LÖytyykö keskustasta karaoke paikkoja?
Karaokea Tallinnassa?
13
1621
Vastaukset
- sue
ainakin hotelli Virussa Bar Bogarthissa on ti-la klo 20.00 alkaen karaokea.
- juha
No nyt osaa tämän kiertää kaukaa.
- Caty76
juha kirjoitti:
No nyt osaa tämän kiertää kaukaa.
Eikös toi vaadi hieman selitystä? Miksi?
- Happonen
Caty76 kirjoitti:
Eikös toi vaadi hieman selitystä? Miksi?
Kai laulat Viron kielisiä lauluja vai oletko Suomijuntti, jonka pitää saada kaikki palvelu Suomen kielellä ja voita leivän päälle kun Suomessa laitetaan aina?
- Caty76
Happonen kirjoitti:
Kai laulat Viron kielisiä lauluja vai oletko Suomijuntti, jonka pitää saada kaikki palvelu Suomen kielellä ja voita leivän päälle kun Suomessa laitetaan aina?
Suomeksi ja englanniksi lähinnä. Palvelua ei tarvitse saada suomen kielellä välttämättä, mutta eiköhän he siellä (Virossa) meidän omaakin kieltämme osaa.. Mitä taas tulee viron kielisiin karaoke kappaleisiin/levyihin niin en ole koskaan törmännyt.. Missä niitä on? Kerro?
Hyvin laulan vaikka suomeksi yleensä sen teenkin.
Kannattaa tulla kuuntelemeen. =)
- jjj
Tallink hotellin alakerran raflassa oli ainakin viimekesänä karaokea. Ja ihan suomalaisia laulujakin :)
- karaoketon
kanssa matkustajia siltä kiekumiselta,eikös se riitä että lähiöbaarissa luulette olevanne laulajia.ohkaset on sullakin matkaeväät jos ei muuta iloa oo kun karaoke joikaus.ps. pysy suomessa.
- Caty76
karaoketon kirjoitti:
kanssa matkustajia siltä kiekumiselta,eikös se riitä että lähiöbaarissa luulette olevanne laulajia.ohkaset on sullakin matkaeväät jos ei muuta iloa oo kun karaoke joikaus.ps. pysy suomessa.
.. mukavaahan se on ulkomaillakin näyttää mitä osaa. Suomalaisten perisynti on kateus.. Sen täällä kyllä huomaa.. =) Heh..
Ja jospa sinä -karaoketon- olisit ihan hiljaa kun et näköjään karaokesta mitään tiedä. - karaoketon
Caty76 kirjoitti:
.. mukavaahan se on ulkomaillakin näyttää mitä osaa. Suomalaisten perisynti on kateus.. Sen täällä kyllä huomaa.. =) Heh..
Ja jospa sinä -karaoketon- olisit ihan hiljaa kun et näköjään karaokesta mitään tiedä.mutta kuulen kyllä kun menee nuotin vierestä.
- Soomalane
Caty76 kirjoitti:
Ja jospa sinä -karaoketon- olisit ihan hiljaa kun et näköjään karaokesta mitään tiedä.Virolaiset on laulava kansa. Siellä jos missä sopii laulaa vaikka karaokea.
- Caty76
karaoketon kirjoitti:
mutta kuulen kyllä kun menee nuotin vierestä.
No onneksi minä en kuulu heihin jotka väärin laulaa. Kannattaa ensin tulla kuuntelemaan ennen kun väittää.. Suurinosa karaoke laulajista on hyviä tai jopa erittäin hyviä. Että näin.
- Caty76
Soomalane kirjoitti:
Virolaiset on laulava kansa. Siellä jos missä sopii laulaa vaikka karaokea.
Olen laulanut karaokea jo 10 vuotta joten mua ei todellakaan lannistuta tuollaisten tietämättömien viestit.. Joten.. =)
- karaoke
Kun lähdet Virua pitkin vanhaan kaupunkiin, niin kohta Mäkkärin jälkeen vasemmalla puolella on joku pubi, jossa on karaokea. Ei mitään iskelmiä, paremminkin rokahtavampaa ja popahtavampaa.
Muihin viesteihin kommenttina: en minäkään laula, mutta laulakoon muut. Löytyy mulle muitakin paikkoja, jos ei kiinnosta kuunnella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788