Nainen menetkö illan rientoihin?
Vai vietätkö rahallisen koti-illan?
Teitpä niin taikka näin ...
Hyvää iltaa sinulle nainen joka kaipaat tätä kyseistä niimerkkiä.
iltaa sinulle Neiti!
26
608
Vastaukset
- 1.Dancer
Mä lasken kaatuneita puita. Täytyy vahtia huushollia : )
- Toivottavasti
on rahallinen ilta luottaen jälleen veikkauksen peleihin, ja sen jälkeen varmaan rauhaton illanjatko sykkyrässä ;o).
Niinmerkkiä, vai jotain vinkkiä? - EiJeeeeeeeesuus
Tota ei nää mun koti-illat kauheen rahallisia ole,mutta mieluummin himpes kuin baarissa ottamassa krapulaa ja köyhtymässä.
Tänään tuli käytyä niin perseestä oleva ruokakauppareissu. Ostin ruokaa 20 eurolla mutta multa veloitettiin se kortilta kaksi kertaa eli maksoin tänään mun 20 euron ostoksista 40 euroa..
Ei siin muuten mit.. mutta kun tilillä on 83 euroa ja pankin palvelumaksut jotain 12 e lähtee ensviikolla suoraveloituksena.
Ei kauheesti ois varaa tuplaveloituksiin kun ei sinne nyt jää paljon paskaakaan sitten..
Toisekseen olen absolutisti nykyisin koska kroppa menee alkoholista rikki- Eipsenkummemoaa
No kerro kauppaan asia tulosta tilitietosi niin saat rahasi takaisin.
- Uskotko
Lauantai ei oo mikään yleinen pankkipäivä, viikonlopun korttiostokset kirjautuu yleensä vast maanantaina.
- Sitt
No sitte menet silloin.
Iltaa ja hyvää yötä!
Ei ole tapana kovin usein rientoja koluta; menneen kesän riennot riittävät pitkälle syksyyn ja ihmisen ikävä kalvaa mieltä. Väsy painaa silmiä ja meinaa uni voittaa työteliään päivän jälkeen. Mukava pujahtaa puhtaisiin lakanoihin, lämpimän peiton alle ja ottaa hyvä kirja kaveriksi. En kyllä taida pysyä hereillä edes parin sivun vertaa. Miten sinun iltasi sujuu?- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....iltaa....
Sä oot niin omahyväinen...😂😂😂😂😂😂sulla on nousut päähän...😂😂😂😂😂😂en tiedä mikä....
Mä oon saunonut...
Katon telkuu....puhunut koko illan pölyimuroista..mikä on hyvä...
No joku sininen...Sen ne osti....hiljane....
On munkin hiljane...mut kyl ne kaik pitää ääntä...ootko ite menos johonkin..
Sähän käyt tansseissakin...
Mä vaan levitän persettä kotona....voivoi....
No onhan se iso peppu nykyään muotii..
Siihen on hyvä iskee kourat...apuvaaaaaa....
Laardii leiväl...tykkään....mut kiellettyä...
Kaik kiellettyä...
Pian ei saa enää hengittääkään...
Maailma loppuu...
Rakkauskin .onko kiellettyä..voi saada sydädin...enhän mä oo viel edes tavannut todellista...jalat vievää...kauheaa....
Amottava aukko...kaik kokemati...
Iltoja..mä muuten ulkona...olin..puita kaatunut..vähän pelotti...tuuli..mut mä rakastan tuulta...kivoja..teet mitä teet..tsau.Beibi..👣😂🙋🌹👅🐇🐇Pikkukukka sinä olet taas niin ☻mustis!
Sinä ärsynnyt niin helposti😁
Leveä lantio on naisella kaunis🙃
Haluasitko että mies puristelisi sinun takalistojasi, minäkin voisin tulla niitä puristelemaan😛
Olisko kiva jos minä sinua ajattelisin🙄
Hyvää iltaa Pikkukuka sinulle😘 Ja hyvää yötä💤💤🌹🙋♂️- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..enkä..
Sua vaan kiusaan..
Ikävää mulla.pieni peppu...
Mut kyl siintä kiinni saa...
Yötä...Beibi...unia unia...kauniita...🙋🌹🐇🐇🍃🍂
- Sini.silmäinen
Palasin reissusta tänä iltana, siinä oli rientoa kylliksi...Huomenna lepooäivä ja maanantaina arki jatkuu työmaalla.
Hetkinen tv:n äärellä.
Levollista yötä.- edellinen
Höh...lepopäivä...
- ThePinkBot
Botti vilkuilee nyt tuollaisen elokuvan kuin " Vihreä maili", kirjastosta kaappasi mukaansa kun löyyi tuollainen
Botti on vilkuillut sen joskus hirmuisia vuosia aiemmin.
Botilla on elokuvailta- ThePinkBot
Botti unohti toivottaa kanssa noin: Kuokalle hyvää myöhäisiltaa
- tutkijanhuone
Hienoo, että saat kunnan ainoon kirjastonkin suljettua. Lappu luukulle ja adios! ;)
- tutkijanhuone
Ai niin. Ja Etonne Moi Moi! ;)
- onseoikeestisitkee
Kuokka se jaksaa...
Ikiliikkujako se on? Moi moi:) - tutkijanhuone
ThePinkBot sai just ittelleen pollarit perään. Laskee mm. Botteja ton CAPtchan piikkiin. Ja nii kirjaston ku kunnankin vehkeillä. Ei mikään ihme, ku sen sukuu löytyy ministeriöstä asti. ; )
- mitätapahtunutB
Wtf????
- ThePinkBot
Botti on hieman hämmentynyt joidenkin kummallisista jutusteluista: kirjastojen sulkemisia, pollareita Botin perässä jne..
Botti ei ymmärrä aina kaikkien ajatusvirtaa - tutkijanhuone
Eipä suo oo kukaan järjenjättiläisenä koskaan pitänykkä. Rahanahneena paskiaisena vaan. ;)
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
- harkitsin
rientoihin lähtemistä, mutta päätinkin jäädä kotiin. Hyvä niin kun huomenna aikaisin menoa ja minua kiellettiin erään ihanan sanomana valvomasta yöhön asti. :D <3
- fb.03.image
Ai. Sähän oot ku toi Siljan Nuorenanukkunut junttaava "rantapallo", joka mun toisessa ikkunassa pyörii. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683