Tytöt ovat ihania olentoja :)

Kauniitmuistot

En tiiä kyl miks mut itselle tuli nyt hirvee tarve päästä jakamaan tänne omia kokemuksia tytöistä! Olen siis 15v poika ja olen huomannut että todella monet tytöt ovat todella ihania. He harvemmin alkavat kiusaamaan mistään typeristä asioista ja he tuntuvat välillä tiedostavansa tekemänsä vääryyden paremmin kuin pojat. Kun mukava ja vähänkin nätti tyttö katsoo sinua silmiin niin tulee heti pirteempi olo! Itse en ole mikään hyvännäköinen, mutta silti jotkut tytöt esim. koulussa kattelee ja jopa joskus hymyilee vaikka ei edes kunnolla tunnettais, ai että niitä hetkiä! Olen elämässäni tavannut yhden tytön jonka vuoksi olisin voinut tehdä oikeasti melkein mitä vaan että saisin olla hänen kanssaan. Hän ei koskaan julkisesti kiroillu tai haukkunu muita. Hänen puhetyylinsä oli jotenkin niin "ihana" muita kohtaan. Välillä tuntui että "sydän olisi sulanut" kun kuuli miten hän puhui. Itseppä en pystynyt oikein millään olla ajattelematta tätä tyttöä, joten aloin vilkuilemaan tätä tyttöä, aina kun tiesin missä hän on. No hän tietysti tajusi sen ja alkoi katselemaan takaisin. Joskus kun näin hänet ulkoilemassa kavereidensa kaa ja olin itse menossa kaverin tykö niin kävelin hänen vierestä sattumalta ja tapahtui asia mikä on piristänyt minua lukemattomia kertoja: hän hymyili sellaisella "söpöllä" ilmeellä minua kohti. Tämähän ei ollut ainoa kerta ja tämän kaltaisia hetkiä alkoi tapahtumaan yhä useammin! Siis tyttö jonka käytös on ihaninta kuin kellään muulla, oli alkanut useammankin kerran pitämään tämmöistä "silmäpeliä" Ai että kun kaipaan niitä aikoja. Olisi ollut kiva kertoa hänelle että kuinka pahasti olen ihastunut häneen ja kuinka paljon pelkkä hänen katseensakkin on piristänyt minua! Mutta vaikka olen tällekkin tytölle puhunut koulussa kouluasiosta ja olisi ollut suhteellisen hyviäkin tilaisuuksia kertoa se hänelle en koskaan sitä tehnyt. Ulkonäköni en pitänyt tarpeeksi hyvänä että kehtaisin hänen aikaansa viedä. Ihan aluksi en pitänyt häntä itseasissa edes kovin kauniina, mutta sitten kun ihastuin hänen luonteeseen niin tuntui siltä että hänestä tulee kokoajan kauniimpi. Varsinkin Tämän jälkeen olen tytöissä yrittänyt kiinnittää mahdollisimman paljon huomiota heidän sisäiseen kauneuteen, koska kun sisäisen kauneuden tajuaa niin ulkoinenkin tuntuu vielä kauniimmalta. Muistan vielä kun meillä oli koulussa väittely ryhmän kesken jostakin eettisestä aiheesta ja minä sanoin minun mielipiteeni nii tämä tyttö sanoi sen jälkeen jotakin tyyliin että "et sä voi noin ajatella" ja sen jälkeen minä pidin omaa ajattelua aika aivottomana. Tein usein iltalenkkejä ja mietin että miten mä näin oon voinut ajatella. Kyllä se rakkaus saa aikaan jänniä asioita!

10

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oox homo

    • Kauniitmuistot

      Lyhyesti ja ytimekkäästi, tottakai olen!

    • kiinnostuin

      Minkä ikäine siä oot ja miltä paikla kunnalta? Kiinnostuin susta voitaisiin pelata "silmäpeliä".

    • Kauniitmuistot

      22v ja Keravalta.

    • Kauniitmuistot

      Jaa tääl jotkut on aika nokkelia ja vitsikkäitä kun esintyy alkuperäisen tekstin kirjoittajina. @kiinostuin, Ikäni mainitisin jo tekstissä eli 15v ja viestisi vaikuttaa siltä että sanoit tuon pilkkana. Ainakin koin asian niin. Mutta jos ei ollut niin en valitettavasti ala täältä tutustumaan ihmisiin.

      • Kauniitmuistot

        Tai no voisin ehkä perjaatteessa, mutta nämä jutut mitä olen lukenut täältä suomi24nuoret sivustolta vaikuttaa vähän siltä että tääl halutaan vaan trollaa ihmisii,eikä oikeesti keskustella näistä asioista syvemmin. Varmaan tääl on tietysti fiksujakin keskustelijoita, mutta minulle ei erityisen hyvä luotto ole täällä pyöriviin ihmisiin.


      • kiinnostuin

        Sori ei ole kiusa, vain minä olen tyhmä. Onohda toi. Sori. Tiään kyllä että mitkään anteeksipyynnöt ei auta. Tyhmä pila, jota en miettinyt.


    • Kauniitmuistot

      Et vaan ymmärrä. Haluaisin tutustua fiksumpaan tyttöön. Sorry, ei mitään henkilökohtaista.

      • Oikekauniitmuistot

        täällähä on vissii nyt joku, joka on hoksannut että täällä pystyy käyttää samaa nimimerkkiä ja sen takia kirjoitelee tälläisiä "trolleja"? No kun oot nyt alkuun päässy nii anna mennä vaa! Katotaas sit vaik kauaa kärsivällisyytes kestää kun se o nyt nii mukavaa puhaa sulle...


    • Tekstaaja

      Puhua? Minäkin haluan äänet tähän palveluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe