Lauantai PÄIVÄÄ

Naiselle tolkuttoman hyvää päivää! 😊 Huikeeta ...

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnPahaSekinNähty

      Myrkynvihreen toppiksen käyttäjän tytär on varmasti innoissaan.
      Mulla on paljon parempi muisti, mm. siks, että mä pysyn tolkuissani. ;)
      Mut hyvää ja kivaa päivää sullekin..! :)

      • Kiitos.


    • Huomenta!
      Kiitoksia ja tuohonpa toivotukseen voikin vastata toivottamalla sinulle älyttömän hyvää päivää! Nauti syksyn raikkasta ilmasta ja tämän päivän myräkästä. Mitähän tolkutonta minä tekisin tänään; pitänee miettiä........

      • Kaikkituleesulletakaisin

        Pidä vaikka naistas kädestä et ei tule keskenmeno tai lapsi sairas.


      • Xna-nainen ... päivää se tuohon aikaan on.
        Vaan Kiitoksia! :)


      • OnPahaSekinNähty
        KUOKKA kirjoitti:

        Xna-nainen ... päivää se tuohon aikaan on.
        Vaan Kiitoksia! :)

        Ainaki Maurin ja sen Morsmaikun päivää.
        Ja näköjään sun Tuki-asemien. ;)


    • ArmonKallionKeisari

      Ai. Ilmeisesti näit jo aamulla, ku et huomenia toivotellu.
      Mauri-myrskyistä päivää! Kohta on varmaan suomi24 yhtä sekasin... ;)

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka....moiiiii...
      Mikä nyt niin ..huikeeta....
      Teetkö jotain erikoista.....mitä oot keksinyt...
      Vai ootko rakastunut ..oikeesti....
      Vitsit....mies sanoo aamul ..huikeeta jos sillä on ollut ihana yö takana....
      Tai on mennyt aamuyöstä kalaan...ja saanut sen vonkaleen....
      Tai erämies ja istuu mettäs valkeen ääres ja on aivan mahtava aamu...
      Mies on käynyt auto kaupas...ostanut sen hienoimman unelman ..vihdoin....
      Kivaa päivää....teet sit mitä tahansa...Tsau Beibi...🙋👅👣👁👁🐇🐇

      • SemmonenKateissa

        Tai Sun -apauksessa hakenu ilmasen Silverado Chevroletin? ;)


      • No niin Pikkukukka ...
        Älä tee omia päätelmiä.
        Kysy jos on jotan kysyttävää, välttämättä et saa vastausta.
        Suunta on se ettei tämän miehen elämässä tapahdu mitään positiivista.
        Sekää ei ole noin yksi oikoista, pieniä ne on ilot siitä se pitää ammentaa elämän ilot.
        Vaikka tuntuu ettei ole kun surut jäljellä.
        Silti täytyy potkia itteensä liikenteeseen.
        Jos mä toivota jollekkin naiselle hyvää päivää ei se tarkoita että minulla olisi hyvin alkanut päivä.
        Mutta se positiivinen vastaus siitä minä saan virtaa ja jaksan tätä niin paskaa mailmaa.
        Ei ole mitään ruusuilla tanssimista minun elämä silti ne piikit mitä ruusussa on pistelee jalkapohjia.
        Silti sinä Pikkukukka olet palstan valopilkku, enkä vähättele tuossa valosivoimmaa.
        Puhutko vielä täälä yksin Pikkukukka?
        Nyt päivän töihin.
        Voi hyvin Pikkukukka 😘


      • Pikkukukkaelluhallo

        Aloitetaan alusta..kone heitti munt ulos..
        Voi Kuokka..luulin et oot iloinen ihminen ..no joo...oot...
        Kuokka..
        Tietäisit minkä mankelien läpi mä oon mennyt...puristettu litanax...
        Elämä ei ain mee kuin trömös...
        Muistelen kun olin ihan pikkuinen tyttö ain hYPIN ja rallattelin pitkin teitä...
        Olin vahva...oikeesti pojat tykkäs munsta..
        Ei tytöt...se on seurannut mua ain..
        Keski vaiheilla elin poikaporukas...
        Onnellista aikaa..sain olla prinsessa ain...
        Mut koulus mulla kyllä tyttök.
        Ja myöhemminkin...
        Mut ain ulkopuolinen..Kasvatin myös kuoren ympärilleni..en laskehelpolla iholle..
        Hassua olen nyt alkanut hajottamaan sitä..kun ei oo mitään menetettävää..
        Mulla ain voima varana ollut..
        OSAAN ..HAAVEILLA ..UNELMOIDA...
        NIITÄ EI KUKAAN VOI VIEDÄ MULTA ..EIKÄ VAHINGOITTAA...
        OON puolikx Karjalainen ..siint iloisuus ja positiivius...
        Muitatko elokuvan ..OPRI. ..Mä vähän kuin Opri..ens kukaan ei tykännyt..mut OPRI ...sulatti kaik..En nyt oo vanha huivipäinen nainen..mut kumminkin..
        Tai muistatko elokuvan...RUMA ELSA...POIKATYTTÖ...Elsallahan ei ollut helppoo..mut sai kaupungin komeimman...
        Kyl määkin sain komeen...toinen tarina...
        Erilaisuus ei ole helppoo..ihmiset ei helpolla hyväksy...pitäis ain mahtuu samaan kaavaan..
        Ain ajatellut..mä tämmöinen ..mä kelpaan itelle...muulla ei välii..
        Kun putoo suohon ..pitää pyristellä ylös...ei saa jäädä makamaan..
        KOSKA HUOMINEN ODOTTAA...
        IHANA UUS PÄIVÄ..AINA VOI ALOITTAA ALUSTA..PUTSAA VAIN PÖYDÄN..
        Hyviä päiviä..Kuokka..oo häpi...❤


      • MehiläisenKimmo58

        Sähän oot sitte aivan ku puolikas Aura-juustoa. Mainoslauseella "Toiset rakastaa, muut ei voi sietää"...tai jotain sinnepäin. ;)


      • Pikkukukkaelluhallo

        Viel..Kuokka...
        Täällä kaik kauniit sanat antavat voimaa..olen siinnä kanssasi samaa mieltä..vaik ehkä ei ole tarkoitettu mulle..
        Mut kaik ..kaunis ..siintä tulee niin hyvä mieli...🐇🐇🙋👅🌹🌹🌹


      • Pikkukukkaelluhallo
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Viel..Kuokka...
        Täällä kaik kauniit sanat antavat voimaa..olen siinnä kanssasi samaa mieltä..vaik ehkä ei ole tarkoitettu mulle..
        Mut kaik ..kaunis ..siintä tulee niin hyvä mieli...🐇🐇🙋👅🌹🌹🌹

        11:59...jepjep...
        Sinä sen sanoit...Ehkä näin...🙋


      • MehiläisenKimmo58

        Hyvä, että oikee nakki napsahti. Siis sun! Ja muutki pikkupikkupiriläiset kaikki samalle luukulle... ;)


    • nnnnainennn

      Kivaa päivää :)

      • Kiitos ...
        Niinpä se olisi tehtävä.


      • OnPahaSeNiinVäärin

        Ja maalailet pari Mona-Lisaa siinä siivellä Tai Vaan Rantaan aikas "kuluks"? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe