iltaa sinulle Neiti!

Nainen menetkö illan rientoihin?
Vai vietätkö rahallisen koti-illan?
Teitpä niin taikka näin ...
Hyvää iltaa sinulle nainen joka kaipaat tätä kyseistä niimerkkiä.

26

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Dancer

      Mä lasken kaatuneita puita. Täytyy vahtia huushollia : )

    • Toivottavasti

      on rahallinen ilta luottaen jälleen veikkauksen peleihin, ja sen jälkeen varmaan rauhaton illanjatko sykkyrässä ;o).

      Niinmerkkiä, vai jotain vinkkiä?

    • EiJeeeeeeeesuus

      Tota ei nää mun koti-illat kauheen rahallisia ole,mutta mieluummin himpes kuin baarissa ottamassa krapulaa ja köyhtymässä.

      Tänään tuli käytyä niin perseestä oleva ruokakauppareissu. Ostin ruokaa 20 eurolla mutta multa veloitettiin se kortilta kaksi kertaa eli maksoin tänään mun 20 euron ostoksista 40 euroa..

      Ei siin muuten mit.. mutta kun tilillä on 83 euroa ja pankin palvelumaksut jotain 12 e lähtee ensviikolla suoraveloituksena.

      Ei kauheesti ois varaa tuplaveloituksiin kun ei sinne nyt jää paljon paskaakaan sitten..

      Toisekseen olen absolutisti nykyisin koska kroppa menee alkoholista rikki

      • Eipsenkummemoaa

        No kerro kauppaan asia tulosta tilitietosi niin saat rahasi takaisin.


      • Uskotko

        Lauantai ei oo mikään yleinen pankkipäivä, viikonlopun korttiostokset kirjautuu yleensä vast maanantaina.


      • Sitt

        No sitte menet silloin.


    • Iltaa ja hyvää yötä!
      Ei ole tapana kovin usein rientoja koluta; menneen kesän riennot riittävät pitkälle syksyyn ja ihmisen ikävä kalvaa mieltä. Väsy painaa silmiä ja meinaa uni voittaa työteliään päivän jälkeen. Mukava pujahtaa puhtaisiin lakanoihin, lämpimän peiton alle ja ottaa hyvä kirja kaveriksi. En kyllä taida pysyä hereillä edes parin sivun vertaa. Miten sinun iltasi sujuu?

      • Xna-naiselle hyvää iltaa ja yötä! :)


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka....iltaa....
      Sä oot niin omahyväinen...😂😂😂😂😂😂sulla on nousut päähän...😂😂😂😂😂😂en tiedä mikä....
      Mä oon saunonut...
      Katon telkuu....puhunut koko illan pölyimuroista..mikä on hyvä...
      No joku sininen...Sen ne osti....hiljane....
      On munkin hiljane...mut kyl ne kaik pitää ääntä...ootko ite menos johonkin..
      Sähän käyt tansseissakin...
      Mä vaan levitän persettä kotona....voivoi....
      No onhan se iso peppu nykyään muotii..
      Siihen on hyvä iskee kourat...apuvaaaaaa....
      Laardii leiväl...tykkään....mut kiellettyä...
      Kaik kiellettyä...
      Pian ei saa enää hengittääkään...
      Maailma loppuu...
      Rakkauskin .onko kiellettyä..voi saada sydädin...enhän mä oo viel edes tavannut todellista...jalat vievää...kauheaa....
      Amottava aukko...kaik kokemati...
      Iltoja..mä muuten ulkona...olin..puita kaatunut..vähän pelotti...tuuli..mut mä rakastan tuulta...kivoja..teet mitä teet..tsau.Beibi..👣😂🙋🌹👅🐇🐇

      • Pikkukukka sinä olet taas niin ☻mustis!
        Sinä ärsynnyt niin helposti😁
        Leveä lantio on naisella kaunis🙃
        Haluasitko että mies puristelisi sinun takalistojasi, minäkin voisin tulla niitä puristelemaan😛
        Olisko kiva jos minä sinua ajattelisin🙄
        Hyvää iltaa Pikkukuka sinulle😘 Ja hyvää yötä💤💤🌹🙋‍♂️


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..enkä..
        Sua vaan kiusaan..
        Ikävää mulla.pieni peppu...
        Mut kyl siintä kiinni saa...
        Yötä...Beibi...unia unia...kauniita...🙋🌹🐇🐇🍃🍂


    • Sini.silmäinen

      Palasin reissusta tänä iltana, siinä oli rientoa kylliksi...Huomenna lepooäivä ja maanantaina arki jatkuu työmaalla.
      Hetkinen tv:n äärellä.
      Levollista yötä.

      • edellinen

        Höh...lepopäivä...


    • ThePinkBot

      Botti vilkuilee nyt tuollaisen elokuvan kuin " Vihreä maili", kirjastosta kaappasi mukaansa kun löyyi tuollainen

      Botti on vilkuillut sen joskus hirmuisia vuosia aiemmin.

      Botilla on elokuvailta

      • ThePinkBot

        Botti unohti toivottaa kanssa noin: Kuokalle hyvää myöhäisiltaa


      • tutkijanhuone

        Hienoo, että saat kunnan ainoon kirjastonkin suljettua. Lappu luukulle ja adios! ;)


      • tutkijanhuone

        Ai niin. Ja Etonne Moi Moi! ;)


      • onseoikeestisitkee

        Kuokka se jaksaa...
        Ikiliikkujako se on? Moi moi:)


      • tutkijanhuone

        ThePinkBot sai just ittelleen pollarit perään. Laskee mm. Botteja ton CAPtchan piikkiin. Ja nii kirjaston ku kunnankin vehkeillä. Ei mikään ihme, ku sen sukuu löytyy ministeriöstä asti. ; )


      • mitätapahtunutB

        Wtf????


      • ThePinkBot

        Botti on hieman hämmentynyt joidenkin kummallisista jutusteluista: kirjastojen sulkemisia, pollareita Botin perässä jne..

        Botti ei ymmärrä aina kaikkien ajatusvirtaa


      • tutkijanhuone

        Eipä suo oo kukaan järjenjättiläisenä koskaan pitänykkä. Rahanahneena paskiaisena vaan. ;)


      • känkkäränkkäkylässä

    • nnnnainennn

      Hyvää yötä :)

    • harkitsin

      rientoihin lähtemistä, mutta päätinkin jäädä kotiin. Hyvä niin kun huomenna aikaisin menoa ja minua kiellettiin erään ihanan sanomana valvomasta yöhön asti. :D <3

      • fb.03.image

        Ai. Sähän oot ku toi Siljan Nuorenanukkunut junttaava "rantapallo", joka mun toisessa ikkunassa pyörii. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      2968
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1028
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      297
      981
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      7
      973
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      901
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      891
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      831
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      830
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      804
    10. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    Aihe