniina, mutta sitten kun ihastuin hänen luonteeseen niin tuntui siltä että hänestä tulee kokoajan kauniimpi. Varsinkin Tämän jälkeen olen tytöissä yrittänyt kiinnittää mahdollisimman paljon huomiota heidän sisäiseen kauneuteen, koska kun sisäisen kauneuden tajuaa niin ulkoinenkin tuntuu vielä kauniimmalta. Muistan vielä kun meillä oli koulussa väittely ryhmän kesken jostakin eettisestä aiheesta ja minä sanoin minun mielipiteeni nii tämä tyttö sanoi sen jälkeen jotakin tyyliin että "et sä voi noin ajatella" ja sen jälkeen minä pidin omaa ajattelua aika aivottomana. Tein usein iltalenkkejä ja mietin että miten mä näin oon voinut ajatella. Kyllä se rakkaus saa aikaan jänniä asioita!

0

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 185
        2045
      2. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        53
        1932
      3. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        135
        1588
      4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

        Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
        Maailman menoa
        146
        1533
      5. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1324
      6. Nukkumisiin sitten

        Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
        Ikävä
        4
        1204
      7. Muistatko komeroinnin?

        Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
        Suhteet
        48
        1185
      8. Naisten tyypilliset...

        Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
        Ikävä
        10
        1173
      9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

        "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
        Suhteet
        3
        1138
      10. Syö kohtuudella niin et liho.

        Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
        Laihdutus
        11
        1137
      Aihe